loading...
زیبایی و سلامتی
نگار ریحانی بازدید : 99 چهارشنبه 10 مهر 1398 نظرات (0)

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با پیکرتراشی و لیپوماتیک ، لیپوساکشن و کاربردها و مزایای این جراحی زیبایی در رسیدن به اندامی ایده آل برای خانم ها و آقایان آشنا شوید.

 

 پیکر تراشی چیست  what is sculpture

امروزه توجه افراد چه خانم ها و چه آقایان به اندام شان و رسیدن به اندامی ایده آل زیاد شده است و کارهای زیادی در این زمینه انجام می دهند. یکی از پرکاربرد ترین این کارها جراحی لیپوماتیک ، لیپوساکشن و پیکرتراشی است. برای انجام جراحی لیپوماتیک لازم است به متخصص زیبایی ماهر همچون دکتر مهدی جعفری مراجعه کنید.

 

پیکر تراشی چیست  what is sculpture و  چگونه انجام می شود

پیکرتراشی و جراحی لیپوماتیک که یکی از جراحی های اندام است به نام لیپوساکشن نیز شناخته می شود. از قسمت های مختلفی از بدن می توان جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن را انجام داد از جمله جراحی لیپوماتیک شکم ، لیپوماتیک بازو ، لیپوماتیک پهلو و غیره.

در این جراحی زیبایی چربی های اضافه نواحی مختلف از بدن خارج شده و فرد می تواند به اندام ایده آال خود برسد.

جراحی لیپوماتیک شکم و کاربرد آن

همان طور که گفته شد جراحی لیپوماتیک یا پیکرتراشی باعث از بین رفتن چربی های اضافه در نواحی مختلف همچون شکم ، پهلو و بازو و غیره می شود.

این جراحی زیبایی علاوه بر حذف چربی های اضافه به سفت شدن دیواره های شکم و پهلو نیز کمک می کند.

 انجام  پیکر تراشی sculpture surgery و لیپوساکشن

این جراحی زیبایی به این صورت انجام می شود که در آن متخصص زیبایی برای تخلیه توده های چربی و چربی های اضافی ار دستگاه لرزش کانولا استفاده می کند و با این دستگاه چربی های انباشته شده را ذوب می کند و سپس با دستگاه های مکنده چربی ها را بدون خون ریزی و درد خارج می کند.

این جراحی علاوه بر لاغر شدن می تواند به سفت شدن پوست و لیفت کردن آن نیز کمک کند.

 پیکر تراشی sculpture surgery عمل

لیپوماتیک عمل

لیپوماتیک عمل  یکی از روش ای جدید لاغری و از بین بردن چربی هاست ،در  این روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با دیگر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر میباشد.

 

دانشمندان همیشه در جهت اصلاح مشکلات روش های پیشین مانند لیزرلیپولیز و لیپوساکشن بفکر  تولید دستگاه ی بودند که علاوه برآسانتر بودن، خطر و عوارض کمتری را داشته باشد  و اما لیپوماتیک غرب تهران روشی کاملا سرپایی و بدون بیهوشی بوده و حجم زیادی از چربی تنها در جلسه اول تخلیه می شود که همراه با کمترین ورم و کبودی، درد و آمبولی را به همراه ندارد . در این روش نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن پوست کمک بسیاری را میکند.

در این روش تا سال ها بعد زا جراحی فرد کاهش وزن خود را خواهد داشت  و باعث رفع سلولیت نیز می شود.ورزش و تغییر سبک وشیوه زندگى کمک به حفظ سایز بدن می کند. چون در این روش از لیزر استفاده نمیشود  و عدم ایجاد حرارت در بافت چربى امکان فیبروز در بافت زیر پوست بسیار کم است و به این علت انتخاب دستگاه لیپوماتیک براى شکم خانم هایی که تاکنون زایمان نداشته اند روش خوب و بدون عارضه ای است ، همچنین این روش براى افرادى که قبلا ساکشن و یا لیپولیزر شده اند و بافت چربى سفت و فیبروز شده است مناسب تر از دیگر روش هاست. این دستگاه که توسط سازمان غذایی دارویی آمریکا FDI مورد تایید و استفاده قرار گرفته است ، سیستمی قابل اعتماد اثبات شده است که با روشی بی خطر و موثر و دقیق، این امکان را می دهد که بافت های چریی را از بین ببرد .

 

روش لیپوماتیک عمل

در  پیکر تراشی sculpture surgery غرب تهران  ، سلول های چربی، بافت های چریی ابتدا به صورت فیزیکی تخریب شده  و نه با استفاده از اشعه (توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید) و سپس این چربی تخریب شده به آرامی برای پیکر بندی بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود. Lipomatic مشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را از بین برده است  و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگ های خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد.هدف این تکنیک، معمولا کم کردن وزن نیست بلکه تغییر دادن سایز، حجم و فرم میباشد. این عمل بسیار راحت و عارضه ای ندارد و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است.

مزایای  پیکر تراشی sculpture surgery عمل نسبت به سایر روش ها

1- یکنواخت بودن لایه زیر پوست  و هیچ گونه بقایای مانده از چربی که در روش های دیگر ساکشن بصورت گلوله مانند در زیر پوست لمس نخواهد شد .

2- نیاز به بستن گن در  روش لیپوماتیک غرب تهران به مدت دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی (6 ماه) و لیزر لیپولیز (4-2 ماه) بسیار کوتاهتر است. در عین حال بستن گن 40 – 30 روز برای بهتر جمع شدن پوست پیشنهاد میشود .

3- جمع شدن پوست در این روش نسبت به روش های دیگر ساکشن چون صدمه کمتری را به فرد وارد میکند به ترابکولاهای پوستی بمراتب بهتر می باشد.

4- در این روش بیمار هیچ دردی را ندارد و بی حسی موضعی کافی است  در حالیکه در روش های دیگر ساکشن چنانچه با بیحسی موضعی انجام گیرد معمولا بیمار دردر و ناراحتی را دارد و معمولا نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف می باشد.

5- تورم و ترشحات بعد از عمل در تکنیک لیپوماتیک غرب تهران بسیار کمتر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا یک روز و نیم  طول می کشد در حالیکه در روش های دیگر ساکشن زمان بیشتری طول میکشد.

6- ریسک عفونت در لیپوماتیک Lipomatic خیلی کمتر است

7- احتمال آمبولی چربی نسبت به روش های دیگر کم است و توسط هیچ یکی از بیناران گزارش نشده است .

8- لیپوماتیک نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل میتواند ترخیص گردد.

9- خستگی و کوفتگی پس از عمل نسبت به سایر روش ها کمتر است

10- گرچه جمع شدن پوست در  لیپوماتیک عمل نسبت به روش های دیگر بسیار بهتر انجام میشود  ولی در مواردی که شلی و افتادگی پوست زیاد باشد باید جراحی تکرار شود . با اینحال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های آنها تخلیه نشده است، عمل محدودتر با تعداد برش های کمتری است و در موارد بسیاری  ابدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف وتغییر محل ناف می باشد، پس از عمل لیپوماتیک ناف در جایی که بوده قرار میگیرد  و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف نمود.

مشکلات و عوارض  پیکر تراشی sculpture surgery عمل

لیپوماتیک نوعی از دستگاه لیپوساکشن میباشد که در سال1996 شروع شده و براساس ویبریشن کار می کند .یکی از مزایای لیپوساکشن با لیپوماتیک غرب تهران این است بافت بزرگی از چربی را از بین میبرد البته نسبت به لیپوساکشن سنتی به زمان بیشتری نیاز دارد  که طبعا خستگی دست جراح و عوارض ناشی از اشتباه جراح را درپی دارد.

از معایب و عوارض  پیکر تراشی sculpture surgery عمل

 

1- زمان انجام جراحی طولانی است و خستگی جراح را به دنبال دارد

2- ضربات شدید ویبریشن که باعث آسیب به جراح و هم چنین بیمار  خواهد شد

3- چون لیپوماتیک عمل با ضربه زدن همراه است پس خطر آمبولی دراین روش مانند لیپوساکشن سنتی بالاست.

4- فقط در مناطق بزرگ به کار برده میشود و در مناطق ظریف مثل غبغب قابل استفاده نیست.

5- خونریزی شدید را به همراه دارد و هیچ مکانیسمی به جز اپی نفرین برای جلوگیری از خونریزی وجود ندارد

6- چون ضربات شدیدی به بیمار وارد میشود بدن بیمار کوفته میشود

هزینه لیپوماتیک lipomatic عمل

لیپوماتیک عمل برای افرادی که دچار چاقی شده اند گزینه منلسبی بوده که میتواند چربی اضافه را از بدنشان خارج سازداز نواحی مختلف بدن چربی های اضافی و تجمع شده را استخراج کرد.  لیپوماتیک عملروش بسیار ایده آلی و ایمنی می باشد لیپوماتیک غرب تهران میتواند به طور دائم چربی های را ازبدن خارج کند. اثر این روش بعد از جراحی به راحتی قابل دیدن است . لیپوماتیک روش بسیار پیشرفته ای می باشد که هیچ گونه عارضه خاصی را به وجود نمی آورد و نتایج آن بازگشتی ندارد .

هزینه لیپوماتیک lipomatic  عمل

لیپوماتیک عمل از جراحی های پیکر تراشی است که در یک جلسه قابل انجام است . البته ممکن است در برخی از افراد که دارای اضافه وزن بالایی می باشند،بیشتر از یک جلسه نیاز باشد. لازم به ذکر است با استفاده از این روش می توان حجم معینی را در هر جلسه از ناحیه مورد نظر استخراج کرد. عوارض لیپوماتیک نسبت به دیگر روش ها کمتر است  در واقع می توان گفت لیپوماتیک هیچ عوارضی را به دنبال ندارد.

در رابطه با هزینه پیکرتراشی  sculpture surgery توسط افراد سوالات مختلفب پیش می آید ، در ادامه مطلب در رابطه با هزینه توضیحات مختصری داده می شود تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.هزینه لیپوماتیک میتواند سایر عوامل را تحت تاثیر قرار دهد ، از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه لیپوماتیک مقدار چربی است که با استفاده از لیپوماتیک استخراج شود اشاره کرد.

عوامل دیگر تاثیر گذار در  لیپوماتیک عمل تعداد جلسه مورد نیاز است . همچنین ناحیه تحت درمان می‌تواند در هزینه تاثیر گذار باشد: به عنوان مثال هزینه لیپوماتیک بازو با لیپوماتیک شکم یا پهلو مثل هم نمیباشند .

 

 

بخوانید"عوارض لیپوماتیک  Lipomatic complications

 

 

لیپوماتیک lipomatic  پهلوها

لیپوماتیک پهلوها

لیپوماتیک پهلوها از روش های پیکرتراشی و زیبایی بدن میباشد ،از آنحا که اکثر خانم ها به دنبال راهی برای داشتن اندامی زیبا و کمری باریک هستند این روش میتواند زیبایی را به آنها هدیه دهد . باریک بودن کمر می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی اندام افراد بگذارد. آب کردن چربی های این ناحیه کار بسیار سختی برای برخی از افرا میباشد و شاید بتوان گفت در مواردی نمی توانند حتی ذره ای از چربی های پهلو را از بین ببرند. امروزه روشی جدیدی برای از بین بردن این چربی ها وجود دارد که به ان لیپوماتیک پهلو میگویند که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این روش یکی از راهخ ها یموثر برای لاغری پهلو هاست.

البته بهتر است بدانید که لیپوماتیک برخلاف دیگر روش ها از روش هی غیر جراحی میباشد . به شکلی که برای انجام هیچ کدام از قسمت های بدن برش داده می شود. لیپوماتیک پهلو روشی خیلی خوب و موثری برای پهلو هاست که می توان تنها در یک جلسه قسمت زیادی از چربی های پهلو را خارج کرد. این میزان می تواند تا 8 کیلو نیز بیرون کشیده شود.

عمل لیپوماتیک lipomatic  پهلوها

یکی از بهترین روش‌های لاغری پهلو که عوارض و دردی را به همراه ندارد. چربی‌های ناحیه پهلو که با انواع روش‌های لاغری مانند ورزش کردن و رژیم‌های سخت قادر به از بین بردن آنها نیستید را هم اکنون میتوانید با لیپوماتیک از بین ببرید.
لیپوماتیک پهلو، پرطرفدارترین عمل لیپوماتیک پهلوها در بین انواع دیگر روش های لاغری است. امروزه تکنیک‌های نوین، جهت لاغری و جراحی زیبایی پهلو ارائه شده است که قدرت تخلیه چربی های بدن را دارند . پیکرتراشی  sculpture surgery پهلو در کلینیک زیبایی  یکی از مدرن‌ترین و بهترین تکنولوژی‌های پیکرتراشی در چندین سال اخیر میباشد. شل شدن پوست ناحیه پهلو، تجمع چربی در ناحیه پهلو، خطوط ترک پوستی پهلو میتواند دلایل مختلفی را ماند افزایش سن و … داشته باشد . لیپوماتیک پهلو به منظور لاغری موضعی در ناحیه پهلو انجام میگیرد  تا بیمار به اندام ایده‌آل خود که در واقع پهلویی کشیده، صاف و بدون چربی اضافه است، دسترسی داشته باشد..
برای انجام عمل لیپوماتیک پهلو، ابتدا بدن بیمار تحت بررسی و ارزیابی متخصص لیپوماتیک پهلوها قرار داده میشود  نوع چربی آن بررسی می‌شود و با توجه به سایز، میزان افتادگی و دیگر مشخصه ها ، میزان خروج چربی‌های احتمالی تخمین‌زده می‌شود و نکات قبل از عمل و بعد از عمل را به شما جهت ماندگاری نتایج ارائه خواهد شد.
برای شروع لیپوماتیک پهلوها ابتدا از بی حسی موضعی استفاده میشود  و برش‌های کوچکی روی پهلوهای شما ایجاد می‌شود تا لوله کانولا وارد بدن بشود و چربی‌های موجود در ناحیه پهلو را بدون هیچگونه آسیب به رگ‌ها و ماهیچه‌ها، بصورت امولسیون از داخل بدن فرد خارج شود . تا زمانی فرآیند ورود و خروج لوله کانولا ادامه دارد که طبق نظر متخصص، حجمی که تعیین شده است از بدن خارج شود .

 

بخوانید"عوارض لیپوماتیک  Lipomatic complications

لیپوماتیک پهلوها

برای انجام لیپوماتیک پهلو میله ای به اسم کانالو  در جراحی استفاده میشود. عملکرد آن به این شکل است که میله وارد منافذ چربی در پهلوها می شود و سپس چربی های اضافه از بدن خارج میشوند . لیپوماتیک پهلو علاوه بر اینکه چربی ها را خارج می کند می تواند پوست پهلو و یا حتی شکم را نیز سفت و محکم سازد . این لیفت می تواند بسیار قوی باشد. استفاده از روش لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های پهلو می تواند یکی از روش های مطمئن و بدون خطر باشد . معمولا دستگاه هایی که برای این روش استفاده میشوند  قادر است تا در کم ترین زمان ممکن بهترین و زیباترین اندام را به وجود آورند . استفاده از گن های مخصوص بعد از انجام لیپوماتیک از مراقبت های بعد از جراحی لیپوماتیک پهلوها میباشد که بسیار تاثیر گذار بوده و سایز شما را به شکل چشمگیری کاهش خواهد داد . مدت زمان آن بستگی به تشخیص پزشک دارد. اما در اکثر موارد 1 ماه بعد از لیپوماتیک پهلو می باشد.

مزایای لیپوماتیک lipomatic  پهلوها

در یک جلسه چندین سایز از کمر شما کم خواهد شد . این روش برای لاغری بدون بازگشت می باشد.
لیپوماتیک پهلو داردی عوارضی نمیباشد.یکی از روش های بی خطر برای لاغری است.
دارای دوره نقاهت کوتاه مدتی میباشد .برای انجام لیپوماتیک پهلو نیازی به بیهوشی نیست.
خطر آمبولی در این روش وجود ندارد . در این روش از جدیدترین و مدرن ترین متدهای روز دنیا استفاده می شود.
باعث لیفت و همچنین سفت شدن پوست بدن خواهد شد .

لیپوماتیک lipomatic  کمر و لیپوماتیک پهلوها

از ذدیگر مشکلاتی که در زیبایی اندام افراد موثر باشد وجود چربی های اضافه در قسمت پشت کمر میباشد  در مواردی که این چربی ها در پشت کمر زیاد باشد می تواند افتادگی کمر فرد را به دنبال داشته باشد . این امر زیبایی اندام فرد را بیش از اندازه تحت الشعاع قرار می دهد. لیپوماتیک پشت و پهلو می تواند چربی های این ناحیه را از بین برده و خارج سازد. برای انجام پیکرتراشی  sculpture surgery پشت و پهلو  از بی حسی موضعی استفاده می شود. بهبودی بعد از لیپوماتیک پشت و پهلو نیز بسیار کمتر از سایر قسمت های بدن است . انتخاب جراح نیز می تواند یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار باشد.

 

هزینه لیپوماتیک lipomatic  پهلوها

هزینه لیپوماتیک پهلو و شکم به میزان چربی خارج شده از ناحیه پهلو، مدت زمانی که لیپوماتیک پهلو و شکم به طول می انجامد ، تعداد جلسات لازم برای رسیدن به سایز موردنظر و دستگاه ها و تجهیزان مورد استفاده در پیکرتراشی  sculpture surgery پهلو و شکم بستگی دارد. در کلینیک های زیبایی افرادی که دچار اضافه وزن زیادی هستند و با یک جلسه به لاغری موضعی موردنظر خود دست نمی‌یابند، می‌توانند برای جراحی مجدد لیپوماتیک پهلو و شکم ، در صورت تایید متخصص و پزشک جراح طی جلسات بعدی اقدام کنند.

 

 

عوارض لیپوماتیک پهلو و شکم

برای از بین بدن چربی ها و برداشت قابل توجهی از چربی ها به چندین جلسه نیاز است  و در 1 جلسه چنین امری غیر ممکن می باشد از طرفی خطرات زیادی هم برای بیمار به همراه دارد.
زمان انجام این جراحی طولانی مدت است . جراح به طور دستی و با هدایت کانولا اقدام به برداشتن توده های چربی می کند. این امر ممکن است به ناصاف شدن و یکنواخت نشدن محل جراحی شود .
اگر جراح با مهارت و با تجربه نباشد، ضربات ویبریشن که شدید هم می باشند، به جراح و بیمار آسیب رسانده که این امر نیز از عوارض لیپوماتیک می باشد.

براکیوپلاستی arm lift

لیفت بازو arm lift

براکیوپلاستی arm lift (جراحی زیبایی بازو) با هدف خارج کردن توده چربی و پوست اضافی بازو ها به منظور لاغر شدن و صاف شدن بازو ها انجام می گیرد. به یاد داشته باشیم که از آنجا که اسکار عمل پلاستیک بازو از نظر ظاهری معمولا مطلوب نیست، بنابراین براکیوپلاستی تنها برای افتادگی های بسیار شدید پوست به کار می رود و به هیچ وجه برای افتادگی های متوسط و ضعیف توصیه نمی شود.به طور معمول بیماران مناسب براکیوپلاستی افرادی هستند که دچار کاهش وزن شده اند.

 

 

Brachioplasty

 

 

تغییرات وزن، افزایش سن، حتی گاهی ارث می‌تواند سبب افتادگی و شلی پوست بازو از ناحیه زیر بغل تا آرنج شود. ورزش ممکن است عضلات بازو را سفت و قوی کند اما روی پوست آویزان و چربی که به‌طور موضعی در بازو تجمع یافته هیچ تاأثیری ندارد . شلی پوست زیر بازو و تجمع چربی در بازو سبب بدشکلی بازو شده که خیلی از موارد حتی با پوشیدن لباس‌های پوشیده هم قابل مخفی کردن نیست و این موضوع سبب اثرات روانی ناخوشایندی به‌ویژه در بانوان می‌شود.

در درمان چاقی یا شلی بازوها همواره توجه به این نکته بسیار مهم است که ابتدا شاخص توده‌ی بدنی (BMI) بیمار اندازه‌گیری شود. در صورتی‌که BMI بیش از ۳۰ باشد درمان‌های لازم برای زیباسازی بازوها به بعد از کاهش وزن بیمار موکول خواهد شد. در صورتی‌که معیار چاقی بیمار کمتر از ۳۰ باشد:

در مواردی که شلی خفیف بازو و تجمع چربی کم است، انجام رادیو فری‌کوئنسی (RF) مؤثر است.

در مواردی که تجمع چربی زیاد است اما شلی پوست خفیف تا متوسط است انجام لیپولیزر با یا بدون لیپوساکن توصیه می‌شود.

در مواردی که تجمع چربی زیاد بوده و شلی پوست شدید باشد انجام لیپولیزر همراه با براکیوپلاستی توصیه می‌شود.

در مواردی که تجمع چربی خفیف بوده و شلی پوست شدید باشد براکیوپلاستی به تنهایی توصیه می‌شود.

 

 

 

Brachioplasty

 

آثار و عواقب احتمالی لاغر کردن بازو arm lift:

یکی از مهم ترین نکات در جراحی زیبایی بازو، اسکار آن است که از ناحیه زیر بغل شروع شده و تا ناحیه آرنج پیش می رود. معمولا یک سری محدودیت هایی در رابطه با منطقه ای که اسکار بازو در آن قرار گرفته، وجود دارد. مثلا در پوشیدن لباس های بدون آستین. البته تعداد افرادی که خواهان حذف پوست اضافی بازوهایشان هستند بیشتر از افرادی است که در پی تغییر اسکار ناشی از حذف پوست اضافی در بازوهایشان می باشند. البته درجه واضح بودن اسکار از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است برخی از بیماران اسکار خود را با لوازم آرایشی پنهان کرده اما دسته ای دیگر نیازی به این کار ندیده و به راحتی با اسکار خود کنار می آیند. مانند تمام اعمال جراحی، براکیوپلاستی هم عوارض و خطرات خود را دارد.

 

عوارض عمل براکیوپلاستی:

  • ایجاد تورم در دست ها و انگشتان
  • امکان آسیب بافتهای عمیق تر مثل اعصاب، رگهای خونی یا ماهیچه ها
  • تجمع سرم یا مایع در محل عمل
  • از بین رفتن بافت های چربی در محل برش و نکروز چربی

 

 

Brachioplasty

 

 

مزایای لاغر کردن بازو arm lift:

مزایای با لایپو لیزر: جایگزین لپوساکشن سنتی چربی را ذوب می کند و سلول های چربی را از بین می برد تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد سریع و بهینه است و تنها بین 1 تا 3 ساعت طول می کشد زمان از کارافتادگی کم و زمان بهبودی سریع تری نسبت به روش های تهاجمی تر دارد .

براکیوپلاستی روشی با حداقل تهاجم، کانولای بسیار کوچک، برش بسیار کوچک و عدم نیاز به بخیه است.

 

 

به منظور رسیدن به نتایج مطلوب استفاده از چندین روش به طور همزمان جهت لاغر کردن بازو arm lift لازم است :

1- لیپولیز:

در این روش با لیز کردن بافت های چربی در واقع سلول های چربی را خرد کرده و آماده جهت خارج کردن توسط کانول لیپوساکشن می نماییم . لیپولیز همچنین به جمع شدن  پوست محل عمل کمک قابل توجهی می کند.

 

2- کوچک کردن بازو  arm lift یا خارج کردن چربی های اضافی بازو:

از دو نقطه در هر بازو  به وسیله کانول های اختصاصی لیپوماتیک بازو  arm lift  انجام میشود . این عمل متناسب با وزن اولیه بیمار و استخوان بندی وی و با در نظر گرفتن شرایط بعد از عمل صورت می پذیرد . درواقع روند جراحی متناسب برای  هر بیمار و به طور خاص برای شرایط فیزیکی او طراحی و انجام میشود . طراحی قبل از عمل  تا حدی  که برای مراجعه کننده قابل درک باشد توضیح داده می شود .

 

 

 

Brachioplasty

 

 

3- حذف پوست اضافه بازو که این کار به دو طریق انجام می شود :

–    برداشتن پوست اضافه در ناحیه زیربغل  ( مینی لیفت بازو arm lift )،  این عمل در بیمارانی قابل اجراست که  افتادگی پوست بازو محدود به یک سوم بالایی بازو باشد  به طوریکه با برداشتن پوست قسمت بالای بازو از سمت زیر بغل بتوان اسکار محل جراحی را در چین زیربغل مخفی نمود .

–    برداشتن پوست اضافه در تمام طول بازو در قسمت داخلی به طوریکه وقتی بیمار ایستاده است و دست ها در کنار بیمار قرار دارد اسکار دیده نشود و فقط وقتی بیمار دستش را کاملا بالا می آورد اسکار به صورت طولی در ناودان بین دو عضله بازو قابل مشاهده است  که البته با استفاده از داروهای انتی اسکار میتوان جای عمل را به حداقل رساند .

 

لیفت بازو arm lift به دو روش قابل انجام است:

لیپوماتیک بازو  arm lift با برش کوچک (minimal incision)

کوچک کردن بازو  arm lift وسیع (extended incision)

 

 

 

Brachioplasty

 

 

مهمترین دلایلی که این لیپوماتیک بازو  arm lift به افراد توصیه می شود موارد زیر است :

  • شل شدگی و آویزان بودن پوست ناحیه بالای بازو که گاهی ناشی از مسئله توارث و ژنتیک است .
  • تغییرات پوستی ناشی از تغییرات وزنی (افزایش / کاهش وزن) بیمارانی که به منظور کاهش وزن رژیم های سخت می گیرند اکثرا نمی توانند این رژیم ها را ادامه دهند و مجددا دچار افزایش وزن می شوند و این تغییرات مستقیما باعث تخریب بافت الاستینه پوست بازوها خواهد شد .
  • در آفتاب سوختگی های شدید شاهد تخریب بافت الاستینی پوست بازوها خواهیم بود بیشتر به این دلیل که این قسمت و سر شانه ها بافت لطیف تری نسبت به سایر قسمت های بدن دارند .
  • بالا رفتن سن باعث از بین رفتن بافت کلاژن در پوست شده که در بازوها به صورت شل شدگی نمود دارد .
  • استفاده از داروهای کورتون دار و هورمونی به هر دلیلی می تواند باعث چاقی موضعی در ناحیه بازوها ، ایجاد استریا در بازوها و شل شدگی پوست بازوها گردد.

 

 

 

Brachioplasty

 

 

طبیعی است که برای هر عمل زیبایی بیمار باید از سلامت کامل برخوردار باشد . در صورتی که مبتلا به بیماری های تضعیف کننده سیستم ایمنی (ام اس ، لوپوس ، سارکوییدوز ، دیابت ، هایپوتیروییدی و …. ) هستید ، کورتون یا داروهای هورمونی مصرف می کنید  ، حتما قبل از عمل پزشک خود را مطلع سازید .

برای لیپولیز بازو ها به تنهایی نیاز به بیهوشی نمی باشد . عمل با بی حسی موضعی قابل انجام است .

برای  لاغر کردن بازو arm lift نیاز به بیهوشی کامل است. در لیفت کامل بازو زمان عمل حدود دو ساعت و نیم می باشد. در مینی لیفت بازو زمان عمل حدود یک و نیم ساعت است . بیمار چند ساعت بعد از عمل و بعد از هوشیاری کامل از کلینیک ترخیص خواهد شد .

 

مراقبت‌های بعد از کوچک کردن بازو  arm lift:

برای این عمل نیازی به بستری در بیمارستان نیست و جراحی در در کلینیک قابل انجام است.

مدت بستری حد اکثر یک شب است.

بعد از جراحی بهتر است به مدت دو هفته از لباس‌های ساپورت تنگ برای بازوها و ساعد استفاده شود.

دست‌ها و بازو باید تا چند روز بالاتر از سطح قلب نگه داشته شود.

بهتر است بیمار به محض هوشیار شدن شروع به بازی کردن با انگشتان و مچ دست کرده و از روز بعد از عمل شروع به بالا بردن بازوها نماید.

آنتی بیوتیک ۳ تا ۵ روز کافی است.

پانسمان روز دوم بعد از عمل برداشته می‌شود و شستشوی زخم و استحمام آزاد است.

 

 

https://jarahizibaie.com

 

 

doctorjafari.ir/

 

 

لیپوماتیک تهران   lipomatic

لیپوماتیک تهران   lipomatic

لیپوماتیک تهران   lipomatic

لیپوماتیک در تهران  lipomatic

لیپوماتیک تهران  lipomatic

لیپوماتیک تهران  lipomatic

لیپوماتیک در تهران  lipomatic

لیپوماتیک در تهران  lipomatic

لیپوماتیک در تهران  lipomatic

پیکر تراشی تهران  sculpture surgery

 پیکر تراشی در تهرانwhat is sculpture

لیپوماتیک در مشهد sculpture surgery

لیپوماتیک مشهد  what is sculpture

لیپوماتیک چیست    what is lipomatics

لیپوماتیک چیست  what is lipomatics

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 950
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,487
  • بازدید ماه : 4,391
  • بازدید سال : 23,581
  • بازدید کلی : 131,066