loading...
زیبایی و سلامتی
نگار ریحانی بازدید : 81 شنبه 31 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

 لابیاپلاستیlabiaplasty

 

 

 

 

یک روش جراحی پلاستیکی به طور فزاینده ای برای تغییر شکل های پوستی است که در اطراف انسانی انسان وجود دارد. این نوع روش می تواند شامل مونسپلاستی، واژینوپلاستی، هیمنوپلاستی، افزایش G-spot، clitoral unhooding، فرسالوپلاستی، پرینوپلاستی، تزریق چربی، و ترکیبی از این ها باشد.

 

 

 

 

 

کاهش لاوائی مونورا بیشتر از کاهش یا تقویت لک های عمیق است، هرچند هر دو در حال رشد هستند در عمل جراحی پلاستیک.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لابیا چیست؟ labia

هیپرتروفی لابیاlabia ، افزایش رشد یا لگن منورا یا لگن بزرگ در رابطه با یکدیگر است. گرچه هیپرتروفی لوبی هنوز به عنوان یک وضعیت پاتولوژیک تعریف نشده است، بیمارانی که نگرش های زیباییشناختی یا عملکردی دارند ممکن است از کاهش لگن استفاده کنند.

 

 

 

 

هیپرپروتئین قابل توجهی از لگن می تواند باعث درد، تحریک و ناراحتی با لباس شود. مشکل روانشناختی این است که احساس «عادی» در مقایسه با آناتومی ایدهآل درک شده را نمی توان دست کم گرفت.

 

 

 

 

 

انتظار می رود که جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty -همچنان در فرکانس افزایش یابد، زیرا تکنیک ها و روش ها بیشتر تعریف می شوند. انتظار می رود محبوبیت این روش افزایش یابد، زیرا دانش فواید افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

براساس یک مطالعه انجام شده در سال 2000، از 163 کاهش منفی لگن، 87٪ از بیماران به دلیل زیبایی شناختگی عمل جراحی لگن را انجام دادند، در حالی که 64٪ جراحی را به دلیل ناراحتی در لباس های روزانه مورد نظر قرار دادند. در همان مطالعه، 85٪ مبتلا به لکوپلاستی دو طرفه بودند، در مقایسه با 15٪ که دارای هیپرتروفی نامتقارن بودند که نیاز به یک روش یک جانبه داشتند.

 

 

 

 

مطالب مرتبطخطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟  complications of labiaplasty   

 

 

 

 

دلایل متعددی وجود دارد که بیمار ممکن است این روش خاص را مورد بررسی قرار دهد، از جمله نگرانی های عملکردی و زیبایی شناختی. هیپرتروفی لگن شدید ممکن است هنگام پوشیدن لباس زیر، دوچرخه سواری، تمرین یا داشتن رابطه جنسی برقرار شود. بیماران در مورد ظاهر شدن با یک شریک جنسی و یا پوشیدن لباس های تنگ مانند لباس های حمام گزارش شده اند.

 

 

 

 

 

به همان شیوه ای که بچه ها در مورد ویژگی های فیزیکی دچار عصبانیت می کنند، اصطلاحات متعدد عامیانه با بافت های بیش از حد لبه همراه است و اغلب به لحاظ روان شناختی آسیب می رسانند و اضطراب اجتماعی را افزایش می دهند. گرایش های اخیر در مراقبت از موهای زائد منجر به افزایش دید و افزایش تمرکز بر روی لوبیا شده است.

 

 

 

 

 

Realself.com این روش را شستشوی بزرگی می دهد، تا کنون 441 زن که از طریق این روش به مدت 24 ماه امتیاز 95٪ "ارزش آن" را دریافت کرده اند.

 

 

 

 

بخوانیدورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

 

 

بارداری و افزایش وزن می تواند تجمع چربی و پتوز جنین های زنانه، عمدتا لک های مادر بزرگ را افزایش دهد. بنابراین، پس از زایمان و یا کاهش وزن قابل توجه، بیمار ممکن است تمایل به ظاهر چین دار و یا افزایش اندازه لگن او باشد. تفاوت قابل ملاحظه ای که باعث شده است اعتماد به نفس افرادی که تحت جراحی قرار گرفته اند، افزایش یابد.

 

 

 

 

بخوانیددرمان بلندی کلیتوریس  clitoris

 

 

 

 

 

به نظر می رسد که زنان بیشتر و بیشتر به این روش می روند تا زندگی خود را به شدت افزایش دهند.

 

 

 

 

من کاندید عمل جراحی لابیاپلاستیlabiaplasty هستم؟

 

 

 

آیا من اشتباه می کنم که نگران نحوه واژن vagina من باشد؟

 

در بسیاری از موارد، لایه برداری یک روش کاملا زیبایی است (مانند تقویت سینه) که در آن یک بیمار ممکن است ظاهر زیبایی شناختی خاصی را به لوبی ترجیح دهد. برخی از بیماران ممکن است در مورد ظاهرشان خجالت بکشند و حتی ممکن است موجب اضطراب یا اضطراب احساسی شوند. البته ما درک می کنیم که واژن و لگن ها در همه اشکال و اندازه های مختلف هستند و هیچ دلیلی برای احساس تغییر در آناتومی وجود ندارد. با این حال، درست مانند اندازه پستان یا شکل بینی، تنظیمات شخصی برای ظاهر زیبایی وجود دارد. در غیاب ناراحتی های فیزیکی واقعی یا مسائل مربوط به این موضوع، ترجیح زیبایی شناختی می تواند یک نشانه قانونی برای لابیاپلاستی باشد، درست مثل افزایش پستان یا رینوپلاستی

 

 

چه مسائلی را می توان با لابیاپلاستیlabiaplasty حل کرد؟

 

 

شایعترین روش انجام شده در طول یک لابیاپلاستی، کاهش دهنده لگن است که باعث کاهش یا کاهش اندازه و ریزنماهای لگن یا "لب های داخلی" می شود. با این حال، لوبیاپلاستی همچنین می تواند شامل کاهش کلواتورال هود، افزایش لک های عمیق (کاهش یا پر شدن)

 

 

جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation 

 

جوانسازی واژن  به واسطه تعریف بازسازی بافت واژن است که علائم پیری یا زایمان را معکوس می کند. این می تواند شامل جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - برای حذف بافت های شل و یا بیش از حد که در بالا توضیح داده شده باشد یا در صورت لزوم از دست رفتن میزان حجم زیاد لگن بزرگ با پیوند چربی باشد. روشهای دیگر عبارتند از: باز کردن واژن واژینال، سفت شدن کانال واژینال و تعمیر شکم. همچنین روش هایی برای تسکین و یا تغییر رنگ پوست و بافت وجود دارد. جراح جوان سازی واژن به خوبی آموزش داده خواهد شد قادر به ارزیابی و بحث در مورد همه این گزینه ها با شما

 

 

بخوانید:عوارض لیزر جوانسازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation

 

 

 

چگونه جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - انجام می شود؟

Labiaplasty یک روش جراحی است که می تواند تحت بی حسی موضعی یا، بیشتر به طور معمول، تحت آرام بخش قرار گیرد. به ندرت بیهوشی عمومی ضروری است برای کاهش عدسی های ساده لگن. پس از بیهوشی، شما در ستون ها قرار می گیرید. برش با استفاده از دستگاه اسپالپال یا لیزر ساخته می شود و خونریزی معمولا با الکتروکوتر کنترل می شود. هنگامی که بافت ها برداشته شوند، برش ها با استفاده از نخ های قابل جذب بسته می شوند. جراح شما ممکن است تصمیم بگیرد در موارد خاص یک سوزن قابل جذب غیر قابل جذب پیدا کند. عمل لابیاپلاستی labiaplasty  یک روش سرپایی است که در آن شما باید در همان روز قادر به رفتن به خانه باشید و به ندرت مجبور به پذیرش می شوید. این روش معمولا کمتر از یک ساعت انجام می شود

 

بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty

 

 

تفاوت بین "لبه برش" و "برداشت گوه" چیست؟

تکنیک های مختلفی برای کاهش لک های کوچک وجود دارد. شایع ترین تکنیک ها به دسته "لبه تر و تمیز" یا "برداشت گوه" می رسند. در یک فرایند ترمیم لبه، لبه جلوی مونورا Labia در طول کل باز شدن واژن فورا از بین می رود. مزیت تکنیک تراشکاری لبه این است که بسیار متنوع است و به همان اندازه یا به همان اندازه بافت می تواند با خیال راحت برداشته شود. علاوه بر این، بافت در امتداد کل لگن را می توان در یک برش از جمله کلاه گیس کلتورال و بافت خلفی در نزدیکی نیمکت خلفی مورد توجه قرار گرفت. ناکارآمدی این تکنیک، از دست دادن لبه پیشانی لگن است که میتواند منجر به کاهش ظاهری طبیعی شود. از طرف دیگر، تکنیک لایابلاستی برداشتن گوه طراحی شده است که لبه جلو لبه های لگن را حفظ کند. در لایه پلکسی گوه، یک "گوه" مثلثی از بافت از قسمت مرکزی لگن خارج می شود و لبه های بالا و پایین را حفظ می کند. مزیت لایه گلودرد گوه این است که لبه طبیعی لگن را حفظ می کند، و به نظر می رسد ظاهر طبیعی تر است. بعضی از استدلال می کنند که احساس نیز بهتر از همیشه محافظت می شود، زیرا لبه ناقص است. بافت کمتر به طور معمول حذف می شود، زیرا زخم می تواند تحت تنش بیشتر باشد. همچنین اگر کاهش کلستر کلواتور ضروری باشد، هنگام انجام یک گوه ممکن است نیاز به برش اضافی باشد. معایب گوه شامل قرار دادن اسکار در وسط چشمی می شود بیشتر قابل مشاهده است. این مشکل را می توان با تکنیک "گوه پایین تر" حل کرد که در آن زخم بسیار خلفی تر و پنهان تر است. هنگامی که به درستی انجام شد، هر دو برش تمایل به درمان بسیار خوب با حداقل زخم های قابل مشاهده و حفظ حفظ حس. تکنیک مورد استفاده باید به هر مورد خاص و اولویت بیمار سفارشی شود

 

آیا عمل لابیاپلاستی labiaplasty  دردناک است؟

شما باید بعد از یک لابیاپلاستی احساس ناراحتی کنید، که معمولا با کمک بسته یخ و داروهای ضد درد تحمل می شود. جراح شما ممکن است برای مدت کوتاهی یک داروی ضد درد مصرف کند. تحمل درد ممکن است متفاوت باشد، اما بیشتر بیماران پس از این روش تنها ناراحتی کمتری را بیان می کنند. شما همچنین می توانید انتظارات کبودی و تورم را داشته باشید که می تواند از کوچک یا متوسط ​​باشد،اماهمیشهموقتاستوبایددریکهفتهیابیشترفروبریزد

 

 

وقتی که می توانم پس از عمل لابیاپلاستی labiaplasty  رابطه جنسی داشته باشم؟

بعد از یک لابیاlabia پلاستی از شما خواسته می شود که حداقل از 4-6 هفته از ازدواج جنسی اجتناب شود. این برای اجازه دادن به برش ها زمان کافی برای به طور کامل شفابخش است و برای اطمینان از حداقل زخم و بهترین نتیجه آرایشی. هنگامی که شما می توانید فعالیت جنسی را از سر بگیرید، جراح شما به شما در انتصاب پیگیری شما توصیه خواهد کرد

 

بخوانیدمیل جنسی بعد از لابیاپلاستی 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.chicagobreastandbody.com/labiaplasty-chicago-il/

 

 

 

لابیاپلاستیlabiaplasty

 

 

لابیاپلاستیlabiaplasty

 

 

لابیاپلاستیlabiaplasty

 

 

واژن vagina 

 

 

عمل لابیاپلاستی labiaplasty 

 

 

عمل لابیاپلاستی labiaplasty 

 

 

جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty -

جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty -

بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty

 

مطالب مرتبطخطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟  complications of labiaplasty   

 

 

جوانسازی واژن 

جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation

نگار ریحانی بازدید : 102 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty

 

 

لابیاپلاستی labiaplasty از جمله جراحی زیبایی زنان می باشد که از طریق آن تغییراتی در شکل واژن vagina صورت می گیرد. لابیاپلاستی یکی از جراحی های پرطرفدار در کشورهای امریکایی و اروپایی می باشد. از طریق لابیاپلاستی شکل و اندازه لابیاlabia های واژن vagina تغییر پیدا می کند. این جراحی را می توان با جراحی زیبایی دیگری به نام واژینوپلاستی انجام داد.

 

کاربردهای لابیاپلاستی labiaplasty

  1. برطرف کردن اشکالات ظاهری لابیاlabia ها نظیر بدشکلی و چروک های آن
  2. قرینه سازی لابیاlabia ی واژن vagina 
  3. کاهش تحریک های نقاط کلیتوریس ( به دلیل وجود رشته های عصبی دراین نقطه بسیار حساس و تحریک پذیر می باشد)درمان بلندی کلیتوریس  clitoris
  4. زیبا کردن تحریکات دستگاه تناسلی زنان

 


بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 

 

 

بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician

 

 

  1. مصرف به موقع داروهای تجویزشده توسط پزشک متخصص بعد از لابیاپلاستی
  2. استفاده از کرم و پماد ضد عفونی کننده در محل بخیه ها برای جلوگیری از عفونت و بهبودی سریع زخم ها
  3. عدم داشتن رابطه جنسی تا یک ماه پس از عمل
  4. عدم انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت حداقل سه هفته بعد از جراحی
  5. خشک کردن محل جراحی بعد از انجام لابیاپلاستی
  6. استفاده از پماد موضعی آنتی بیوتیک بعد از جراحی
  7. انجام حرکات ورزشی انعطافی و کششی تا مدت 23 روز
  8. عدم استفاده از عطر و ادکلن در ناحیه جراحی بعد از عمل
  9. در روز عمل لابیاپلاستی درصورت بروز درد می توان از داروهای مسکن برای کاهش درد و ناراحتی استفاده کرد.

10.بعد از جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty امکان یبوست برای فرد وجود دارد یبوست نیز یکی از عواملی است که باعث درد در هنگام اجابت مزاج میشود. برای پیشگیری از این مشکل از مواد غذایی که حاوی فیبر می باشد استفاده شود.

 

 

 

پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie

 

 

مطالب مرتبط: بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 

 

  1. برای بهبودی تورم ناشی از جراحی از کمپرس یخ تا 2 روز استفاده شود.
  2. داشتن همراه در هنگام مرخص شدن از بیمارستان
  3. استفاده از ژل شستشو برای تمیز کردن محل بخیه ها و خشک کردن کامل آن . در برخی موارد ممکن است محل زخم ها تا دو ماه بعد از جراحی بهبود نیامد که با مراقبت های درست این زمان کمتر می شود.
  4. در صورتی که تورم و التهاب همراه با درد در زخم ها تا 4 روز ادامه داشت حتما به پزشک متخصص لابیاپلاستی مراجعه کنید.

در صورتی که خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از لابیاپلاستی labiaplasty هستید می توانید از طریق وب سایت سپیدیار در زمینه جراحی لابیاپلاستی ریافت نمایید.

 

 

بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  

 

منبع:وب سایت دکتر هادی فر

 

لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty یک جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی زنان است  که به منظور حفظ و بهبودی ظاهری این ناحیه صورت می گیرد که انجام این جراحی باید توسط یک متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان انجام شود .بهترین دکتر لابیاپلاستی و جراح زیبای زنان در انجام جراحی لابیاپلاستی labiaplastyتجربه بسیار بالایی دارند و بالاترین میزان رضایت را در این جراحی از بیماران خود دریافت نموده اند . جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

 

 

 

با توجه به اهمیتی که دارد نیاز به رعایت موارد و اصول جراحی ویژه ای دارد که تمامی این اصول توسط دکتر لیلا خلیلی به طور کامل رعایت می شود و بهترین نتیجه از این جراحی دریافت می شود. در جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

 

 

 

 ظاهرزیبایی در آلت تناسلی با برداشتن میزان قابل توجهی از لابیا labia  ها ایجاد می شود.

 

مطالب مرتبط: بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 

 

به طور معمول زنانی که بارداری های متعددی داشته اند و از ظاهر آلت تناسلی خود ناراضی می باشند گزینه مناسبی برای جراحی لابیاپلاستی labiaplasty  محسوب می شوند زیرا بدلیل زایمان ناحیه واژن دچار تغییراتی می شود و زیبایی خود را از دست می دهد.

افرادی که لبه های اطراف دهانه واژن آن ها بزرگ و پهن است می توانند با جراحیلابیاپلاستی در تهران  labiaplasty

 

بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician

 

 از اندازه آن کم کنند و این ناحیه را جوانسازی نمایند و ظاهر زیبایی را در آن ناحیه ایجاد کنند. بزرگ بودن لبه های ناحیه تناسلی می تواند علاوه بر ایجاد مشکلات ظاهری در روند رابطه جنسی تاثیر بگذارد و موجب شود که، لذت کافی از رابطه جنسی دریافت نشود.

علت بزرگی لابیا labia   واژن می تواند مادرزادی باشد اما بارداری، اختلالات هورمونی و خود ارضائی در علت بروز این مشکل دخیل می باشند.

 

 

 

لابیا چیست؟ labia

پیشنهاد میکنیم برای بهبود روابط جنسی خود به سایت سپیدیار سامانه جامع و تخصصی زیبایی سلامت مراجعه کنید

 

 

 

اقدامات قبل از لابیاپلاستی labiaplasty

قبل از جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty دکتر لیلا خلیلی یک جلسه مشاوره برقرار می کنند که در این جلسه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند . در صورت داشتن بیماری خاص حتما در جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهید.

 

بخوانید: تورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

 

نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

 

 

 

این جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و دوره نقاهت بعد از آن بسیار کوتاه است از دو تکنیک که شامل  TRIM techniqe و WEDGE techniqe  می باشد در این جراحی استفاده می شود.

 

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty

بعد از لابیا labia  باید استراحت کافی داشته باشید و به مدت 1 الی دو ماه از رابطه جنسی پرهیز نمایید

داشتن درد در روز های اولیه بعد از لابیاپلاستی طبیعی می باشد که با مصرف مسکن های تجویز شده توسط دکتر می توانید احساس درد خود را کاهش دهید.

پماد هایی توسط جراح زیبایی زنان بعد از جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty تجویز می شود که باید طبق دستور مصرف شود.

 

پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie

 

 

 

منبع:وب سایت دکتر خلیلی

کدام تکنیک های عمل لابیاپلاستی بهتر است ؟ دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن از کدام تکنیک های لابیا پلاستی استفاده می کند ، تکنیک های لابیاپلاستی را در این مقاله قرار می دهیم تا بیشتر با لابیاپلاستی و تکنیک های لابیاپلاستی آشنا شوید .

 

بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  

 

 

قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

لابیاپلاستی سبب کاهش سایز لابیاها می شود و شما می توانید با کمک این عمل زیبایی دستگاه تناسلی را ایجاد نمایید ، بسیار مهم است که متخصص لابیاپلاستی این کار را انجام دهد تا آسیبی به لابیاها وارد نشود .

 

مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty

 

  1. Trim Technique

این روش، با عنوان لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty  به روش خطی نیز شناخته می شود. این تکنیک اغلب زمانی استفاده می شود که لابیاها بزرگ تر از حد نرمال باشند. در این حالت، پوست اضافی لابیا جدا می شود و لبه باز و جدید، نزدیک به یکدیگر بخیه زده می شود. یکی از مزایای این روش این است که، قسمت صورتی تر کناره های لابیا، ما بین چین های لابیای بزرگ قرار می گیرد.

 

بخوانید: عوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty

 

 

 

تکنیک Trim، ظاهر طبیعی لابیا را تغییر می دهد. این روش، احتمال بروز اختلالات ارگاسم را افزایش می دهد، و موجب از بین رفتن رنگدانه پوست و یا مخاط اطراف این ناحیه، و لبه طبیعی لابیای مینور می شود.

  1. Wedge Technique

Wedge technique، بزرگ ترین تحول در لابیاپلاستی به حساب می آید. در این روش، یک قسمت از لابیای مینور برداشته و برش به چین های طبیعی لابیا انتقال داده می شود. این تکنیک، باعث حفظ مخاط طبیعی و لبه پوست، و حساسیت لابیا می شود، و نتایج زیبایی را به حداکثر می رساند.

یکی از معایب گزارش شده از این تکنیک، آسیب احتمالی به اعصاب و لبه ها، در هنگام برداشتن برش های اضافی است.

 

بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician

 

  1. Deepithelialization Technique

این تکنیک، عمیق کردن ناحیه مرکزی لابیا، بدون آسیب به لبه های طبیعی لابیای مینور را شامل می شود. طول قطعه برداشته شده نباید بزرگ تر از طول کلیتورال به سمت بخش پشتی لابیای مینور باشد.

 

بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  

 

 

از مزایای ای روش این است که به عصب، بافت و سیستم لنفاوی آسیبی وارد نمی شود. گرچه تکنیک central wedge، بخش مرکزی لبه های برجسته را بر می دارد، تکنیک deepitheloalization، بخش مرکزی را بدون آسیب به لبه های برجسته حذف می کند. به همین خاطر، این روش می تواند میزان محدودی از بافت را بردارد، در نتیجه احتمال هایپرتروفی و یا بزرگ شدن لابیا نیز وجود دارد.

 

پیشنهاد میکنیم ببینیدفیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie

 

 

 

لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty 

لابیاپلاستی با لیزر، مشابه روش deepithelializing است، با این تفاوت که در این روش از لیزر استفاده می شود. کاهش خون ریزی و بهبودی سریع تر، از مزایای این  لیزر است.

 

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

 

 یکی از متداول ترین سوالاتی است که در خصوص جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  بیان می شود درباره ی درد جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty است که قبل از پاسخ به این سوال به بیان جراحی لابیاپلاستی می پردازیم :

 

بخوانیدلابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty

 

جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery   

 

 

یکی از جراحی های زیبایی در بین زنان جراحی واژن یا لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  است اخیرا با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی و دانش افراد از علوم درمانی و راهکارهای زیبایی این جراحی طرفداران زیادی ره به خود اختصاص داده است همچنین با اختراع فن آوری های نوین درمانی و پیشرفت پزشکی و جراحی های زیبایی این جراحی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کماکان رو به پیشرفت است ؛ جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به اصلاح لابیا ها که همان لب های کوچک بخش خارجی واژن هستند اختصاص دارد برخی زنان با مشکلات فرمی و نازیبایی واژن مواجهند و برای جبران این بدشکلی دست به کارهای گوناگونی می زنند که اصولی ترین و اثربخش ترین روش برای زیبایی واژن همین جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery    است اخیرا در کشور ما پزشکان متخصص زنان و زایمان نیز خدمات زیبایی واژن را ارائه داده و در این زمینه مهارت و تجربه لازم را کسب نموده اند از جراحی زیبایی واژن موسوم به لابیاپلاستی برای اصلاح عدم قرینگی لابیا ها ، تغییر سایز یا کوچک نمودن آنها ، رفع ایرادات فرمی و برطرف نمودن چین و چروک های موجود بهره گیری می شود. در این جراحی می توان عمل واژینوپلاستی را با هدف تنگ نمودن واژن نیز انجام داد البته شایان ذکر است که تصمیم گیری در رابطه با اقدام این جراحی ها در یک جلسه وابسته به نظر و صلاحدید پزشک جراح است.

 

آیا عمل لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty  درد دارد ؟

جراحی های متنوعی برای زیبایی واژن انجام می شود از جمله : هاپمنوپلاستی ، فرونوپلاستی ، واژینوپلاستی ، اصلاح کلیتوریس(کلیتوریس کجاست؟ (clitoris ، مونسپلاستی ، پرینه پلاستی ، تقویت نقطه جی     G-Spot Enhancement و . . . که می توان در یک زمان چند جراحی را با توجه به فیزیک بیمار و تجویز پزشک انجام داد.

 

بخوانید:مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 

 

 

حال به بیان این موضوع می پردازیم که آیا عمل لابیاپلاستی    labiaplastyدرد دارد یا خیر ؟

لابیاپلاستی labiaplasty به دلیل اینکه با بی حسی موضعی انجام می شود ، هیچ گونه دردی ندارد به گونه ای که شخص پس از جراحی لابیاپلاستی می تواند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازد .

 

مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty

 

منبع:وب سایت کلینیک سورنا

 

عمل زیبایی واژن  labiaplasty   که به اصلاح فرم و کوچک کردن لابیا مینور ها می پردازد، نتیجه ای موفق و درخشان برای افرادی دارد که مناسب این جراحی هستند ، معمولا این جراحی در کشور های اروپایی و آمریکایی پر طرفدار بوده و به عنوان یکعمل لابیاپلاستی    labiaplasty در زنان جوان و مسن شناخته می شود .

لابیاپلاستی labiaplasty باعث زیبا سازی ظاهری ناحیه تناسلی و جوانسازی این ناحیه میشود.(بخوانید:جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation

 

 

بخوانید:بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician  

 

به طور کلی افرادی که برای این عمل زیبایی واژن  labiaplasty    مناسب هستند در موارد زیر خلاصه می شوند :

 

  • زنانی که دچار شل شدگی ناحیه تناسلی شده اند
  • زنانی که ناحیه تناسلی آنها دچار افتادگی در ناحیه واژن شده است
  • زنانی با بارداری های متعدد

مطالب مرتبطهزینه ی لابیاپلاستی چقدر است؟  the cost of labiaplasty

 

 

  • افرادی با احساس درد و ناراحتی حین مقاربت جنسی
  • افرادی با مشکلات زیاد حین انجام فعالیت های ورزشی
  • افرادی که با پوشیدن لباس های تنگ مشکل دارند
  • زنانی با مشکل انحراف و پخش جریان ادراری
  • تیرگی رنگ عمل لابیاپلاستی    labiaplasty  و عدم تقارن آنها

 

بخوانید: عوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty

 

همانطور که می دانید لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  نیز قابل انجام است ، که برای برجسته کردن فرج ، لابیا و پوبیس مورد استفاده قرار می گیرد. کوچک کردن لبه های فرج هم با لیزر امکان پذیر می باشد ، به طور کلی این جراحی باعث زیبا و جوانسازی ظاهر واژن کاربرد فراوانی دارد .

 

 

بخوانید:مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 

 

 

بارداری که یک معضل برای بزرگ شدن و تغییر ظاهر لابیا labia  محسوب می شود در موارد بسیاری می تواند در روابط جنسی و نزدیکی مشکلات بسیاری چون درد در زمان مقاربت و احساس ناخوشایند از ظاهر واژن را به همراه دارد .

همچنین عامل دیگر این مشکل می تواند در چاق و لاغر شدن های متعدد در خانم ها بروز نماید ، عده ای از خانم ها که مکرر دچار کاهش و افزایش وزن می شوند شاهد تغییرات مشهودی در ناحیه تناسلی هستند که در نهایت منجر به افتادگی پوست ناحیه واژن و آویزان شدن لابیا labia  ها در ناحیه تناسلی می شود ، البته این مشکل به کمک جراحی لابیا پلاستی قابل حل بوده و درمان پذیر خواهد بود .

در صورتی که خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از جراحی لابیاپلاستی هستید می توانید از طریق وب سایت سپیدیار  در زمینه جراحی لابیاپلاستی ریافت نمایید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد   Doctor lobby plastician 

 

منبع:وب سایت دکتر خلیلی

 

 

نگار ریحانی بازدید : 287 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

لابیاپلاستی labiaplasty   ظاهر و عملکرد لگن ("لب" اطراف مهبل) را بهبود می بخشد. ظاهر اندام های زنانه می تواند به میزان زیادی از زن تا زن متفاوت باشد. در حالی که هیچ نوع "صحیح" تناسلی وجود ندارد، بسیاری از زنان به جراحی پلاستیک به منظور اصلاح نامتقارن یا کاهش اندازه لگن آنها اقدام می کنند. لابیاپلاستی labiaplasty   می تواند لب های زیبایی خشن و ظاهری جوان را به ارمغان بیاورد و همچنین می تواند راحتی فیزیکی و عاطفی برای بیمار را بهبود بخشد.

 

مزایای لابیاپلاستی labiaplasty   

 

 

 

 

    لگن بزرگتر را کاهش می دهد

    عدم تقارن لگن را اصلاح می کند

    زیبایی زیبایی و زیبایی زیبایی را به لوبیا بازگرداند

    راحتی فیزیکی را بهبود می بخشد

    افزایش راحتی احساسی و اعتماد به نفس جنسی

 

بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty

 

 

 

Labia majora، یا بیرونی واژن واژن، در خارج از بدن قرار دارد. برای بعضی از زنان، لبه های بیرونی به طور طبیعی بزرگ هستند، و در برخی دیگر، ممکن است آتروفی یا انقباض رخ دهد، به نظر می رسد سالم است. اگر دومی اتفاق بیافتد، ممکن است لبهای داخلی، لابیاlabia، برجسته باشد. اگر لیپوساکشن و مونس پوبیس بیش از حد کامل باشند، ممکن است لیپوساکشن برای کاهش پف کرده استفاده شود. اگر Labia Majora بیش از حد نازک است، پس از انتقال چربی می تواند به بالا بردن بافت ها برای ارائه ظاهر جوان تر.

 

بخوانیدجوانسازی واژن با لیزر چیست؟ laser vaginal rejuvenation

 

لب های داخل یا لبه های مینور ممکن است به علت فعالیت جنسی، زایمان، هورمون ها و / یا پیری کشیده یا شل شوند. این می تواند ناراحتی های فیزیکی و یا حتی درد با لباس، مقاربت جنسی و ورزش را ایجاد کند. جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty  برطرف کردن بافت بیش از حد، خطوط لب ها را کاهش می دهد و لگن را به یک اندازه نسبتا متوسط و راحت کاهش می دهد.

 

عمل لابیاپلاستی  labiaplasty  

 

 

 

لابیاپلاستی labiaplasty    یک روش فوق العاده ظریف است و نیاز به یک جراح پلاستیک ماهر دارد. دکتر چین از یک روش تصفیه شده و یک رویکرد شخصی با هر بیمار استفاده می کند. یا یک بیهوشی موضعی، آرام بخش داخل وریدی، یا بیهوشی عمومی قبل از عمل لابیاپلاستی  labiaplasty استفاده می شود. دکتر چین اندازه گیری و نشان می دهد پوست اضافی برای تقارن، و پس از آن او روند حذف پوست اضافی و تغییر باقی مانده پوست از هیپرتروفی لگن Minora شروع می شود. لیپوساکشن یا پیوند چربی را می توان در همان زمان برای درمان لک های عمیق انجام داد. خونریزی کنترل می شود و برای برداشتن برش استفاده می شود. این روش برای تکمیل یک یا دو ساعت طول می کشد.

 

سوالات متداول

س: کدام کاندیدای جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery

 

 

 

است؟

A: نامزدهای این روش اغلب با اندازه یا شکل لب های خود به دلایل عملکردی یا زیبایی دچار ناراحتی می شوند. کاندیدای ایده آل باردار نیست، دود نمی کند، هیچ عارضه ای از اپیزیوتومی ندارد و در سلامت جسمانی خوب است. اگر چه نیازی به سن برای انجام عمل لابیاپلاستی  labiaplasty  

 

 

 

 وجود ندارد، بهتر است که کاندیدای منتظر بماند تا زمانی که او فرزندانش داشته باشد، زیرا زایمان باعث می شود که لگن کشش یابد.

 

بخوانیدلابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty

سوالات متداول

س: کدام یک از کاندیداهای آزمایشی چیست؟

A: نامزدهای این روش اغلب با اندازه یا شکل لب های خود به دلایل عملکردی یا زیبایی دچار ناراحتی می شوند. کاندیدای ایده آل باردار نیست، دود نمی کند، هیچ عارضه ای از اپیزیوتومی ندارد و در سلامت جسمانی خوب است. اگر چه نیازی به سن برای انجام لابیاپلاستی وجود ندارد، بهتر است که کاندیدای منتظر بماند تا زمانی که او فرزندانش داشته باشد، زیرا زایمان باعث می شود که لگن کشش یابد.

س: پس از عمل لابیاپلاستی  labiaplasty  ، بهبودی من چیست؟

 

A: بعضی از تورم و درد بعد از لابیاپلاستی انتظار می رود. دکتر چین داروهای خوراکی را به شما می دهد که در روزهای پس از این روش درد را کاهش می دهد. درد باید هر روز کاهش یابد و بعد از حدود 10 روز باید از بین برود. بسته به شغل شما، این مقدار ایده آل زمانیکه شما باید از کار درخواست کنید. بعضی از زخم ها بعد از لایه برداری وجود خواهد داشت با این حال، زخم ها بسیار قابل توجه نخواهد بود و با گذشت زمان محو خواهند شد. ورزش منظم و فعالیت جنسی می تواند پس از شش هفته از سر بگیرد.

بخوانیدورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

 

س: خطر ابتلا به لکوپلاستی چیست؟

A: همانطور که با هر عمل جراحی، برخی از خطرات مربوط به لابیاپلاستی وجود دارد:

 

    زخم های تنگ ممکن است رخ دهد و نفوذ واژن دردناک باشد.

    برش ها می توانند قبل از اینکه به طور کامل شفا شوند باز می شوند.

    آسیب عصبی یا حساسیت بیش از حد می تواند باعث تحریک و لذت جنسی شود.

    خونریزی بیش از حد ممکن است به علت تعداد زیادی عروق خونی درون لگن رخ دهد.

 

بخوانیدعوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty   

 

 


دکتر چین می تواند این خطرات را با شما در جزئیات بیشتر بازبینی کند و به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا یک لابراتوار مناسب برای شما مناسب است یا نه.

 

markchinmd.com

بخوانیدکلیتوریس کجاست؟ clitoris


 

نگار ریحانی بازدید : 104 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بخوانید: عمل لابیاپلاستی چیست؟  What is labiaplasty   


چرا labiaplasty چیست؟ در حالی که قطعا هیچ اندازه یا شکل نرمال یا ایده آل نیست، بسیاری از زنان به دلایلی از آناتومی واژن خود ناراضی هستند. از بین بردن ناراحتی به دنبال زیبایی بیشتر، مزایای زیادی وجود دارد که لایه پلکسی می تواند ارائه دهد. از این راهنما برای کمک به شما در مورد لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

 

 و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر بدانید، از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای شما درست است که بهبود چگونه است، استفاده کنید

چرا Labiaplasty می شود خیلی محبوب است

لابیاپلاستی labiaplasty می تواند به شما کمک کند احساس اعتماد به نفس و راحت تر و راحت تر از لباس داشته باشید



برای زنان هیچ چیز جدیدی نیست که بخواهند بهترین آنها را ببینند و احساس کنند. روش های جراحی پلاستیک مانند لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

 

، تقویت پستان و بالابر چهره برای سال ها محبوب بوده است. پیشرفت در دانش و نوآوری در تکنیک باعث شده است که زنان حتی در حوزه های صمیمی خود، جوان سازی و زیبا سازی کنند


تغییر هنجارهای اجتماعی محیطی را ایجاد می کند که در آن زنان راحت تر از نارضایتی برخی از جنبه های آناتومی واژن خود صحبت می کنند. در حالی که ممکن است این موضوع برای خانم هایی که در گذشته بوده اند، موضوع تابو بوده است، امروزه زنان بیشتر درباره بدنشان آگاه هستند. این طرز تفکر باز و قدرتمند، با نگرش جدیدی نسبت به زنانگی و جنسیت زنان، را پررنگ کرده است


 

بخوانیددرمان بلندی کلیتوریس  clitoris

 

 

 

عمل لابیاپلاستی labiaplasty همچنین ممکن است چیزی به تغییر نسبت به جراحت عمومی باشد. زنان می بینند که تصویر واضحتری از آناتومی تناسلی خود دارند، و بعضی ممکن است با چگونگی شکل گیری چیزها خوشبخت نشوند. با این وجود ممکن است برخی نگرانی هایی در مورد اینکه آیا شرکای صمیمی آنها نیز از یک دیدگاه بهبود یافته لذت خواهند برد یا خیر


نامزد خوبی برایعمل لابیاپلاستی labiaplasty است


a کاندیدای خوب برای انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - است. حتی اگر شما به اندازه کافی جسمی برای انجام یک عمل جراحی داشته باشید، ممکن است لگن پلاستی برای شما مناسب نباشد. در اینجا چند راه برای توضیح دادن اینکه آیا جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery   مناسب است مناسب است



 

بخوانیدورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

 

شما احساس خودکشی در موقعیت های صمیمی دارید. اگر احساس سکسی نکنید، احتمال بیشتری برای لذت بردن از صمیمیت جنسی خواهید داشت. وقتی احساس خوشحالی می کنید، به نظر می رسد که بیشترین میزان صمیمی شما به نظر می رسد، احتمالا کمتر مهار می شود و از رابطه جنسی بیشتر لذت خواهید برد

شما لباس های خاصی ندارید شما ممکن است از پوشیدن لباس های تنگ مانند لباس های تناسب اندام به دلیل اندازه یا شکل لب هایتان احساس راحتی کنید. اگر چنین است، کاهش جراحی می تواند شما را به یک نگاه ساده تر و از بین بردن هر گونه اختلال و یا ناراحتی


بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty



فعالیت های خود را محدود می کنید لگن بزرگ می تواند درد و ناراحتی در فعالیت های خاص مانند دوچرخه سواری و حتی مقاربت جنسی ایجاد کند. برخی از تنظیمات جزئی می تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند، به شما اجازه می دهد تا آنچه را که شما بدون درد یا تحریک می کنید، انجام دهید


اگر اندازه یا شکل لبهای شما به هیچ وجه با زندگی شما ارتباطی نداشته باشد، ممکن است زمان فکر کردن در مورد جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - باشد


شما در سلامت هستی قبل از عمل جراحی، باید یک لایحه خوب بهداشت را داشته باشید. اگر برای هر گونه شرایط پزشکی دچار یک پزشک شوید، مطمئن شوید که تمام عمل جراحی را انجام داده اید


تو سیگار نکشیدی سیگار کشیدن باعث اختلال در عمل جراحی و بهبودی می شود. نیکوتین جریان خون را محدود می کند که در طول عملیات خطر عوارض را افزایش می دهد. در بلندمدت، سیگار کشیدن باعث پیر شدن زودرس می شود و شانس شما برای ایجاد بسیاری از مشکلات سلامتی را افزایش می دهد


بخوانیدعوارض لابیاپلاستی چیست ؟

 

انتظارات منطقی دارید مهم است که بدانیم چطور می توان با لابیاپلاستی به دست آورد. هیچ روش جراحی پلاستیک نمی تواند یک رابطه ناسالم را تعمیر کند یا مسائل مربوط به اعتماد به نفس واقعی را حل کند. جراح پلاستیک شما به شما یک سری سوال از شما می دهد و انتظارات و اهداف خود را به منظور کمک به اطمینان از اینکه چشم انداز ذهنی سالم در مورد جراحی پلاستیک وجود دارد مورد بحث قرار دهید


 

بخوانیدجوانسازی واژن با لیزر مونالیزا چگونه است؟  laser vaginal rejuvenation

 

 


اگر با لابراتوار مشورت کنید، می خواهید مشاوره شخصی با جراح پلاستیک واجد شرایط برای بحث در مورد نامزدی خود و انتخاب گزینه های خود داشته باشید. در مشاوره شما، شما این فرصت را دارید تا بیشتر درمورد جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery   بیشتر بدانید و با توجه به آناتومی و اهداف منحصر به فرد آن، چه مزایایی را از آن انتظار داشته باشید. لیستی از سوالات و نگرانی های خود را با هم همراه خود بگذارید و نترسید که از چیزی بپرسید


انتخاب جراح پلاستیک شما

 

iStockOne از اهداف اصلی مشاوره Labiaplasty شما خواهد بود تصمیم بگیرید که آیا یک جراح پلاستیک مناسب برای شما است. همیشه مهم است که جراح پلاستیک خود را با مراقبت های بسیار مهم انتخاب کنید، اما این احتمالا درست تر از زمانی است که شما در حال بررسی زیبایی و زیبایی زنان هستید. نه تنها باید یک جراح پلاستیک با مهارت و تجربه مورد نیاز را انتخاب کنید، لازم است فردی را انتخاب کنید که بتوانید رابطه خوبی برقرار کنید

 

بخوانیدمیل جنسی بعد از لابیاپلاستی

نگار ریحانی بازدید : 175 شنبه 17 فروردین 1398 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty


لابیاپلاستی labiaplasty عمل جراحی برای کاهش اندازه لگن Minora - فلپ های پوست هر دو طرف باز شدن واژن vagina -  است.


بعضی از زنان در نظر دارند که یک لابیاپلاستی با لیزر   داشته باشند زیرا چشمشان به لبه های خود نرسیده و یا به دلیل لکه های ناخوشایند باعث ناراحتی می شوند. این یک تصمیم مهم است که باید با دقت آن را محاسبه کنید.


طبیعی است که یک زن بتواند پوست های قابل توجهی در اطراف باز شدن واژن خود داشته باشد و در بیشتر موارد این نباید هیچ مشکلی ایجاد کند.


یک لابیاپلاستی می تواند گران باشد و عملیات چندین خطر را انجام می دهد. هیچ تضمینی وجود ندارد که نتیجه ای را که انتظار می رود را دریافت کنید و لزوما به شما در مورد بدن شما بهتر نمی شود.


اگر فکر می کنید که پیش بروید، ابتدا فکر کنید که برنامه های خود را با GP خود در نظر بگیرید. ممکن است یک وضعیت پزشکی ناشی از ناراحتی لگن شما باشد یا دلیل اینکه این عمل برای شما مناسب نیست.


اگر GP شما احساس کند که بعد از بررسی آنها لگن شما کاملا طبیعی هستند، ممکن است بخواهید با دلایل خود برای انجام عمل جراحی چت کنید. قبل از اینکه به هر جراحی متعهد شوید، ممکن است توصیه شود با مشاور یا روانشناس تماس بگیرید. شما همچنین می توانید بخوانید "آیا جراحی لوازم آرایشی برای من مناسب است؟"


قیمت آن چند است؟

در انگلستان، یک لابی پلاستیسی حدود 1،000 تا 3،000 پوند هزینه دارد، به علاوه هزینه هر مشاوره یا مراقبت پیگیری که ممکن است در قیمت موجود نباشد.


گاهی اوقات ممکن است یک لابیاپلاستی بر روی NHS انجام شود، اگر لب واژن به طور مشخص غیر طبیعی باشد و موجب ناراحتی یا آسیب زدن به سلامت او شود. با این حال، NHS به طور معمول این عملیات را ارائه نمی دهد.


کجا میروم؟

اگر در انگلستان هستید، وب سایت مرکز کیفیت مراقبت (CQC) را برای مراکز درمانی که می توانید یک لابراتوار انجام دهید، بررسی کنید. تمام کلینیک ها و بیمارستان های مستقل که جراحی زیبایی در انگلیس را انجام می دهند باید با CQC ثبت شوند، که گزارش های بازرسی و رتبه بندی عملکرد را برای کمک به مردم برای مراقبت از خود می نویسد.


شما همچنین باید جراح را که این عملیات را انجام می دهد، تحقیق کنید. تمام پزشکان باید حداقل در شورای عمومی پزشکی (GMC) ثبت شوند. ثبت نام برای دیدن آمادگی دکتر برای تمرین در تاریخ را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید بدانید:


چند عملیات انجام شده در جایی که عوارض وجود دارد

چه اتفاقی می افتد؟

میزان رضایت بیمار از پزشک است

درباره انتخاب یک جراح زیبایی بیشتر بخوانید.

قیمت آن چند است؟

در انگلستان، یک لابی پلاستیسی حدود 1،000 تا 3،000 پوند هزینه دارد، به علاوه هزینه هر مشاوره یا مراقبت پیگیری که ممکن است در قیمت موجود نباشد.


گاهی اوقات ممکن است یک لابیاپلاستی بر روی NHS انجام شود، اگر لب واژن به طور مشخص غیر طبیعی باشد و موجب ناراحتی یا آسیب زدن به سلامت او شود. با این حال، NHS به طور معمول این عملیات را ارائه نمی دهد.


برایلابیاپلاستی labiaplastyکجا میروم؟

اگر در انگلستان هستید، وب سایت مرکز کیفیت مراقبت (CQC) را برای مراکز درمانی که می توانید یک لابراتوار انجام دهید، بررسی کنید. تمام کلینیک ها و بیمارستان های مستقل که جراحی زیبایی در انگلیس را انجام می دهند باید با CQC ثبت شوند، که گزارش های بازرسی و رتبه بندی عملکرد را برای کمک به مردم برای مراقبت از خود می نویسد.


شما همچنین باید جراح را که این عملیات را انجام می دهد، تحقیق کنید. تمام پزشکان باید حداقل در شورای عمومی پزشکی (GMC) ثبت شوند. ثبت نام برای دیدن آمادگی دکتر برای تمرین در تاریخ را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید بدانید:


چند عملیات انجام شده در جایی که عوارض وجود دارد

چه اتفاقی می افتد؟

میزان رضایت بیمار از پزشک است

درباره انتخاب یک جراح زیبایی بیشتر بخوانید.


چه چیزی درگیر آن است؟

یک لابیاپلاستی میتواند با استفاده از یک بیهوشی عمومی یا بیحسی موضعی با آرامبخشی انجام شود.


بخوانیدجوانسازی واژن با لیزر 


این روش شامل کوتاه کردن یا تغییر شکل لبها واژن است. بافت ناخواسته با یک اسکنر یا احتمالا یک لیزر برش داده می شود و لبه های شل ممکن است با بخیه های خوب و قابل حل سازگار باشد.


کل روند طول می کشد حدود یک تا دو ساعت.


برخی از بیماران قادر به رفتن به خانه در همان روز هستند.


بهبود

ممکن است لازم باشد کمی از کار خود برای بازیابی استفاده کنید. این می تواند چند ماه طول بکشد تا پوست به طور کامل بهبود یابد.



مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty  


نگه داشتن منطقه پاک و آزاد از عفونت

لباس های شل و لباس را برای جلوگیری از مالش استفاده کنید

اجتناب از رابطه جنسی برای چند هفته


بخوانید: میل جنسی بعد از لابیاپلاستی


برای چند هفته استفاده از حوله های بهداشتی به جای تامپون ها استفاده کنید

جراح شما به شما توصیه های خاصی را ارائه می دهد که شما نیز باید دنبال کنید.


عوارض لابیاپلاستی

پس از یک جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - معمولی، معمولا درد، کبودی و تورم تا دو هفته طول می کشد.


بخوانیدتورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  


در این دوره پیت کردن و نشستن ممکن است ناخوشایند باشد، اگر چه شما می توانید به دردسر خود کمک کنید.

چه چیزی می تواند اشتباه باشد

گاهی اوقات لابیاپلاستی labiaplasty میتواند منجر به:


خون ریزی

عفونت

زخم بافت

کاهش حساسیت تناسلی

هر نوع عملیات همچنین دارای یک خطر کوچک است:


لخته شدن خون در رگ زمان لابیاپلاستی labiaplasty

 

یک واکنش آلرژیک به بیهوشی

جراح باید توضیح دهد که این خطرات و عوارض چقدر احتمال دارد و چگونه آنها را درمان می کنند.


گاهی اوقات بیماران دریافت اثر مورد نظر را به دست نمی آورند و احساس می کنند که نیاز به یک عمل دیگر دارند.


بخوانید:جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation



اگر مشکلی دارید، چه کاری انجام دهید؟

گاهی اوقات جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery ممکن است اشتباه انجام شود و نتایج ممکن است به آنچه که شما انتظار دارید را نداشته باشید.


اگر یک عمل لابیاپلاستی labiaplasty داشته باشید و عوارض را تجربه کرده یا از نتایج ناراضی هستید، باید با جراح که با شما درمان شده است، این موضوع را در نظر بگیرید.


اگر نگران مراقبت هایتان هستید، باید با CQC تماس بگیرید.


در صورت لزوم، شما می توانید شکایت در مورد یک دکتر به GMC شکایت کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره سلطنتی کالج جراح را در مورد آنچه که اگر همه چیز اشتباه است، بخوانید.


چه کسی نباید عمل لابیاپلاستی labiaplastyرا داشته باشد؟

لگن پاشیدگی نباید در دختران زیر 18 سال انجام شود. 

لابیاlabiaهای آنها ممکن است به رشد و پیشرفت در دوران بلوغ ادامه دهند و به سن بلوغ برسند.


چگونه با ختنه جنسی زنان تفاوت دارد؟

یک عمل لابیاپلاستی labiaplasty به عنوان جراحی زیبایی یا به عنوان درمان برای یک مشکل پزشکی، با رضایت کامل بیمار ارائه می شود.


 

 

بخوانیددرمان بلندی کلیتوریس  clitoris


خنثی شدن تناسلی زن (FGM) به روش هایی اشاره دارد که عمدا تغییر می دهند یا باعث آسیب رساندن به اندام های زنانه می شوند به دلایل غیر پزشکی. این تقریبا همیشه در کودکان بدون رضایت آنها انجام می شود و در این موارد از نظر اخلاقی و اخلاقی اشتباه است. FGM در انگلستان غیرقانونی است.


 

بخوانیدنقطه جی در زنان کجاست؟  

 G-Spot Enhancement

نگار ریحانی بازدید : 128 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

بخوانید: عمل لابیاپلاستی چیست؟  What is labiaplasty   


چرا labiaplasty چیست؟ در حالی که قطعا هیچ اندازه یا شکل نرمال یا ایده آل نیست، بسیاری از زنان به دلایلی از آناتومی واژن خود ناراضی هستند. از بین بردن ناراحتی به دنبال زیبایی بیشتر، مزایای زیادی وجود دارد که لایه پلکسی می تواند ارائه دهد. از این راهنما برای کمک به شما در مورد لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

 

 و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر بدانید، از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای شما درست است که بهبود چگونه است، استفاده کنید

چرا Labiaplasty می شود خیلی محبوب است

لابیاپلاستی labiaplasty می تواند به شما کمک کند احساس اعتماد به نفس و راحت تر و راحت تر از لباس داشته باشید



برای زنان هیچ چیز جدیدی نیست که بخواهند بهترین آنها را ببینند و احساس کنند. روش های جراحی پلاستیک مانند لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

 

، تقویت پستان و بالابر چهره برای سال ها محبوب بوده است. پیشرفت در دانش و نوآوری در تکنیک باعث شده است که زنان حتی در حوزه های صمیمی خود، جوان سازی و زیبا سازی کنند


تغییر هنجارهای اجتماعی محیطی را ایجاد می کند که در آن زنان راحت تر از نارضایتی برخی از جنبه های آناتومی واژن خود صحبت می کنند. در حالی که ممکن است این موضوع برای خانم هایی که در گذشته بوده اند، موضوع تابو بوده است، امروزه زنان بیشتر درباره بدنشان آگاه هستند. این طرز تفکر باز و قدرتمند، با نگرش جدیدی نسبت به زنانگی و جنسیت زنان، را پررنگ کرده است


 

بخوانیددرمان بلندی کلیتوریس  clitoris

 

 

 

عمل لابیاپلاستی labiaplasty همچنین ممکن است چیزی به تغییر نسبت به جراحت عمومی باشد. زنان می بینند که تصویر واضحتری از آناتومی تناسلی خود دارند، و بعضی ممکن است با چگونگی شکل گیری چیزها خوشبخت نشوند. با این وجود ممکن است برخی نگرانی هایی در مورد اینکه آیا شرکای صمیمی آنها نیز از یک دیدگاه بهبود یافته لذت خواهند برد یا خیر


نامزد خوبی برایعمل لابیاپلاستی labiaplasty است


a کاندیدای خوب برای انجام جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - است. حتی اگر شما به اندازه کافی جسمی برای انجام یک عمل جراحی داشته باشید، ممکن است لگن پلاستی برای شما مناسب نباشد. در اینجا چند راه برای توضیح دادن اینکه آیا جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery   مناسب است مناسب است



 

بخوانیدورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

 

شما احساس خودکشی در موقعیت های صمیمی دارید. اگر احساس سکسی نکنید، احتمال بیشتری برای لذت بردن از صمیمیت جنسی خواهید داشت. وقتی احساس خوشحالی می کنید، به نظر می رسد که بیشترین میزان صمیمی شما به نظر می رسد، احتمالا کمتر مهار می شود و از رابطه جنسی بیشتر لذت خواهید برد

شما لباس های خاصی ندارید شما ممکن است از پوشیدن لباس های تنگ مانند لباس های تناسب اندام به دلیل اندازه یا شکل لب هایتان احساس راحتی کنید. اگر چنین است، کاهش جراحی می تواند شما را به یک نگاه ساده تر و از بین بردن هر گونه اختلال و یا ناراحتی


بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty



فعالیت های خود را محدود می کنید لگن بزرگ می تواند درد و ناراحتی در فعالیت های خاص مانند دوچرخه سواری و حتی مقاربت جنسی ایجاد کند. برخی از تنظیمات جزئی می تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند، به شما اجازه می دهد تا آنچه را که شما بدون درد یا تحریک می کنید، انجام دهید


اگر اندازه یا شکل لبهای شما به هیچ وجه با زندگی شما ارتباطی نداشته باشد، ممکن است زمان فکر کردن در مورد جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - باشد


شما در سلامت هستی قبل از عمل جراحی، باید یک لایحه خوب بهداشت را داشته باشید. اگر برای هر گونه شرایط پزشکی دچار یک پزشک شوید، مطمئن شوید که تمام عمل جراحی را انجام داده اید


تو سیگار نکشیدی سیگار کشیدن باعث اختلال در عمل جراحی و بهبودی می شود. نیکوتین جریان خون را محدود می کند که در طول عملیات خطر عوارض را افزایش می دهد. در بلندمدت، سیگار کشیدن باعث پیر شدن زودرس می شود و شانس شما برای ایجاد بسیاری از مشکلات سلامتی را افزایش می دهد


بخوانیدعوارض لابیاپلاستی چیست ؟

 

انتظارات منطقی دارید مهم است که بدانیم چطور می توان با لابیاپلاستی به دست آورد. هیچ روش جراحی پلاستیک نمی تواند یک رابطه ناسالم را تعمیر کند یا مسائل مربوط به اعتماد به نفس واقعی را حل کند. جراح پلاستیک شما به شما یک سری سوال از شما می دهد و انتظارات و اهداف خود را به منظور کمک به اطمینان از اینکه چشم انداز ذهنی سالم در مورد جراحی پلاستیک وجود دارد مورد بحث قرار دهید


 

بخوانیدجوانسازی واژن با لیزر مونالیزا چگونه است؟  laser vaginal rejuvenation

 

 


اگر با لابراتوار مشورت کنید، می خواهید مشاوره شخصی با جراح پلاستیک واجد شرایط برای بحث در مورد نامزدی خود و انتخاب گزینه های خود داشته باشید. در مشاوره شما، شما این فرصت را دارید تا بیشتر درمورد جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery   بیشتر بدانید و با توجه به آناتومی و اهداف منحصر به فرد آن، چه مزایایی را از آن انتظار داشته باشید. لیستی از سوالات و نگرانی های خود را با هم همراه خود بگذارید و نترسید که از چیزی بپرسید


انتخاب جراح پلاستیک شما

 

iStockOne از اهداف اصلی مشاوره Labiaplasty شما خواهد بود تصمیم بگیرید که آیا یک جراح پلاستیک مناسب برای شما است. همیشه مهم است که جراح پلاستیک خود را با مراقبت های بسیار مهم انتخاب کنید، اما این احتمالا درست تر از زمانی است که شما در حال بررسی زیبایی و زیبایی زنان هستید. نه تنها باید یک جراح پلاستیک با مهارت و تجربه مورد نیاز را انتخاب کنید، لازم است فردی را انتخاب کنید که بتوانید رابطه خوبی برقرار کنید

 

بخوانیدمیل جنسی بعد از لابیاپلاستی

نگار ریحانی بازدید : 163 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)

عمل لابیاپلاستی چیست؟  What is labiaplasty   


لابیاlabia پلاستی یکی از جراحی های زیبایی واژن به شمار می رود که در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است جراحی لابیاپلاستی در افراد مختلف متفاوت می باشد .

جراحی لابیاپلاستی labiaplasty را چه کسانی باید انجام دهند؟

جراحی لابیاپلاستی مانند سایر جراحی های زیبایی لازم است که خود فرد نسبت به آن اقدام کند و در انجام آن هیچ اجباری وجود ندارد.

جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به چه دلایلی انجام می شود؟

  • کاهش احساس درد در لابیاlabiaها . این درد به دلیل سایش در زمان دوچرخه سواری و یا سایش به لباس زیر ایجاد می شود
  • ظاهری زیباتر در ناحیه تناسلی
  • ایجاد تقارن در لابیاها و هماهنگی در لبه های واژن vagina
  • کاهش حجم زیاد چین های پوستی
  • علت های بهداشتی

جراحی لابیاپلاستی labiaplasty بهتر است که با استفاده از بی حسی انجام بگیرد . اما بنابر توصیه و پیشنهادات پزشکان ، بیمار در این عمل جراحی باید تحت بیهوشی قرار بگیرد


روش های عمل لابیاپلاستی labiaplasty

جراحی لابیاپلاستی به دو روش انجام می گیرد:

Trim Techniqe

در این روش لبه های داخلی توسط جراح زیبایی واژن کلامپ می شود و پس از برش زدن این ناحیه ، بخیه زده می شود . این روش تنها در یک ساعت انجام می شود 


WEDGE Techniqe

در بافت مینور ایجاد می کند . نتایج حاصل از این روش درمقایسه vجراح زیبایی زنان برشی به شکل

با روش های دیگر مطلوب تر است


بخوانیدتورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty



 

آیا برداشتن کلاهک کلیتوس صحیح است؟

در برخی از خانم ها بر روی ناحیه کولیتوس یک پوسته ضخیم قرار گرفته است که از لحاظ زیبایی و افزایش میل جنسی  Increased libido ، برای فرد مشکل ساز می شود

در نتیجه افرادی که تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به پزشک خود نسبت به برداشتن آن اقدام کنند


بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty



مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty  

 

  • استفاده از مسکن های قوی که توسط پزشک تجویز می گردد
  • پس از جراحی یک نفر همراه شما باشد تا شما را تا منزل هدایت کند
  • دوران نقاهت جراحی لابیاپلاستی به مدت یک هفته می باشد
  • به مدت یک تا دو ماه از مقاربت جنسی و فعالیت های ورزشی خودداری کنید
  • به مدت دو روز از کمپرس یخ استفاده نمایید
  • استفاده از کپسول و پمادهای تجویز شده توسط پزشک
  • بخیه های ایجاد شده بر روی ناحیه مورد نظر به مدت یک الی دو هفته زمان می برد تا به طور کامل جذب شود
  • شستشوی روزانه با ژل بانوان و سپس خشک کردن واژن پس از لابیاپلاستی بسیار مهم است

بخوانیدعوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty  

 

 

 

labiaplasty.ir





نگار ریحانی بازدید : 111 پنجشنبه 18 بهمن 1397 نظرات (0)


  • لابیاپلاستی با لیزر چگونه است ؟
  • آیا لابیاپلاستی با لیزر خونریزی دارد ؟
  • کدام بخش از لابیاها را با لیزر می توان عمل کرد ؟

 

بهتر است بدانید که در سال های اخیر جراحی زیبایی واژن با استقبال گسترده بانوان همراه بوده است ، جراحی های زیبایی زنان را شامل موارد ذیل است :

  • جراحی زیبایی واژن قسمت خارجی واژن
  • جراحی زیبایی واژن قسمت داخلی واژن vagina
  • جراحی داخلی واژن
 لابیاپلاستی امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است ، این جراحی را برای متقارن ساختن لابیامینورها وبرطرف کردن مشکلات ظاهری لابیاها انجام می دهند ، برای جراحی لابیاپلاستی دو تکنیک وجود دارد ،لابیاپلاستی با لیزر بدون درد و خونریزی است .


 

لابیاپلاستی با لیزر

جراحی زیبایی واژن بخش خارجی :

جراح زیبایی واژن در جراحی زیبایی واژن بخش خارجی بیشتر نواحی لیکتومی مینور را که معمولا به شکل اصلاح زایده می باشند جراحی می نماید ، در این جراحی جراح زیبایی زنان قرینه سازی لبه های لابیاها و استاندارد کردن لب های لابیاها را انجام می دهد .

در برخی از مواقع نیاز است که از تزریق چربی در واژن جهت قرینه سازی استفاده کرد ، تزریق چربی در واژن در مواقعی که ناحیه تناسلی بیش از حد شل و دچار چین و چروک شده باشد نیز کاربرد دارد ، در واقع جراح زیبایی زنان لیفت واژن را انجام می دهد ، زیرا نواحی اضافی را برش می دهد و سپس تزریق چربی در واژن را انجام می دهد .


مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 

 

 

 

جراحی زیبایی واژن بخش داخلی :

جراح زیبایی زنان در این جراحی بیشتر بخش داخلی را جراحی می نماید که شامل تنگ کردن واژن به روش های مختلف است ، در بانوانی که افتادگی مختصری در مثانه یا زایمان های طبیعی بسیاری را انجام داده اند این جراحی بسیار کارآمد و مفید عمل می کند .

قبل از انجام لابیاپلاستی بهتر است بدانید که :

  • اشخاصی که لابیاپلاستی انجام می دهند نیاز به بستری شدن ندارند و پس از جراحی مرخص می شوند .
  • نامتقارن بودن لابیاها را می توان با لابیاپلاستی برطرف کرد
  • تیرگی و چروک واژن ربطی به خود ارضایی ندارد بلکه این مسئله کاملا طبیعی است .
  • لابیاپلاستی نیاز به رژیم غذایی خاصی ندارد فقط از مصرف غذاهای چرب و پر نمک باید اجتناب ورزید
  • لابیاپلاستی مانند هر عمل زیبایی دیگری شامل بیمه نمی شود .
  • جراحی لابیاپلاستی میل جنسی را افزایش می دهد .
  • عمل لابیاپلاستی را دختران باکره نیز می توانند انجام دهند .

لابیاlabia

پلاستی را برای افزایش میل جنسی ، افزایش اعتماد به نفس و ایجاد دستگاه تناسلی زیبا بانوان انجام می دهند عمل لابیاپلاستی را دختران باکره نیز می توانند انجام دهند .

 

 

علت های انجام جراحی زیبایی لابیاپلاستی

در اشخاصی که چین وچروک لابیاها زیاد است به دلیل اینکه تحریک کلیتوریس کمتر می شود میل جنسی نیز کاهش می یابد ، در نتیجه لابیاپلاستی سبب افزایش میل جنسی می شود و روابط زناشویی  Marital relationship بهبود می یابد و مشکلات و اختلافات جنسی برطرف می شود .


 

 

بخوانید: راه های افزایش میل جنسی زنان  Increased libido

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

  • labiaplasty  -

     

     

     -


  • افزایش اعتماد به نفس و زیبایی دستگاه تناسلی :

بانوانی که لابیاlabiaهای متقارن و زیبایی ندارند اعتماد به نفس به میزان زیادی کاهش پیدا می کند این اشخاص همواره از ظاهر لابیاهای خود ناراضی وآزرده خاطر هستند که عمل لابیاپلاستی به این اشخاص در ایجاد ظاهر دستگاه تناسلی زیبا بسیار کمک کننده است .

  • درد لابیاها در زمان ورزش :

در زمان ورزش های مانند دوچرخه سواری فرسایش لابیاها به دلیل بزرگی اتفاق می افتد ، یا در زمانی که بانوان لباسهای تنگ می پوشند درد در لابیاها به دلیل فرسایش بروز می کند که جراحی لابیاپلاستی در این اشخاص بسیار مفید خواهد بود .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کند که لابیاپلاستی را با بی حسی موضعی انجام می دهند اما اگر بانوانی که حساس می باشند و یا ترس از عمل لابیاپلاستی را دارند می توان برای آنها از بی هوشی عمومی استفاده کرد .

بی هوشی عمومی لابیاپلاستی labiaplasty در برخی از بانوان که بیماری های خاصی دارند نیز انجام می شود ، اما در اغلب موارد با بی حسی موضعی این جراحی انجام می شود .

 

 

 لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty

 

 

 عمل لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty را با لیزر مونالیزا انجام می دهند ، با ابداع لیزر مونالیزا انقلاب عظیمی در فیلد پزشکی زنان به خصوص بخش واژینال به وجود آمد .


تکنیک های   عمل لابیاپلاستی labiaplasty  

 

 

 

  • جراحی لابیاپلاستی با تکنیک  TRIM Techniqa

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان در این جراحی بخش های لبهای داخلی را برش و بخیه ها را می زند ، در این تکنیک جراحی لابیاپلاستی نیاز به یک ساعت زمان جهت جراحی است .

  • جراحی لابیاپلاستی با تکنیک WEDGE Techniqa

در این تکنیک جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty - جراح زیبایی زنان بیشتر بخش بافت مرکزی را بر می دارد ، بخش لب های مینور را نیز به شکل V شکل برش می دهد ، این عمل نیاز به زمان بیشتری نسبت به تکنیک اول دارد ، اما در نهایت یک شکل بسیار زیبا در لابیاها ایجاد می گردد .

چه زمانی پس از لابیاپلاستی نیاز است که به پزشک مراجعه نمایم ؟

 


پس از جراحی لابیاپلاستی در صورتی که علائم ذیل را مشاهده نمودید باید سریعا به جراح زیبایی خود مراجعه نمایید :

  • کبودی بیش از حد در لابیاlabiaها یا داشتن تورم بیش از حد
  • داشتن درد شدید که مسکن ها در درمان آن کافی نمی باشند
  • استفراغ شدید یا سردرد های شدید پس از جراحی لابیاپلاستی
  • داشتن ترشح زرد یا سبز در نواحی که بخیه شده است
  • داشتن ترشحات بودار بسیار بد پس از عمل لابیاپلاستی

بخوانیدتورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان به تمامی بانوانی که جراحی زیبایی واژن یا عمل لابیاپلاستی را انجام داده اند توصیه می کند در صورت مشاهده هرگونه علائمی غیر طبیعی سریعا به پزشک مراجعه نمایند تا علت آن بررسی شود یکی از نکات دیگری که پس از عمل زیبایی واژن باید در نظر بگیرید این است که مراقبت های پس از جراحی زیبایی واژن را با دقت و منظم انجام دهید .در صورتی که خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از جراحی لابیاپلاستی هستید می توانید از طریق وب سایت سپیدیار در زمینه جراحی لابیاپلاستی ریافت نمایید.

 

 

 


mbb1.ir


لابیاlabia

لابیاlabia

 

عمل لابیاپلاستی labiaplasty 

 

 

جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty -

 

 

واژن vagina 

 

 

لابیاپلاستی labiaplasty -لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

 

لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty

مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty 

 

 

 

بخوانیدتورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

روابط زناشویی  Marital relationship

 

بخوانیدافزایش میل جنسی  Increased libido

 

 

بخوانید: راه های افزایش میل جنسی زنان  Increased libido

 

 

بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty

 

 

 

 

بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty

نگار ریحانی بازدید : 117 دوشنبه 23 مهر 1397 نظرات (0)

بخوانید : رفع تیرگی واژن  lightening labia skin



تزریق چربی به لابیا   Injection of fat into the vagina امروزه به بسیاری از بانوان کمک می کند تا مشکلاتی را که در واژن دارند برطرف نمایند ، بسیاری از بانوان از داشتن لابیاهای نامتقارن ، کوچک خود ناراضی هستند و در زمان مقاربت جنسی از این مسئله بسیار خجالت می کشند ، با کمک تزریق چربی به دستگاه تناسلی می توان این مشکل را برطرف نمود .

تزریق چربی به دستگاه تناسلی نیاز به بیست دقیقه الی یک ساعت زمان دارد که با بی حسی موضعی می توان این کار را انجام داد .

جراح زیبایی زنان برای تزریق چربی به دستگاه تناسلی از بخش های مختلف بدن که معمولا چربی بیشتری دارند چربی ها را استخراج و به دستگاه تناسلی تزریق می نماید، می توان همزمان تزریق چربی به واژن و لابیاپلاستی را انجام داد .


بخوانید:راه های سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin



در گذشته تزریق چربی به صورت و دست ها فقط تزریق می شد اما امروزه با به کاربردن روش های می توان تزریق چربی به واژن   Injection of fat into the vagina را نیز انجام داد

تزریق چربی به دستگاه تناسلی بی خطر ، بدون درد و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است ، اشخاصی که تزریق چربی به دستگاه تناسلی را انجام داده اند از این امر بسیار خرسند می باشند ، زیرا نتایج بسیار درخشانی پس از تزریق چربی به دستگاه تناسلی حاصل می شود .


بخوانید: سفید کردن واژن با لیزر   lightening labia skin

 

 

 

 

 

 


 

کاندید مناسبتزریق ژل به لابیا Injection of fat into the vagina

همواره این سوال بیان می شود که بهترین کاندید جهت تزریق چربی به دستگاه تناسلی چه اشخاصی هستند ، در ذیل به بیان این موضوع می پردازیم .

به طور کلی هدف از پیوند چربی، افزایش یا پر کردن مناطق کمبود حجم است. مناطق به طور معمول جوش و یا تزریق، شامل دست، صورت (از جمله لب)، افسردگی در پوست (پس از لیپوساکشن و زخم) و پستان و باسن (برای افزایش).


بخوانید:راه های روشن کردن واژن  lightening labia skin



اشخاصی که در نواحی مختلف بدن شامل این نقص ها می باشند ، می توانند از روش تزریق چربی استفاده نمایند ، هم چنین بانوانی که در بخش واژن با خشکی واژن ، کوچک بودن لابیاها ، نامتقارن بودن لابیاها روبرو هستند می توانند از تزریق چربی به دستگاه تناسلی استفاده نمایند .


بخوانید: عوارض تزریق چربی به واژن    Injection of fat into the vagina




مراقبت های پس از  تزریق ژل به واژن  Injection of fat into the vagina

  • شخص پس از تزریق چربی به واژن باید از کمپرس یخ جهت پیشگیری از کبودی و کاهش تورم استفاده نماید .
  • در 72 ساعئت اول شخص باید سعی نماید که از پوشیدن لباس های تنگ اجتناب نماید و در زمان استراحت دو بالش در زیر پاها قرار دهد و حتما به شکل L شکل استراحت نماید .
  •  استحمام باید پس از 48 ساعت انجام شود و نباید ناحیه تزریق شده را ماساژ داد یا تحت فشار قرار داد .
  • مصرف مسکن و داروهای که پزشک تعیین نموده است را باید سر تایم مصرف نمایید .
بخوانید:راه های سفید کردن واژن  lightening labia skin




 

بخوانید:راه های روشن کردن واژن  lightening labia skin

 

 

بخوانید:راه های سفید کردن واژن  lightening labia skin

 

 

بخوانید : رفع تیرگی واژن  lightening labia skin

 

 

بخوانید: رفع تیرگی واژن با لیزر  lightening labia skin

 

 

بخوانید:راه های سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin

 

 

بخوانید: سفید کردن واژن با لیزر   lightening labia skin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخوانید: تزریق ژل به لابیا Injection of fat into the vagina

 

 

بخوانید: تزریق ژل به واژن  Injection of fat into the vagina

 

 

بخوانید: تزریق چربی به لابیا   Injection of fat into the vagina

 

 

 

 

 

 بخوانید: تزریق چربی به واژن   Injection of fat into the vagina

 

 

 

 

 

بخوانید: عوارض تزریق چربی به واژن    Injection of fat into the vagina

 

 

 

 

نگار ریحانی بازدید : 115 دوشنبه 23 مهر 1397 نظرات (0)

 یکی از متداول ترین سوالاتی است که در خصوص جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  بیان می شود درباره ی درد عمل لابیاپلاستی است که قبل از پاسخ به این سوال به بیان جراحی لابیاپلاستی می پردازیم :


بخوانیدلابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty


لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

یکی از جراحی های زیبایی در بین زنان جراحی واژن یا لابیاپلاستی labiaplasty  است اخیرا با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی و دانش افراد از علوم درمانی و راهکارهای زیبایی این جراحی طرفداران زیادی ره به خود اختصاص داده است همچنین با اختراع فن آوری های نوین درمانی و پیشرفت پزشکی و جراحی های زیبایی این جراحی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کماکان رو به پیشرفت است ؛ جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty به اصلاح لابیا ها که همان لب های کوچک بخش خارجی واژن هستند اختصاص دارد برخی زنان با مشکلات فرمی و نازیبایی واژن مواجهند و برای جبران این بدشکلی دست به کارهای گوناگونی می زنند که اصولی ترین و اثربخش ترین روش برای زیبایی واژن همین عمل لابیاپلاستی labiaplasty است اخیرا در کشور ما پزشکان متخصص زنان و زایمان نیز خدمات زیبایی واژن را ارائه داده و در این زمینه مهارت و تجربه لازم را کسب نموده اند از جراحی زیبایی واژن موسوم به لابیاپلاستی برای اصلاح عدم قرینگی لابیا ها ، تغییر سایز یا کوچک نمودن آنها ، رفع ایرادات فرمی و برطرف نمودن چین و چروک های موجود بهره گیری می شود. در این جراحی می توان عمل واژینوپلاستی را با هدف تنگ نمودن واژن نیز انجام داد البته شایان ذکر است که تصمیم گیری در رابطه با اقدام این جراحی ها در یک جلسه وابسته به نظر و صلاحدید پزشک جراح است.


آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد ؟

جراحی های متنوعی برای زیبایی واژن انجام می شود از جمله : هاپمنوپلاستی ، فرونوپلاستی ، واژینوپلاستی ، اصلاح کلیتوریس(کلیتوریس کجاست؟ (clitoris ، مونسپلاستی ، پرینه پلاستی ، تقویت نقطه جی     G-Spot Enhancement و . . . که می توان در یک زمان چند جراحی را با توجه به فیزیک بیمار و تجویز پزشک انجام داد.

 

بخوانیدعوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty  

 

 

 

 


حال به بیان این موضوع می پردازیم که آیا جراحی لابیاپلاستی   labiaplastyدرد دارد یا خیر ؟

لابیاپلاستی labiaplasty به دلیل اینکه با بی حسی موضعی انجام می شود ، هیچ گونه دردی ندارد به گونه ای که شخص پس از جراحی لابیاپلاستی می تواند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازد .

 

مطالب مرتبطخطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟  complications of labiaplasty   


منبع:وب سایت کلینیک سورنا



جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery 

 درد عمل لابیاپلاستی

بخوانیدلابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty

لابیاپلاستی labiaplasty

 

 

 لابیاپلاستی labiaplasty 

 جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty 

 عمل لابیاپلاستی labiaplasty 

آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد ؟

(کلیتوریس کجاست؟ (clitoris 

تقویت نقطه جی     G-Spot Enhancement و 

بخوانیدعوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty  

 

 

 

لابیاپلاستی labiaplasty 

مطالب مرتبطخطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟  complications of labiaplasty   


نگار ریحانی بازدید : 109 سه شنبه 20 شهریور 1397 نظرات (0)

 

آیا در زمان جوانسازی واژن با لیزر ژولیت نیاز به بی حسی است؟

خانم دکتر شایان فر در این خصوص می فرمایند که انجام جوانسازی واژن با لیزر ژولیت  نیازی به  هیچ گونه بی حسی، بی دردی و یا بی هوشی ندارد.

همچنین انجام جوانسازی واژن با لیزر در هنگام استفاده از لیزر ژولیت نیاز به هیچ گونه آمادگی قبلی ندارد. گفتن این نکته ضروری است که فرد قبل از انجام جوانسازی واژن با لیزر نباید هیچ گونه عفونت فعال داشته باشد. حتما باید قبل از آن که برای جوانسازی واژن با لیزر ژولیت اقدام نماید. هم تست پاپ اسمیر در یک سال اخیر انجام داده باشد و هم توسط متخصص زنان معاینه شده باشد تا عفونت نداشته باشد. در صورتی که خانمی به عفونت مبتلا شده باشد، باید روند درمانی را در پیش بگیرد تا عفونت به طور کامل بر طرف شود، سپس اقدام به جوان سازی واژن با لیزر نماید.

همچنین افرادی که کاندید جوانسازی واژن با لیزر ژولیت می شوند، نباید هیچ گونه زخمی را در ناحیه واژن خود داشته باشند.

در صورتی که خانمی به هیچ کدام از این موارد دچار نیست، می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به جوانسازی واژن با لیزر نماید.

همچنین خانم دکتر شایان فر توصیه می کنند که برای رسیدن به نتیجه مورد قبول از زدن کرم های مخصوص داخل واژن، یک هفته قبل از انجام جوانسازی واژن با لیزر خودداری نمایند.

 

 مدت زمان انجام جوانسازی واژن با لیزر چقدر است؟

مدت زمان جوانسازی واژن با لیزر ژولیت چیزی حدود 15 الی 20 دقیقه می باشد.

 

مراقبت های بعد از جوانسازی واژن با لیزر 

بعد از انجام جوانسازی واژن با لیزر ژولیت فرد می تواند به راحتی به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

نیاز به مراقبت خاصی ندارد زیرا هیچ گونه عارضه ای را به همراه نخواهد داشت.

فقط به مدت 3 روز بعد از لیزر ژولیت فرد نباید رابطه جنسی داشته باشد.

به مدت یک هفته از رفتن به استخر و یا در داخل آب اجتناب شود.


مطالب مرتبط: لابیاپلاستی چیست؟ 

 

از چه زمانی تاثیر جوانسازی واژن با لیزر نمایان می شود؟

انجام جوانسازی واژن با لیزر ژولیت بعد از دو هفته از اولین جلسه انجام لیزر، فرد متوجه تغییرات و روند بهبود می شود. بیشترین تاثیر این لیزر، بعد از 2 الی 3 ماه به طور کامل نمایان می شود. این تاثیر به مدت 2 سال ادامه پیدا می کند.

ژولیت در بین تمام لیزرهاى موجود در دنیا بیشترین تأثیر را در زمینه جوانسازى واژن دارد به همین دلیل بیشتر خانم ها از نتیجه انجام جوانسازی واژن با لیزر ژولیت رضایت کامل دارند.

لیزر ژولیت به دلیل آن که هیچ گونه عارضه ای را ندارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر co2 باعث می شود تا در فرد چسبندگی و زخم ایجاد کند، اما در لیزر ژولیت این چنین نیست.

از دیگر کاربرد های لیزر ژولیت، علاوه بر جوانسازی ،سفید سازی و تنگ کردن واژن tight vagina  می توان برای کنترل ریزش ادرار  در هنگام عطسه و سرفه نیز مورد استفاده کرد. برای کنترل بی اختیاری ادرار urinary incontinence  در زمان عطسه با استفاده از لیزر ژولیت، بافت همبند زیر مجاری ادرار را تحریک کرده و باعث کلاژن سازی در این قسمت شده و این بافت ترمیم می شود . همچنین می توان برای قسمت خارجی واژنvagina

 

 یعنی ناحیه ولوو مورد استفاده قرار گیرد و ایجاد جوانسازی کند. این جوانسازی به دلیل کلاژن سازی انجام می شود و ممکن است تاثیرات آن تا کشاله های ران نیز ادامه پیدا کند. همچنین تا حدودی در ناحیه خارجی واژن سبب می شود تا لیفت اتفاق بیوفتد.

کاربرد و خصوصیت دیگر لیزر ژولیت این است که برای سفید کردن ناحیه تناسلی می توان استفاده نمود. همچنین برای برداشتن ضایعات و خال های غیر متعارف می توان از لیزر ژولیت استفاده نمود. با استفاده از بخشی از دستگاه لیزر ژولیت می توان لایه به لایه می توان خال ها و ضایعات را برداشت. به همین دلیل است که خال را بدون ایجاد کوچکترین بی حسی می توان برداشت. همچنین هیچ صدمه ای به بافت های زیرین وارد نمی شود. این ویژگی درست برخلاف لیزر CO2  است که ممکن است به بافت زیرین صدمه وارد کنندو در آن محیط ایجاد سوراخ نماید. همچنین ممکن است با استفاده از لیزر CO2 چربی زیر پوست حالتی لیز به خود پیدا کند و یا جای لیزر بر روی بدن بماند.

افرادی که به زگیل ناحیه تناسلی مبتلا هستند و خواهان برداشتن آن می باشند، می توانند با انجام لیزر ژولیت به راحتی این زگیل ها را برداشت بدون آن که نیاز به بی حسی باشد و یا اثری از زگیل مانند اسکار بماند.

همچنین می توان برای درمان ترک های پوست در ناحیه تناسلی می توان از لیزر ژولیت استفاده نمود. در برخی از افراد که در ناحیه تناسلی خود دارای زخم، جای اسکار به دلیل انجام جراحی، جای جراحی های قدیمی، جای سرازین، در خانم هایی که زایمان طبیعی انجام داده اند و جای اپیزیوتومی به اسکار تبدیل شده،  نیز توصیه می شود تا از این لیزر استفاده شود.

 

 

مطالب مرتبط:تقویت نقطه جی در زنان چگونه صورت می پذیرد؟  


 

لیزر CO2

الارقم اینکه از لیزر ژولیت برای جوانسازی ناحیه تناسلی، داخل واژن و هم پوست اطراف آن، بسیار موثر است و مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای عمل های جراحی، فقط از لیزر CO2 باید استفاده نمود. که در حقیقت جراحی در ناحیه تناسلی را می توان انجام داد.

در کل استفاده از لیزر در جراحی های زیبایی از طرف متخصصان زیبایی زیر سوال رفته است. علت این امر این می باشد که به دلیل برش هایی که در حین استفاده از لیزر CO2، این لیزر باعث تبخیر شدن بافت محل برش شده و بافت را می سوزاند. نتیجه استفاده از این لیزر این گونه است که صدمه حرارتی زیادی را در بافت های اطراف ایجاد می کند. به همین دلیل است که برای عمل های جراحی مانند لابیاپلاستی labiaplasty و پرینورافی، واژینوپلاستی laser vaginoplasty از لیزر CO2 استفاده نمی شود. زیرا صدمه بافتی که بر روی بافت اطراف می گذارد بسیار زیاد است و ممکن است باعث ایجاد اسکار کند.

 

لیزر  RF surgery

. در حال حاضر بهترین روشی که طبق آخرین رفرنس های 2018 برای عمل های جراحی زیبایی ناحیه تناسلی مورد قبول است، استفاده از لیزر RF surgery است. RF surgery کاری که انجام می دهد، این است که از امواج رادیویی برای عمل جراحی است و می تواند برش های بسیار ظریف ایجاد می کند و بهترین نتایج را برای عمل های جراحی ناحیه تناسلی ایجاد بکند و هیج صدمه حرارتی به بافت اطراف ایجاد نمی کند.

روشی که خانم دکتر شایان فر با کمک آن لابیاپلاستی انجام می دهد و در حقیقت پرینورافی را انجام می دهد، توسط RF surgery انجام می شود. از فواید استفاده از RF surgery این است که در حقیقت با کمک تجهیزات جانبی مختلفی که دارد، می توان تمام ناحیه تناسلی همانند، برآمدگی های ناحیه پوست را به راحتی با این لیزر و تجهیزات از بین برد. حتی می توان از RF surgery برای از بین بردن خال ها و زگیل ها می توان استفاده نمود. استفاده از این لیزر هیچ گونه اثری از خود باقی نمی گذارد و می توان برای از بین بردن جای اسکار در این ناحیه نیز استفاده نمود.

در حال حاظر بهترین روش از نظر زیبایی در ناحیه تناسلی استفاده از لیزر RF surgery می باشد. که در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در بین همه متخصص زنان، تنها متخصص زنانی که برای انجام لابیاپلاستی از RF surgery استفاده می کند، دکتر شایان فر می باشد. در ضمن RF surgery هم برش های ظریفی دارد و همزمان خونریزی در محل برش را به راحتی کنترل می کند. به همین دلیل اقداماتی مانند عمل های جراحی، برداشتن خال، شایعات ناحیه تناسلی و زگیل های تناسلی را می توان با کمک RF surgery بدون داشتن کمترین درد و به راحتی می توان برداشت.

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 107 سه شنبه 20 شهریور 1397 نظرات (0)

 

امروزه لیزر مونالیزا کاربرد های فراوانی برای جوانسازی و تنگ کردن واژن خانم ها دارد، علاوه بر مساله ی مهم کیفیت روابط جنسی باید به بررسی مشکلانی مانند عدم کنترل ادرار و افتادگی های رحمی نیز توجه کرد.
با توجه به بالا رفتن سن و افزایش تعداد زایمان ها ناحیه تناسلی دچار تغییرات بسیار شگفتی خواهد شد که البته افتادگی و گشاد شدن واژن از شایع ترین آن ها خواهد بود .
لیزر مونالیزا تاچ یکی از موارد درمانی است که می توان با استفاده از آن به اهداف قابل قبول و موفقی رسید.
این دستگاه جزو کاملترین و بی نظیرترین تکنولوژی های دنیا در زمینه لیزردرمانی می باشد ، که البته فیلد پزشکی خانم ها را متحول کرده و بسیاری از مشکلات زنانه را حل نموده است .


مطالب مرتبط: لابیاپلاستی چیست؟ labiaplasty

 

 


استفاده از لیزر مونالیزا تاچ در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و البته در بسیاری از موارد نتایج درخشان و موفق آن مورد استقبال عموم بوده است .

 

لیزر درمانی باعث می شود تا شما در کم ترین زمان واژن خود را تنگ نمایید و از افتادگی آن جلوگیری کنید، همچنین جوانسازی واژن با لیزر  laser vaginal rejuvenation  مونالیزا می تواند بسیاری از مشکلات ناحیه تناسلی که علاوه بر زیبایی مشکلات جنسی نیز دارد را حل نموده است . این دستگاه بدون هیچ مشکل و بیماری های احتمالی برای خانم ها دارای بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله FDA امریکا بوده و البته جزو درمان های موثر و قطعی برای عمل زیبایی واژن  Vaginal Beauty Surgery ، تنگ کردن واژن، افتادگی واژن و .. می باشد .

 



 

مطالب مرتبط: آیا میدانید نقطه جی در زنان کجاست؟     G-Spot Enhancement



جوان سازی واژن چیست  

همانطور که بیان شد ، لیزر مونالیزا یک درمان موثر برای جوان سازی ناحیه واژن است، خانم ها می توانند بعد از ازیمان های متعدد و افزایش سن و البته در برخی موارد که مشکلات ناحیه تناسلی موروثی می باشد به کمک لیزر مونالیزا مشکلات و بیماری های این ناحیه حساس را بر طرف نمایند . این دستگاه لیزر درمان های خود را بر اساس یک مقدار خاص از لیزر CO2 انجام می دهد ،مونالیزا در واقع برای بهبود شرایط و ظاهر عمومی غشای مخاطی واژن vagina

 

طراحی شده است به همین منظور است که با عملکرد ویژه ی خود باعث تنگ شدن واژن  tight vaginaمی شود.

 



عملکرد مونالیزا چگونه است ؟
. لیزر مونالیزا باعث تولید مجدد کلاژن در بافت های واژن می شود ، ریختن استروژن در بافت واژن در طول دوره یائسگی یا پس از بچه دار شدن باعث می شود تا اختلالاتی در روند واژن و حالت کلی آن ایجاد شود ، در زمان یائسگی و یا بعد از بارداریی تولید کلاژن کم می شود و البته ناحیه تناسلی دچار افت عملکرد می شود ، لیزر مونالیزا باعث تحرک و تولید هورمون کلاژن می شود ، با فعال کردن مجدد تولید کلاژن جدید و ایجاد شرایط عادی که قبلاً غشای مخاطی واژن داشته است، واژن حالت قبلی خود را باز می یابد .

 


لیزر واژن با تاثیرگذاری آرام بر بافت غشای واژن، تولید کولاژن را تحریک کند و عملکرد ناحیه درمان شده را بهبود بخشد. علاوه بر این با استفاده از این روش می توان مواد غذایی مناسب را به صورت متوازن در اختیار غشای مخاطی قرار داد.
لیزر مونالیزا می تواند باعث تنگ شدن واژن در سریع ترین زمان ممکن شود ، امروزه یکی از موثر ترین روش های درمانی غیر جراحی و بدون نیاز به دارو لیزر های واژینال است ، از این دستگاه کاملا بی ضرر می توان برای پیش گیری و درمان آتروفی واژن نیز استفاده کرد، آتروفی در واقع خشکی و رنگ پریدگی مخاط واژن است که باعث احساس سوزش و خارش در زمان مقاربت خواهد بود .

 


از مزایای ویژه لیزر مونالیزا تاچ چه می دانید ؟
• این دستگاه برای رفع سوزش و خارش های ناشی از خشکی واژن مفید است و این درمان از طریق ترشح مجدد کلاژن در واژن انجام خواهد شد.
• لیزر مونالیزا تاچ می تواند با افزایش سفتی و مقاومت بافت در بهبود روابط جنسی و به ارگاسم رسیدن خانم ها کمک شایانی بنماید.

 

 


• بسیاری از افراد بعد از زایمان و یائسگی از زایمان های دردناک رنج می برند ،رفع مشکلات و دردهای مقاربتی از درمان های ویژه لیزر درمانی است .
• این دستگاه کمک می کند که خانم هایی که از بی اختیاری ادرار 
urinary incontinence   رنج می برند ، به طور قطعی درمان شوند.
• روشن کردن پوست ناحیه تناسلی نیز بر اثر تابش نورهای لیزر در این روش میسر خواهد بود .
• کوچک کردن لابیا در افرادی که از بزرگ بودن لابیا واژن رنج می برند نیز قابل انجام است .
• زیبایی واژن ، که می تواند جوانی و نشاط را به بانوان هدیه دهد و لذت جنسی را بیشتر نماید و در نتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.

 


منبع:وب سایت دکتر خلیلی

نگار ریحانی بازدید : 148 سه شنبه 20 شهریور 1397 نظرات (0)

روش های متعددی امروزه برای انجام جراحی های زیبایی در حوزه زنان وجود دارد که متخصص های زنان از آن استفاده می کنند تا جراحی هایی مانند لابیاپلاستی  ، پرینورافی perineorrhaphy و عمل زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery را انجام دهند.

در جراحی های زیبایی مانند لابیاپلاستی از RF نیز استفاده می شود.

 

لابیاپلاستى با RF surgery

 

لابیاپلاستى با RF surgery چیست؟

لابیاپلاستی به این دلیل انجام می شود تا لابیا هایی که بنا به هر دلیل تغییر ظاهر داده و فرد را مورد اذیت قرار داده اند، نیز بهبود پیدا می کنند. زیرا با انجام این نوع از جراحی زیبایی واژن ظاهر واژن و در برخی از افراد عملکرد در خصوص حساسیت واژن بهبود پیدا می کند و بعد از انجام این نوع از جراحی زیبایی به زندگی عادی و روزمره خود باز خواهد گشت.


چه افرادی لابیاپلاستى با RF surgery را انجام می دهند؟

خانم هایی که دارای لابیاهایی با اندازه های غیر طبیعی و بزرگ و یا خانم هایی که به دلیل داشتن زایمان های متعدد، ظاهری طبیعی در لابیا خود نداشته و یا با مشکل رو به رو شده اند، لابیاپلاستی را انجام می دهند.

از جمله افرادی که نمی توانند لابیاپلاستی را انجام دهند، خانم هایی هستند که سیگار می کشند، ولی در مابقی خانم ها انجام این جراحی موفقیت آمیز بوده و می توانند با انجام این نوع از جراحی زیبایی واژن به هدف خود از لابیاپلاستی یعنی داشتن واژنی زیبا تر و حساس تر در روابط زناشویی خود برسند.



مطالب مرتبط: چگونه تقطه جی واژن را تقویت کنیم؟  G-Spot Enhancement

 



چه اقداماتی را باید قبل از انجام لابیاپلاستى با RF surgery انجام داد؟

خانم ها عزیز باید به جراح زیبایی واژن مراجعه نموده و انتظارات خود را از این جراحی بیان کنند. بعد از معاینه جراح زیبایی زنان، سابقه بیماری ها، روابط جنسی و آناتومی بدن فرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. زیرا در افراد مختلف نتیجه جراحی ممکن است با توجه به آناتومی بدن فرد متفاوت باشد. زیرا در این بررسی ها لابیا ها از نظر عدم تقارن، رنگ و سایز لابیا ها مورد توجه قرار می دهند.


RF surgery چیست؟

در جراحی زیبایی واژن نیاز است تا همراه با لیزر، دکتر باید دارای تبحر و تجربه نیز باشد. زیرا با داشتن این موارد میزان خونریزی و تخریب نیز کمتر خواهد بود. همچنین میزان دوره نقاهت نیز به 4 الی 6 هفته کاهش خواهد یافت.

RF surgery نیز لیزری است حرارتی – رادیویی است. استفاده از RF surgery  می تواند لابیا های زنان را به بهترین نحوه برش بزند.  زیرا به دلیل استفاده از لیزر میتوان، قسمت های حساس تر که دارا عصب است را برش زد بدون آن که آسیبی وارد شود. همچنین فرکانس رادیویی با فرکانس بالای 4.00  مگاهرتز استفاده می کند.

به همین دلیل است که دستگاه RF  نیز از جمله دستگاههای محبوب در حوزه زیبایی زنان است و دومین روش محبوب در جراحی زیبایی زنان به شمار می رود.


مزایای RF surgery

به دلیل کم بودن حرارت، دستگاه های الکتروکوتر و لیزر ، همچنین کم بودن فرکانس دستگاه ها، نسبت به دستگاه های دیگر میزان آسیب رسی به بافت های واژن نیست کم تر می باشد، همچنین زخم کمتر و درمان زود تر زخم نیز در این شرایط انجام می شود. از دیگر مزایای استفاده از الکتروکوتر و لیزر(RF surgery):

  • ترمیم سریع تر
  • تورم کمتر
  • کبودی کمتر
  • ناراحتی کمتر
  • کمر درد کمتر

به همین دلیل استفاده از دستگاه RF surgery لابیاپلاستی نتیجه بهتری خواست. پس در حوزه زنان این در رده دوم جراحی زیبایی زنان است. همچنین به دلیل آن که می توان با استفاده از RF تا جای ممکن ظاهر لابیاها را بهبود بخشید، می توان زیبایی را به واژن باز گرداند.



مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

بعد از آن که لابیاپلاستی توسط جراح زیبایی زنان انجام شد، باید مراقبت هایی را در نظر داشت تا نتیجه جراحی قابل قبول شود.



برخی از مراقبت های بعد از عمل لابیا  labia

 

  • بروز عفونت با رعایت بهداشت فردی و مصرف دارو های تجویز شده، می تواند از بروز عفونت در واژن  vagina  و لابیا ها اجتناب کند. در صورت مشاهده هر گونه قرمزی، تورم و درد در ناحیه جراحی باید با پزشک خود تماس بگیرید.
  • استحمام بعد از گذشت 48 ساعت از جراحی مجاز است. پس قبل از انجام جراحی حتما به حمام رفته شود.
  • دست زدن به موضع عمل شده نیز ممنوع است و همچنین شستشوی بیش از حد نیز اصلا خوب نیست.

برخی از مقالات مرتبط


لابیاپلاستی  labiaplasty

 

 

تورم بعد از لابیاپلاستی


عوارض لابیاپلاستی


لابیاپلاستی با لیزر

 


منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 117 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی چیست؟

یکی از سوالاتی که بسیار بیان می شود ، این است که لابیاپلاستی labiaplasty چیست ؟ در ادامه به بیان این موضوع می پردازیم

دکتر بهمن پور در عمل لابیاپلاستی لب های واژن را که دچار افتادگی و آویزان شده اند را کوچک کرده ، در برخی از مواقع عمل زیبایی لابیا labia

 

و جوان سازی واژن laser vaginal rejuvenation  به دلیل نامتقارن بودن لابیاها انجام می شود .


زخم لابیاپلاستی

زخم های لابیاپلاستی به آسانی بهبود می یابند و به دلیل سطحی بودن زخم ها به آسانی زخم ها بهبود می یابند ، در خصوص تورم و زخم ها اشخاص نباید نگران باشند زیرا پس از مدت زمان کوتاهی درمان زخم ها اتفاق می افتد .

با بی حسی موضعی و به شکل سرپایی عمل زیبایی لابیا انجام می شود ، مدت زمان لابیاپلاستی یک ساعت است .


تغذیه پس از لابیاپلاستی

  • در خصوص نکات تغذیه ای پس از لابیاپلاستی باید بیان کرد که دکتر بهمن پور به بیماران توصیه می کنند که مصرف ویتامین C را افزایش دهند و از مصرف غذاهای چرب و پر نمک اجتناب نمایند .
  • مصرف سبزیجات و میوه های تازه را در برنامه غذایی خود قرار بدهند .
  • از مصرف غذاهای که سبب نفخ معده(راه های جلوگیری از نفخ معده) می شود ، اجتناب بورزند .
  • به طور کلی بانوان باید مصرف مایعات را افزایش دهند .
  • یکی از نکاتی که بانوان باید رعایت نمایند ، عدم مصرف سیگار و استعمال دخانیات است ، زیرا روند بهبودی زخم ها را به تاخیر می اندازد .

مطالب مرتبط: از عوارض لابیاپلاستی مطلع شوید!



مراقبت های پس از عمل زیبایی واژن vagina

 

  • پس از عمل زیبایی لابیا باید به مدت یک ماه از برقراری رابطه جنسی اجتناب بورزید .
  • از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و بلند کردن اجسام سنگین باید اجتناب نمایید .
  • در زمان استحمام نباید در وان آب گرم قرار بگیرید و یا آب گرم استحمام نمایید .
  • پس از عمل لابیاپلاستی باید به مدت 72 ساعت استراحت نمایید .
  • پس از عمل لابیاپلاستی باید ناحیه جراحی شده واژن  vagina را خشک نگه دارید .
  • مصرف مسکن ها و داروها کمک شایانی به بهبودی سریع تر و کاهش درد و تورم می کند .
  • پس از لابیاپلاستی نباید از بتادین استفاده نمایید .




منبع: وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 124 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی جز جراحی های زیبایی زنان به شمار می آید که این نوع از جراحی زیبایی زنان در کشور های آمریکایی و اروپایی آغاز شد و در این کشور ها سالانه جراحی های زیادی صورت می گیرد. لابیاپلاستی امروزه از طرفداران زیادی در ایران نیز برخوردار است. در این نوع از جراحی از طریق تغییراتی که در ظاهر واژن صورت می گیرد، برخی از مشکلات و بیماری های مربوط به واژن برطرف می شود. با کمک لابیاپلاستی می توان فرم، شکل و اندازه های لابیا های واژن را نیز تغییر داد.

مراقبت-های-بعد-از-لابیا-پلاستی

 

اهداف انجام لابیاپلاستی  labiaplasty

 

  • زیباسازی و برطرف کردن اشکالات ظاهری در لابیاهای واژن vagina از جمله چروک های آن
  • کوچک کردن لابیا های بسیار بزرگ که در هنگام پوسیدن لباس فرد را اذیت می کند.
  • قرینه سازی لابیاها
  • کاهش تحریک پذیری در آلت تناسلی
  •  

مطالب مرتبط: لابیاپلاستی با لیزر به چه صورت است؟

 


مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

  • داروهای تجوییز شده توسط جراح زیبایی زنان را حتما طبق دستور مصرف نمایید.
  • برای پیشگیری از ایجاد عفونت و بهبود سریع زخم ها بهداشت آن محیط را حفظ نموده و از کرم و پماد های ضد عفونی کننده استفاده نمایید.
  • بعد از انجام عمل لابیا labia  از داشتن رابطه جنسی تا یک ماه خودداری نمایید.
  • برای جلوگیری از خونریزی و باز شدن بخیه های واژن بعد از لابیاپلاستی از انجام ورزش و فعالیت های سنگین بعد از لابیاپلاستی به مدت 3 هفته اجتناب نمایید.
  • برای کاهش تورم و عدم ابتلا به یبوست به دلیل عدم فعالیت به پیاده روی های آرام بروید.
  • بعد از جراحی حتما محل جراحی را مدام خشک نمایید.
  • از پماد های موضعی آنتی بیوتیک به منظور جلوگیری از عفونت استفاده نمایید.
  • به مدت 3 هفته به منظور سریع شدن روند بهبود، به حرکات ورزشی و کششی اقدام نمایید.
  • در صورن داشتن درد با تجویز پزشک داروهای مسکن مصرف نمایید.
  • برای جلوگیری از ابتلا به یبوست مواد غذایی حاوی فیبر مصرف نمایید
  • برای کاهش تورم می توانید تا 2 روز بعد از جراحی لابیاپلاستی از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • حتما برای انجام جراحی با یک همراه به محل جراحی بروید.
  • قبل از انجام جراحی تمامی اطلاعات پزشکی خود را در اختیار جراح زیبایی زنان خود قرار دهید.
  • در صورتی که داروی خاصی مصرف می نمایید، حتما آن را قبل از جراحی لابیاپلاستی در اختیار جراح زیبایی زنان خود بگذارید.
  • به منظور بهبود هرچه سریع تر جای زخم جراحی لابیاپلاستی از ژل های شستشو استفاده نمایید.

خدمات دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی labiaplasty

 

عمل زیبایی واژن  Vaginal Beauty Surgery

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 108 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

مزایای لابیاپلاستی و واژینوپلاستی با لیزر  laser vaginoplasty


لابیاپلاستی  labiaplasty

با زایمان های مکرر ، پیری و افزایش سن و کاهش وزن ظاهر واژن تغییر کرده و ممکن است هرگز به وضعیت طبیعی خود باز نگردد . برخی از تمرینات کگل می تواند در این زمینه موثر باشند اما برخی ها مایل هستند با استفاده از عمل جراحی لابیاپلاستی labia زیبایی واژن خود را دوباره بدست آوردند. ظاهر نامناسب واژن باعث نارضایتی جنسی در زوجین شده و به تدریج باعث سرد شدن روابط زناشویی می شود.


مطالب مرتبط: آیا میدانید نقطه جی در زنان کجاست؟   G-Spot Enhancement


مزایای لابیاپلاستی


وجود چین و چروک در واژن امری طبیعی است که ممکن است به دلیل ژنتیکی و ساختار خود واژن vagina باشد و یا ممکن است به دلیل زایمان های مکرر و پیری و… اتفاق افتاده باشد. متذکر می شویم که وجود چین و چروک در واژن هیچ ربطی به عادت های ناپسند و سایر باورها نداشته و صرفا یک اشتباه رایج میان مردم است.

 



مزایای انجام لابیاپلاستی

  • به دلیل وجود رگ های خونی در ناحیه واژن دوران نقاهت آن بسیار کوتاه بوده و بیمار در بازه زمانی بسیار کمی بهبود می یابد.( راه های کاهش تورم بعد از لابیاپلاستی چیست؟ )

  • این عمل معمولا با بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیاز به بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد بلکه بیمار می تواند به منزل رفته و از روز دوم فعالیت های طبیعی خود را آغاز نماید.

  • می توان گفت که در 90 در صد موارد نیازی به بخیه وجود ندارد .

  • بیمار درد بسیار کمی را احساس می نماید .

  • باعث رفع مشکلاتی از قبیل بزرگ بودن لب های کوچک، عدم تقارن لب های کوچک، شل شدن و افتادگی واژن ، چین و چروک واژن(رفع چروک ناحیه تناسلی زنان)Genital Wrinkle ، احساس درد در زمان رابطه جنسی و… می شود.


مطالب مرتبط:چگونه شل شدگی واژن را درمان کنیم؟



  • زیبایی واژن باعث افزایش اعتماد به نفس خانم ها می شود.

  • مشکلات زناشویی را از بین می برد.

  • انجام عمل لابیاپلاستی نه فقط باعث نارضایتی  کاهش میل جنسی  Sexual dissatisfaction نمی شود ، بلکه باعثافزایش میل جنسی زنان و رضایت زوجین هنگام مقاربت جنسی می شود .

  • لابیاپلاستی از دسته عمل های سبک پزشکی به شمار می رود و معمولا هیچ گونه عوارضی ندارد. اما وجود ورم یا خونریزی جزئی پس از عمل کاملا طبیعی است که پس از معمولا پس از گذشت چند هفته به تدریج کاهش یافته و از بین می رود .

  • دختران مجردی که از ظاهر نامناسب دستگاه تناسلی خود رنج می برند نیز می توانند عمل لابیاپلاستی انجام دهند . این عمل مختص زنان متاهل نمی باشد بلکه برای دختران مجرد نیز مناسب است .

  • این عمل بدون بیهوشی جنرال و در حدود یک الی دو ساعت طول می کشد که پس از آن بیمار می تواند مرخص شود.

منبع:www.dailymedicalinfo.com

نگار ریحانی بازدید : 122 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

 

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن را به روش های مختلفی می توان انجام داد ، جراحی زیبایی واژن شامل تنگ کردن واژن  tight vagina ، لابیاپلاستی labiaplasty ، درمان خشکی واژن  Dry vagina و سفید کردن واژن و… می شود ، دکتر بهمن پور علاوه بر استفاده از تکنیک های روز دنیا ، نشست های گوناگونی را با اشخاص مختلف نظیر پرفسور روسو از آلمان انجام داده اند تا در کشور عزیزمان بهترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا را انجام دهند .

 

مطالب مرتبط: مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی

 

برای اولین بار در ایران در مطب دکتر بهمن پور عمل زیبایی لابیاپلاستی بدون بخیه و خونریزی انجام می شود .

یکی از جدیدترین روش های که دکتر بهمن پور جهت جراحی زیبایی واژن انجام می دهند ، استفاده از دستگاه سافت سرجری می باشد که با استفاده از این دستگاه لابیاپلاستی بدون بخیه و خونریزی انجام می شود .

بارها بانوان و دختران جوان بیان می کنند که تمایلی ندارند در زمان لابیاپلاستی از بخیه برای آنها استفاده شود که خوشبختانه این امکان با سافت سرجری میسر شده است .


لابیاپلاستی چیست

با لابیاپلاستی می توان به رفع بدفرمی و چروک های لابیا ها ، زیبایی دستگاه تناسلی زنان ، محدود کردن تحریکات بخش کلیتوریس ، ایجاد تقارن در لبهای کوچک و …ایجاد نمود .



مطالب مرتبط: جوان سازی واژن خانمها چگونه است؟ laser vaginal rejuvenation

 

 

دیدگاه اشتباهی وجود دارد که لابیاپلاستی سبب کاهش میل جنسی می شود که این دیدگاه کاملا اشتباه است ، زیرا لابیاپلاستی سبب راه های افزایش میل جنسیمیشود.(آیا میدانید نقطه جی در مردان کجاست)

هنر ، تخصص ، تبحر و دانش جراح زیبایی زنان در به درستی انجام دادند کارهای لابیاپلاستی labiaplasty بسیار تاثیر گذار است .


منبع: وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 116 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

ظاهر بد لابیا labia که باعث ناراحتی خود فرد و یا همسرش می شود که باعث کاهش اعتماد به نفس زن در حین سکس می شود.احساس خارش ، کشش و احساس ناراحتی حین استفاده از لباسهای تنگ و یا دوچرخه سواری ، اسب سواری حتی نشستن و فعالیتهای معمولگاه حین سکس لابیاهای بلند گیر کرده و احساس درد و حتی التهاب غدد سباسه لابیا می کند که بسیار دردناک است.

این عمل جراحی توسط هیچ بیمه ای پوشش داده نمی شود چون عمل زیبایی است.


مراحل آمادگی برای عمل

بیمار صبح ناشتا به بیمارستان مراجعه می کند . کارهای اولیه قبل از بیهوشی در بخش Day care انجام می شود. عمل در اتاق عمل زیر بیهوشی موضعی انجام می شود. 4 ساعت پس از اتمام عمل، بیمار قابل ترخیص است و نیازی به بستری شب ندارد.

 

مطالب مرتبط: جوان سازی واژن چیست؟   laser vaginal rejuvenation

 

مراقبتهای پس از عمل

1) یک همراه داشته باشید که شما را به منزل برساند و به مدت 1 الی2روز کمکتان کند. بهتر است دراز بکشید و کیسه یخ تا فردای عمل رو محل عمل بگذارید که تورم بیشتر نشود.
2) استراحت مناسب داشته باشید و مواظب رژیمتان باشید. چون به علت کاهش فعالیت مستعد یبوست می شوید. بنابراین به میزان کافی آب و میوه جات و سبزیجات تازه استفاده کنید.
مسکن طبق دستور پزشک مرتب مصرف کنید . آنتی بیوتیک بصورت پماد موضعی با تجویز پزشک مصرف شود.
مادامیکه مسکن مصرف استفاده می کنید الکل مصرف نکنید.
سیگار نکشید چون سیگار ترمیم شما را به تاخیر انداخته و ریسک عوارض را بالا می برد.
اگر در حال مصرف ویتامین و آهن هستید آن را ادامه دهید.

 

میزان فعالیت

– هرچه سریعتر راه رفتن را شروع کنید.
– حداقل به مدت 2 روز رانندگی نکنید و پس از آن اگر خودتان احساس کردید قادر به انجام آن هستید می توانید .
– در هفته اول بار بیش از 2کیلوگرم را بلند نکنید.
– تا 6 الی 8 هفته بعد از عمل سکس نداشته باشید.
– 1 الی 2 هفته پس از عمل می توانید سرکار برگردید.
– فعالیتهای ورزشی را حداقل دو هفته به تعویق بیندازید.

 

 

مراقبت زخم

پس از 48 ساعت دوش بگیرید ، زخم را باید خشک و تمیز نگه دارید و هرروز از نظر علائم عفونت چک کنید. کمی تورم و قرمزی در 1 تا 2 هفته اول ممکن است وجود داشته باشد و حتی مقداری ترشح ولی اگر ترشح سبز رنگ یا زرد و چرکی بود باید به پزشک خود مراجعه کنید.
توجه: بخیه های شما جذب می شود و نیاز به کشیدن ندارد.
اسکار عمل تا 3 ماه ممکن است حالت مایل به قرمز داشته باشد ولی پس از آن بتدریج همرنگ بقیه قسمتهای لابیا labia می شود و دیده نمی شود.

 

 

مطالب مرتبط: چگونه از طریق تقویت نقطه جی ارضا می شویم؟   G-Spot Enhancement

 

 

چه زمانهایی باید با متخصص زنان تماس بگیرید؟

– اگر تورم و کبودی ناحیه عمل افزایش می یابد.
– اگر قرمزی و تورم بیش از چند روز ادامه یابد.
– اگر درد شما افزایش یافته و به مسکن جواب نمی دهد و یا درد شدید دارید.
– اگر تب دارید.
– اگر ترشح زرد یا سبز از محل برش عمل دارید.
– اگر از محل عمل خونریزی دارید که با فشار مختصر بند نمی آید.

 

خدمات جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی  و واژینوپلاستی  labiaplasty

 

جراحی زیبایی واژن   Vaginal Beauty Surgery

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 130 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

جراحی زیبایی واژن  vagina  چیست ؟ چرا بانوان باید جراحی زیبایی واژن را انجام دهند ؟ روش های جراحی زیبایی واژن چیست ؟ کدام لیزر برای جراحی زیبایی واژن استفاده می شود ؟ در این مقاله به بیان نکات کلی در خصوص این سوالات می پردازیم.

جراحی زیبایی واژن را بانوان به دلایل مختلفی انجام می دهند عواملی نظیر درمان گشادی واژن ، درمان افتادگی واژن و یا به منظور درمان شل شدگی واژن، نکته ای را که بانوان باید در نظر بگیرند ، تخصص و تبحر جراح زیبایی زنان است ، زیرا تخصص و تبحر جراح زیبایی زنان در نتیجه بسیار تاثیر گذار است.


مطالب مرتبط:چگونه افزایش میل جنسی زنان را داشته باشیم؟


جراحی زیبایی واژن شامل زیر مجموعه های بسیاری می شود که در ذیل مهم ترین آنها را بیان می کنیم.

دکتر بهمن پور لابیاپلاستی را که یکی از زیرمجموعه های جراحی زیبایی واژن  است ، بدون بخیه و خونریزی انجام می دهند تا دخترانی که این جراحی را انجام می دهند ، دیگر واهمه بخیه پس از لابیاپلاستی را نداشته باشند .

لابیاپلاستی در اصلاح انگلیسی به آن LABIAPLASTY  می گویند که در این جراحی ، جراح زیبایی واژن سعی می کند که پوست اضافه مهبل را از بین ببرد و بخش های لبه ها را به حداقل برساند .


تنگ کردن واژن  Tight vagina

تنگ کردن واژن شامل روش های مختلفی می باشد که این روش برای بانوانی که دچار گشادی واژن شده اند بسیار موثر است زیرا به وسیله جراحی یا نخ های تنگ کردن واژن یا به وسیله لیزر می توان تنگ کردن واژن را انجام داد .

جراحی زیبایی واژن می تواند  به منظور درمانی باشد ، برای بانوانی که بی اختیاری ادرار  urinary incontinence  دارند می توان با کمک روش های مختلف درمان بی اختیاری ادرار را انجام داد  .


روشن کردن واژن  lighting vagina

سفید کردن واژن به منظور از بین بردن تیرگی های واژن می باشد ، بسیاری از بانوان از تیرگی واژن خود  بسیار شاکی هستند که به کمک لیزر سفید کردن واژن می توان این مشکل را از بین برد .

سفید کردن واژن در مطب دکتر بهمن پور علاوه بر اینکه با کمک لیزر انجام می شود  ، به کمک داروها ماندگاری آن را طولانی تر می کنند .

به طور کلی هدف از جراحی زیبایی واژن یا به منظور درمانی می باشد



منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 93 جمعه 16 شهریور 1397 نظرات (0)

از جمله جراحی های زیبایی که زنان بسیار پرطرفدار آن می باشند ، لابیاپلاستی می باشد . به لب های کوچک بخش بیرونی واژن vagina  لابیا گفته می شود که در برخی از زنان ظاهر مناسبی ندارد و بزرگ می باشد که با انجام جراحی لابیاپلاستی می توان تا حد مورد نظر اندازه آن را تغییر داد و فرم دلخواه را در آن ایجاد کرد .

 

این جراحی بسیار ایمن می باشد و هیچگونه عارضه ای را برای فرد بوجود نمی آورد. در برخی از زنان عدم تقارونی در این قسمت دیده می شود که به طور کامل می توان این مشکل را با جراحی لابیاپلاستی برطرف کرد و این عدم تقارونی را از بین برد . امکان انجام جراحی همزمان واژینوپلاستی و لابیاپلاستی وجود دارد افرادی که علاوه بر بزرگی و عدم تقارن لابیاها با مشکل گشادی واژن مواجه هستند می توانند همراه با جراحی لابیا پلاستی labiaplasty، واژینوپلاستی laser vaginoplasty هم انجام دهند .

 

مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی را بشناسید

 

کاندیدای مناسب لابیاپلاستی

بانوانی که لب های خارجی واژن آن ها حالت چروکیده و آویزانی پدیدا کرده است

 

مطالب مرتبط: چگونه چروک ناحیه تناسلی زنان را رفع کنیم؟  Genital Wrinkle

 

 

بانوانی که مشکل عدم نامتقارنی لابیا labia دارند .

بانوانی که در زمان ادرار کردن بدلیل بزرگ بودن لب های واژن با مشکل پخش ادرار مواجه هستند

دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان در جراحی لابیاپلاستی دارای تجربه بسیار فراوانی می باشد و با انجام این جراحی فرم زیبایی را در لابیاها ایجاد می نماید طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه با انجام این جراحی علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر دستگاه تناسلی می توان باعث افزایش روابط زوجین شد .

 

مطالب مرتبط:آیا می دانید هزینه لابیاپلاستی چه قدر است؟

 

 

راهکارهای انجام لابیاپلاستی labiaplasty

TRIM Techniqe  : برش با کمک کلامپ شدن لب های داخلی انجام شده، قبل از ایجاد برش جراح از بی حسی موضعی استفاده می نماید تا فرد دردی را درزمان جراحی احساس ننماید بعد از اتمام مراحل جراحی لب ها بخیه زده می شود و پانسمان صورت می گیرد

حذف قسمت مرکزی لابیا : در روش deepitelizatio  توسط جراح بخش های مورد نظر بدون اینکه به نواحی دیگر آسیبی وارد شود حذف می شود و قسمت های دیگر سالم باقی می ماند .

Wedge  :  در این روش قسمت های مازاد لابیا در ابتدا حذف می شود و مراحل جراحی زیبایی واژن با اعمال برشی با شکل v به اتمام می رسد مدت زمان انجام این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر می باشد اما نتایج آن بسیار بهتر است

خدمات دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی 

جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 137 جمعه 16 شهریور 1397 نظرات (0)

 

جراحی زیبایی واژن vagina یکی از جراحی های پر طرفدار در بین بانوان شناخته شده است ،جراحی زیبایی واژن کاربرد های فراوانی دارد و می تواند تاثیرات مثبت و  بسیاری را از خود به جای بگذارد . جراحی زیبایی واژن با تشدید عضلات داخلی  واژن ،سبب سفتی واژن می شود ،همین سفتی واژن  تاثیرات مثبتی بر زندگی فرد می گذارد . بانوان با افزایش سن و زایمان های مکرر در بیشتر موارد دچار شلی و افتادگی واژن می شوند .

جراحی زیبلایی واژن می تواند تمام مشکلات افتادگی و شلی واژن را در کوتاهترین زمان ممکن  از بین ببرد . جراحی زیبایی واژن یک روش جراحی است که به صورت سرپایی برای بانوان انجام می شود و تقریبا در کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد  .

متخصص زنان در طی جراحی با کمک بی حسی موضعی جراحی را انجام می دهد تا فرد در طی جراحی دردی را احساس نکند .



علت انجام جراحی زیبایی واژن

  • یائسگی

یائسگی یعنی قطع دوران قاعدگی که از سن 50 سالگی به بالا شروع خواهد شد. یائسگی از جمله مواردی است که بر روی روابط جنسی تأثیر می گذارد و اختلال ایجاد می کند. از جمله این اختلالات شل شدن و تغییرات ظاهری در واژن است. برای درمان گشادی واژن می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد.

  • گشاد کردن واژن

اکثر افراد بر این باورند که گشاد بودن واژن دلیلی جز رابطه جنسی زیاد ندارد. این باور اشتباه بوده و عواملی چون زایمان های متعدد، افزایش سن، ژنتیک، کاهش شدید وزن و سایز و عدم هماهنگی اندازه آلت تناسلی زن و مرد در رابطه جنسی را می توان ذکر کرد.

 

کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی واژن

کاندیدای ایده آل برای جراحی زیبایی واژن یک زن سالم است که احساس می کند که کانال واژنش به دلیل زایمان ،افزایش سن و موارد دیگر  شل و یا افتاده شده است . خوشبختانه علم پزشکی در این زمینه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و می توان به راحتی این مشکلات را برطرف کرد .

 

 



واژینوپلاستی

واژینوپلاستی یک جراحی سرپایی زنان  است ،بسته به نیازهای بیمار از یک تا دو ساعت طول می کشد. بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی در طی جراحی استفاده می شود  . این جراحی با یک برش کوچک در واژن  شروع می شود، هنگامی که برش زده شد ، بخشی از دیواره خلفی واژن برداشته می شود و عضلات واژن  سفت می شوند.

واژینوپلاستی  به هفت تا چهارده روز برای بهبود نیاز دارد. در ابتدا پس از جراحی، درد شدید خواهند داشت و ممکن است خونریزی در روز اول پس از عمل رخ دهد. کبودی و تورم خفیف نیز ممکن است وجود داشته باشد، اگر چه این عوارض جانبی معمولا در عرض یک تا دو روز از بین می رود.

بسیاری از زنان به راحتی در عرض 3-5 روز پس از واژینوپلاستی به کارهای روزانه  خود ادامه می دهند، ولی ورزش و فعالیت شدید باید بعد از چهار تا شش هفته بعد از جراحی انجام شود .  مقاربت جنسی نیز باید در این زمان به تعویق افتد.

جراحی زیبایی واژن با کمک روش های مختلف و بنا بر نیاز فرد انجام می شود

جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  یا لابیاپلاستی نیز کاربرد های فراوانی دارد . این جراحی بر لابیاهای اطراف واژن انجام می شود و در طی آن شکل و اندازه لابیا ها تغییر پیدا می کند . گاهی برخی از زنان هنگام پوشیدن لباس های تنگ و یا لباس شنا با مشکل مواجه می شوند و یا بعد از  پیاده روی در مدت زمان کوتاهی در ناحیه واژن خود دچار سوزش و خارش می شوند در این شرایط جراحی زیبایی واژن می تواند بسیار کمک کننده باشد . متخصص زنان در طی جراحی زیبایی واژن تقارن را در بین لبه های واژن ایجاد می کند .در بیشتر موارد جراحی لابیاپلاستی را همراه با واژینوپلاستی انجام می دهند که تاثیرات چشمگیر فراوانی داشته باشد .

میزان رنگ تیره پوست ناحیه تناسلی در هر یک بانوان متفاوت است. برخی از بانوان از داشتن  این تیرگی بسیار نگران هستند و احتمال این را می دهند که به دلیل عدم بهداشت و عفونت به وجود آمده که این فکر اصلا درست نیست و از جذابیت بانوان اصلا کم نمی کند.

  • نهان سازی کلیتورال

با نهان سازی کلیتورال بافت ناحیه کلیتوریس برداشته می شود و تمام مشکلات ناشی از نارسایی های تحریک جنسی با کمک این جراحی رفع می شود .

نقطه G  در بین زنان به عنوان نقطه تحریک جنسی شناخته می شود .در بعضی موارد دیده می شود که بنا بر دلایلی افراد از رابطه جنسی خود شکایت می کنند  ،با تقویت نقطه G در زنان می توان تغییر قابل ملاحظه ای در ارگاسم و تحریک جنسی ایجاد کرد . در طی جراحی برای تقویت نقطه  G متخصص زنان به دیواره جلویی واژن کلاژن تزریق می کند که این عمل سبب بالا رفتن لذت جنسی در زنان می شود .

 

مطالب مرتبط: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

 

 

دو دسته اصلی از زنان به دنبال جراحی زیبایی واژن و تناسب اندام  خود وجود دارند ،دسته اول  کسانی که با شرایط مادرزادی مبتلا به  اختلالات ناحیه واژن هستند  و کسانی که بدون شرایط زمینه ای به این اختلالات مبتلا هستند  ومایل به تغییر ظاهر اندام تناسلی خود می باشند .

اگر بخواهیم عوارض جراحی زیبایی واژن را نام ببریم ،باید بگوییم این عوارض بسیار نادر هستند و در مدت زمان کوتاهی به طور طبیعی برطرف می شوند .

عوارض احتمالی مانند خونریزی، عفونت و غیره نیز وجود دارد که بسیار نادر است  ،در صورت بروز این عوارض جای نگرانی نیست  ،به راحتی در مدت کوتاهی  برطرف و از بین می روند ،بهتر است قبل از جراحی با متخصص زنان خود در رابطه با جراحی زیبایی واژن صحبت کنید و با دید باز این جراحی را انجام دهید .

 

مزایای جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن مزایا فراوانی دارد و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای در زندگی شخصی فرد ایجاد کند .

  • بهبود روابط جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • دوران بهبودی بسیار کوتاه و کم
  • فرد بعد از جراحی ظرف مدت 24 ساعت می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد .
  • بیمار بعد از جراحی درد بسیار کمی را احساس می کند .
  • در طی این جراحی ها نیاز به بخیه نمی باشد .

چه افرادی برای انجام جراحی زیبایی واژن مناسب نیستند ؟

جراحی زیبایی واژن محدودیت های جدی ندارد ،اما به زنانی که مبتلا به بیماری سیستمیک هستند و یا به بیماری موضعی خاصی مبتلا هستند تا حد امکان توصیه نمی شود .متخصص زنان قبل از انجام جراحی زیبایی واژن به طور کامل بیمار را مورد معاینه قرار می دهد .

همچنین جراحی زیبایی واژن به افرادی که به وسواس های فکری مبتلا هستند نیز توصیه نمی شود ،این افراد از نتیجه جراحی خود احساس رضایت ندارند و همین امر می تواند تاثیرات منفی بر آن ها بگذارد در نتیجه مشاوره قبل از جراحی برای این افراد بسیار کمک کننده است .

 

تنگ کردن واژن

روش های تنگ کردن واژن به شرح زیر است.

لیفت واژن با نخ

یکی از روش تنگ کردن واژن، لیفت واژن با نخ است. از این روش برای تنگ کردن واژن استفاده میشود. این جراحی از طرفداران زیادی برخوردار است. تنگ کردن واژن با نخ از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا برای زنانی که زایمان های متعددی انجام داده اند یا دارای روابط جنسی زیادی هستند و در این شرایط پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار افتادگی در ناحیه واژن شده اند توصیه می شود.

 

لیفت و کشیدگی واژن

همانطور که در بالا ذکر شد، پوست واژن زنان به دلایل متفاوت از جمله افزایش سن، زایمان های متعدد، روابط جنسی زیاد و کاهش زیاد وزن و سایز دچار افتادگی یا شلی لابیا labia ها می شود که با کمک جراحی زیبایی واژن این مشکل به راحتی قابل حل و برطرف شدن است.

در گذشته فقط با استفاده از  نخ امکان کشیدن پوست صورت و بدن ممکن بود ولی با افزایش علم می توان از لیفت نخ در تنگ کردن و کشیدن واژن هم بهره برد.

روش های لیفت واژن با نخ

لیفت واژن به دو روش انجام می شود

  • مکانیکال

در این روش واژن یا پرینه لیفت می شود و تنگ شدن آن به میزان ایده آل انجام می شود و نیازی به بی هوشی نیست و عوارضی چون خونریزی و درد و تورمی مشاهده نخواهد شد.

این روش از کارآمدی بیشتری برخوردار است. در این روش با کلاژن سازی در واژن بخش های ورودی واژن حالت ارتجاعی به خود می گیرد.

موارد استفاده از نخ های واژینال

مراقبت های قبل از تنگ کردن واژن با لیفت نخ

برای بررسی و نحوه تنگ کردن واژن، حتما قبل از جراحی توسط متخصص زنان معاینه شوند و اگر قبل از لیفت نخ دارای عفونت های ناحیه تناسلی باشند، حتما درمان های مربوطه انجام شود و بعد از بهبود کامل تنگ شدن واژن انجام شود. از جمله مراقبت هایی که می توان قبل از جراحی انجام داد،آزمایش پاپ اسمیر است.

 

مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن   tight vagina 

بعد از تنگ کردن واژن با لیفت نخ، نیاز به مراقبت های بهداشتی توسط فرد لازم است. همچنین تا 6 هفته بعد از جراحی نباید فرد رابطه جنسی داشته باشد. همچنین می تواند به انجام فعالیت های روزانه خود بلافاصله بعد از جراحی بپردازد ولی از انجام فعالیت های سنگین باید اجتناب کرد.

موارد منع تنگ کردن واژن با لیفت نخ

نگار ریحانی بازدید : 116 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی  labiaplasty

از جمله جراحی های زیبایی است که به منظور درمان و افزایش زیبایی در آلت تناسلی خانم ها انجام می شود.لابیاپلاستی از جمله جراحی های زیبایی واژن به شمار می رود. این نوع از جراحی زیبایی واژن با روش های متعددی انجام می شود که در این مقاله به توضیح لابیاپلاستی با لیزر می پردازیم.

 

 

هدف از انجام جراحی لابیاپلاستی و واژینوپلاستی چیست؟ laser vaginoplasty

معمولاً انجام جراحی لابیاپلاستی با لیزر به دلیل زیر انجام می شود:

  • خانم هایی که در هنگام پوشیدن لباس های مانند دامن و شلوار تنگ با مشکل مواجه می شوند.
  • خانم هایی که در هنگام برقرار کردن رابطه جنسی از آلت تناسلی خود خجالت می کشند.
  • خانم هایی که دارای لابیای نامتناسب و نامتقارن است.
  • خانم هایی که در ادرار کردن urinary incontinence مشکل دارند(مشکل در ادرار کردن)
  • خانم هایی که خواستار آلت تناسلی زیبایی هستند.

انواع تکنیک های جراحی لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن با روش لابیاپلاستی را می توان با بی حسی موضعی و بیهوشی کامل انجام داد. تشخیص نحوه  انجام جراحی با توجه به شرایط بیمار و بررسی های جراح زیبایی واژن انجام می شود. در روش استفاده از بی حسی موضعی فرد بعد از انجام جراحی، می تواند به منزل برود. در صورتی که از بی هوشی کامل استفاده شود، باید فرد یک شب را در بیمارستان بماند.

 

لابیاپلاستی با لیزر

در جراحی لابیاپلاستی با لیزر به دلیل عدم استفاده از تیغ جراحی، می توان این روش را جزو بهترین روش های جراحی زیبایی واژن دانست. از جمله مزیت های لابیاپلاستی با لیزر، عدم داشتن درد و خونریزی می باشد.

 

جراحی های واژن که می توان با لیزر انجام داد عبارتند از :

جراحی زیبایی قسمت خارجی واژن

جراحی زیبایی قسمت داخلی واژن

جراحی داخلی واژن vagina

 

جراحی زیبایی قسمت خارجی واژن

برخی از خانم ها در قسمت خارجی آلت تناسلی خود نیاز به اصلاح زایده خارجی دارند. در این نوع از جراحی اندازه لابیا ها استاندارد می شود و قرینه سازی انجام می شود.

 

مطالب مرتبط: جوان سازی واژن چیست   laser vaginal rejuvenation

 

عمل داخلی واژن

این نوع از جراحی به منظور تنگ کردن واژن در افرادی انجام می شود، که متقاضی انجام لابیاپلاستی هستند.

انجام این جراحی در خانم هایی که زایمان طبیعی انجام داده اند و یا به افتادگی مثانه مبتلا شده اند، بسیار مفید خواهد بود.

 

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با لیزر

به دلیل استفاده از لیزر در لابیاپلاستی، دوره نقاهت کمتری خواهد داشت. فقط نیاز است تا به مدت 2 الی 3 روز استراحت نماید. به مدت 4 هفته بعد از انجام این نوع از جراحی فرد نباید نزدیکی داشته باشد.

 

خدمات جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی  labiaplasty

 

جراحی زیبایی واژن 

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 134 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی labiaplasty

اقدامات قبل از لابیاپلاستی

جراح زیبایی زنان قبل از انجام لابیاپلاستی طی جلسه ای اطلاعاتی به بیمار درباره نحوه عمل و عوارض آن می دهد. در صورتی که فرد دارای سوابق بیماری به خصوص بیماری های زنان و مقاربتی می باشد باید در اختیار پزشک متخصص قرار دهد. یکی از شرایط این جراحی برخورداری از سلامت جسمی می باشد . همچنین فرد در صورتی که دارای بیماری خاصی است که باید داروهایی را مصرف کند باید پزشک را در جریان قرار دهد. از آنجائیکه که این عمل برای ترمیم لابیا می باشد و نوعی جراحی زیبایی واژن است معمولا همه افراد می توانند آن را انجام دهند.

 

 

تورم بعد از لابیاپلاستی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی به اندازه خود جراحی مهم می باشد بنابراین برای موفقیت در نتیجه عمل باید اقداماتی به شرح ذیل انجام گیرد :

  • مصرف داروهای مسکن (برای کاهش درد و تورم ناشی از عمل ) به طور مرتب و به موقع
  • در روز جراحی حتما شخصی به عنوان همراه تا منزل داشته باشید زیرا امکان راه رفتن به تنهایی مشکل می باشد.
  • استفاده از کمپرس یخ به مدت 2 روز بعد از عمل و در منزل
  • استراحت کردن به مدت یک هفته
  • اجتناب از فعالیت های ورزشی و سنگین به مدت 1 الی 2 ماه
  • اجتناب از داشتن رابطه جنسی به مدت 2 ماه
  • استفاده از داروهای کپسول و پماد برای بهبودی که توسط پزشک تجویز می شود که برای سرعت در بهبودی موثر می باشد .
  • استفاده از پماد برای بهبودی و جذب کامل بخیه ها . مدت زمان جوش خوردن بخیه های ناشی از لابیاپلاستی یک هفته می باشد ولی مدت زمان جذب کامل بخیه 1 الی 2 ماه زمان می برد . فرد می تواند با مشورت پزشک خود از پمادهای ترمیمی برای سرعت در بهبودی کامل بخیه ها استفاده کند.
  • ناحیه تناسلی خود را 2 بار در روز با ژل شستشوی مخصوص بانوان شستشو دهید و آن را با سشوار خشک کنید .
  • برای رفع تورم ناشی از عمل پوشیدن جوراب شلواری گن دار به مدت 10 روز توصیه می شود.
  • امکان خونریزی و خروج ترشح از ناحیه تناسلی وجود دارد بهتر است از نوار بهداشتی استفاده شود.
  • بعد از گذشت 3 الی 5 روز می توان به محل کار رفت ( در برخی افراد این امکان وجود دارد )

تغذیه بعد از لابیاپلاستی

یکی از سوال هایی که اغلب افراد می پرسند اینست که چه رژیم غذایی بعد از لابیاپلاستی(لابیاپلاستی چیست) مناسب می باشد؟ فرد باید از عواملی که باعث درد در ناحیه واژن می شود اجتناب کند . یکی از این عوامل یبوست می باشد . برای جلوگیری از یبوست باید مایعات فراوان استفاده شود و غذاهایی که نرم و سبک می باشد مصرف شود . در این مورد بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا مشکلی پیش نیاید .

 

زمان مراجعه به پزشک بعد از لابیاپلاستی

عوارض بعد از جراحی لابیاپلاستی شامل درد و تورم می باشد . در صورتی که تا یک ماه بعد از عمل فرد دارای درد در ناحیه واژن باشد باید حتما به پزشک متخصص خود مراجعه کند .

 

مزایای لابیاپلاستی

  1. کاهش درد در لابیاپلاستی نسبت به سایر جراحی زیبایی واژن
  2. دوران ریکاوری و بهبودی سریع تر می باشد .
  3. بعد از گذشت 2 روز فرد می تواند به زندگی عادی و روزمره خود بازگردد.
  4. زیبایی ناحیه تناسلی
  5. نیاز به بخیه ندارد یا بخیه کمی دارد .
  6. از بین رفتن مشکلات مربوط به روابط جنسی
  7. داشتن رضایت از رابطه جنسی
  8. بالارفتن حس اعتماد به نفس

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه جنسی

بسیاری افراد تصور می کنند که با انجام عمل لابیاپلاستی میل جنسی افزایش پیدا می کند در حالیکه این باور اشتباه می باشد . آنها لابیا را یکی ازنقاط حساس بدن برای تحریک جنسی می دانند و به همین دلیل با ترمیم آنها تصور می کنند میل جنسی انها افزایش یافته است . متخصص زنان می گوید: نقاط تحریک جنسی در افراد مختلف به طور یکسان نمی باشد و در بدن نقاط زیاد تحریک پذیری وجود دارد و لابیا جزو آن نقاط نمی باشد بنابراین لابیاپلاستی بر کیفیت میل جنسی تاثیری ندارد . این عمل با بهبود ظاهر لابیا  labia ها باعث زیبایی وازن می شود که درنهایت منجر به بهبود کیفیت رابطه جنسی می شود . فرد بعد از عمل دیگر نگران ظاهر واژن vaginaخود نیست .

 

مطالب مرتبط:چگونه افزایش میل جنسی در زنان  Increased libido اتفاق می افتد؟

 

 

لابیاپلاستی

 

 

 

روش های لابیاپلاستی

در گذشته از یک روش برای عمل لابیاپلاستی انجام می شد . در این روش درمان شل شدگی واژن که باعث بدشکلی واژن می شد از طریق برش برداشته می شد. این روش عوارض فراوانی را برای فرد به همراه داشت از جمله می توان به آسیب دیدن عصب حسی و ماندن جای بخیه و زخم بر روی ناحیه تناسلی بود که در نهایت باعث کاهش میل جنسی فرد نیز می شد . امروزه از روش های جدید برای کاهش درد و بهبود روابط جنسی استفاده می شود . امروزه پزشکان در زمینه جراحی زیبایی تخصص گرفته و در این زمینه دانش کافی و به روزی دارند. در روش جدید که به صورت سرپایی انجام می شود ، فرد تحت بیهوشی عمومی یا داروی آرام بخش قرار می گیرد . جراح در ابتدا برش هایی کوچک در ناحیه لابیا مینور و ماژور ایجاد می کند . سپس با استفاده از تکنینک های زیباسازی واژن (trimming و wedge-shaped ) بافت ها و پوست اضافی به گونه ای خارج می شود که آسیبی به بافت های عصبی وارد نکند. بعد از برداشتن بافت های باقیمانده را کشیده و به هم بخیه می زند. این کار نیاز مند دقت و حساسیت پزشک می باشد به همین دلیل بهتر است به جراحی متبحر و مجرب مراجعه شود. مدت زمان این عمل بین 1 الی 2 ساعت زمان می برد.

 

مطالب مرتبط: جوانسازی واژن چیست؟   laser vaginal rejuvenation

 

 

بارداری بعد از لابیاپلاستی

از آنجائیکه واژن vagina در اثر عواملی نظیر بارداری دچار تغییراتی در لابیا می شود بهتر است بعد از زایمان اقدام به جراحی لابیاپلاستی شود. زیرا در صورتی که بعد از لابیاپلاستی فرد باردار شود زایمان ناحیه تناسلی را دچار تغییراتی می کند که نیاز مجدد به جراحی زیبایی دارد که امکان موفقیت در آن زیاد نیست .

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 100 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی یک عمل جراحی ساده است که برای زیبایی ظاهر واژن با ایجاد تغییر در لبه های بیرونی ناحیه تناسلی زن می باشد . امروزه این جراحی بسیار در بین افراد شایع می باشد. اغلب  زنان از ظاهر واژن خود به دلیل بزرگ بودن لابیا labia های آن  یا بیرون بودن لبه ها ناراضی هستند و این مسئله زندگی روزمره آنها را تحت تاثیر قرار داده است  حتی به هنگام پوشیدن  شلوار و لباس های تنگ  احساس ناراحتی می کنند. جراحیلابیاپلاستی با لیزر نوعی عمل برای زیبایی واژن می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهر آن باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود.

 

 



زیبایی شناسی و جوان سازی واژن

دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان در زمینه جوان سازی  یا زیبا سازی واژن به بانوان مخصوصا بعد از زایمان  کمک می کند تا  به شکل واژن به پیش از زایمان برگردند.
معمولاً لابیاپلاستی  نوعی زیباشناسی محسوب می شود که باعث زیبا شدن  واژن می شود . در جوان سازی واژن laser vaginal rejuvenation   معمولاً پزشک به سفت شدن  ناحیه تناسلی اقدام می کند . افراد با افزایش سن دچار تغییراتی در ظاهر از جمله ناحیه تناسلی می شوند شلی و افتادگی واژن از جمله عوارض افزایش سن می باشد. به طور کلی ترمیم واژن شامل انواع جراحی  می شود :

  •   جراحی زیبایی واژن
  • جراحی زیبایی جنسی واژن
  • عمل جراحی پلاستیک و …( جراحی پلاستیک جنسی واژن عبارتست از لوب پلاستیک، کاهش کپسول کلواتور، لیپاد ماموگرافی، مونوپلاستی و واژینوپلاستی)
    لابیاپلاستی نه تنها باعث زیبایی ناحیه تناسلی می شود بلکه می تواند ناراحتی و درد ناشی از پیچش لگن را کاهش دهد. این کار از طریق کوچک کردن طول لگن انجام می شود



به چه دلیل بانوان نیازمند جراحی لابیاپلاستی هستند ؟

زنان به دلایل مختلفی نیاز به جراحی لابیاپلاستی  احساس می کنند. زنانی که به طور مداوم ورزشی مانند دوچرخه سواری می کنند ناحیه لگن آنها دچار چرخش ، حرکت می شود. همچنین افرادی که دائما استمنا دارند دچار علائمی نظیر خارش و درد می شوند . این افراد در هنگام مقاربت نیز دچار اینگونه علائم می شوند.

 

در لابیاپلاستی چه اقداماتی صورت می گیرد؟

هدف عمده لابیاپلاستی  تقارن لبه های واژن می باشد .در برخی افراد یکی از لبه ها بلندتر از دیگری می باشد. از طریق این جراحی  طول هر دو لبه کاهش پیدا میکند تا به یکسانی برسد .

 

 

هزینه لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی  به عواملی از جمله میزان تغییرات واژن بستگی دارد .پزشک در ابتدا به بررسی دقیق ناحیه تناسلی پرداخته و تغییراتی که قرار است اعمال شود را ارزیابی می کند . بعد از معاینه می تواند هزینه دقیق را به شما اعلام کند و در بیشتر موارد امکان دارد نیاز به جراحی نباشد و مشکل شما از روش غیر جراحی قابل درمان باشد .

 

بیهوشی در لابیاپلاستی

لابیاپلاستی روش است که می تواند تحت هر نوع بی حسی موضعی با آرام بخش و یا تحت بیهوشی عمومی انجام شود.

 

 

روش لابیاپلاستی labiaplasty

 

شایع ترین نوع لابیاپلاستی  روش ترمیمی است که در آن بافت اضافی به طور مستقیم برداشته شده و به هم چسبانده می شود. همچنین می توان برای جدا کردن بافت ها از کلاه گیس کلتورال نیز استفاده کرد. برش از طریق بخیه های قابل جذب انجام می شود.

 

عوارض لابیاپلاستی

خطرات مرتبط با لابیاپلاستی شامل عوارضی است که معمولا بعد از هر نوع عمل برای فرد ایجاد می شود. از جمله می توان به خونریزی، هماتوم و عفونت بعد از عمل اشاره کرد که موقت بوده و بهبود می یابد.از دیگر عوارض این عمل می توان به خشکی واژن ،داشتن درد در هنگام مقاربت اشاره کرد.

 

 

بهترین توصیه برای زنان در مورد جراحی واژینال(واژینوپلاستی) laser vaginoplasty

با پزشک خود درباره احساسات و نگرانی های خود، درباره اندام تناسلی خود، و همچنین انتظارات شما برای عمل جراحی و گزینه های غیر جراحی احتمالی صحبت کنید.
تمرینات مبتنی بر کگل مخصوص می توانند به شما کمک بسیاری کند به عنوان مثال، ضعف عضلات واژن را افزایش دهند و باعث افزایش التهاب جنسیشوند. مشاوره می تواند مسائل مربوط به عزت نفس و اعتماد به نفس را مورد توجه قرار دهد.

 

 

اعتماد به نفس در لابیاپلاستی

دکتر شایان فر می فرمانید که هدف ما از لابیاپلاستی داشتن ظاهری زیبا و طبیعی و بعد از آن احساس بهتر در افراد است .این جراحی باعث می شود فرد که جراحی می کند دارای اعتماد به نفس بالاتر شود واحساس جوانی کند و این درحالی است که اعتماد به نفس جنسی را به خاطر نارضایتی از ظاهر لب های واژنش را از دست داده است .
ما با استفاده از تکنیک های متنوع جراحی و استفاده از لیزرهای مدرن و کاربردی توانسته ایم نظر افراد را به خود جلب کنیم .

 

کاندید لابیاپلاستی

•افرادی که دارای لبه های نا متقارن هستند که باعث درد و سوزش آنها در هنگام دوچرخه سواری و در طول مقاربت جنسی می شودند.
•  افرادی که با پوشیدن لباس های جذب و تنگ احساس ناراحتی  کنند
• افرادی که تمایل دارندبه دنبال بهبود کیفیت رابطه جنسی هستند زیرا باعث زیبایی واژن می شود .
• افرادی که زایمان های متعدد داشته اند و فرم واژن آنها تغییر یافته است .

 

آیا لابیاپلاستی برای همه افراد انجام می شود؟

بله لابیاپلاستی ،فقط برای زنان که فرزندان داشته اند نیست. حتی اگر شما زایمان را تجربه نکرده باشید می توان این عمل را انجام داد ، فرد ممکن است دارای لبه های واژن  بزرگی می باشند که ناشی از تجمع چربی بیش از حد در آن می باشد و از آن رنج می برند.

 

توصیه های لازم برای زنان

• در صورت هر گونه سابقه ی بیماری بهتر است پزشک خود را در جریان قرار دهید
• در صورتی که سیگار مصرف می کنید از شما خواسته می شود که آن را از یک هفته قبل از جراحی کنار بگذارید بهتر است به توصیه های پزشک گوش کنید.
• اگر شما زیر 18 سال هستید توصیه می شود که منتظر بمانید و جراحی را مدتی بعد انجام دهید البته بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا معاینه شوید تا اطلاعات کامل تر از جراحی به شما دهد .

 

 

برخی از سوالاتی که از جراح می پرسند عبارتند از:
خطرات و عوارض جراحی کوتاه مدت و بلند مدت چیست؟
مزایای جراحی لابیاپلاستی چیست؟
آیا بعد از جراحی احساس سوزش در واژن کاهش می یابد؟
آیا جراحی بر توانایی من برای داشتن یک ارگاسم تاثیر می گذارد؟
آیا محدودیتی در استفاده از محصولات بهداشتی زنانه، مانند تامپون، وجود دارد؟
آیا جراحی بر حاملگی و زایمان آینده تاثیر می گذارد؟
گزینه های غیر جراحی چیست؟

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 108 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

ویژگی های جراح زنان خوب

در ابتدا تعریف مختصری از جراحی زیبایی واژن را بیان می کنیم تا در ابتدا با این جراحی آشنا شوید .


جراحی زیبایی واژن

پیشرفت علم و تکنولوژی در فیلد پزشکی نیز بسیار موفق عمل کرده است به گونه ای که دستگاه لیزر مخصوص واژینال بانوان بنام لیزر مونالیزا ارائه شده است .

لیزر مونالیزا به درمان مشکلات واژن نظیر شلی واژن ، آتروفی واژن ، برطرف ساختن تیرگی پوست دستگاه تناسلی و مهم تر از همه جوانسازی واژن  laser vaginal rejuvenation   و…را فراهم می کند ، در مقاله لیزر مونالیزا تمامی اطلاعات مربوط به این دستگاه بیان شده است .

لیزر مونالیزا جوانسازی واژن را بدون درد و خونریزی ارائه می دهد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن یکی از بارزترین ویژگی لیزر مونالیزا را بدون عارضه بودن روش بیان می کند ، در ذیل به بیان روش های مختلف جراحی زیبایی واژن  vagina می پردازیم

بخوانیم: تقویت نقطه G چگونه صورت میگیرد؟  

 


مطالب مرتبط:  بهترین روش تنگ کردن واژن

 


مدارک جراح زیبایی واژن

شما عزیزان باید بدانید که جراح شما در خصوص عمل لابیا labia چه مدارکی را دارد و در این زمینه تخصص و تبحر کافی را دارد یا خیر

 


تخصص و تبحر

داشتن علم و دانش در خصوص عمل زیبایی واژن را یک جراح باید داشته باشد، علاوه برآن جراح زیبایی واژن باید دارای هنر باشد که این جراحی را با ظرافت و دقت خاصی انجام دهد .


مطالب مرتبط:چگونه بهترین جراح زیبایی زنان را پیدا کنیم؟

 



منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 119 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)



لابیاپلاستی با لیزر و بدون عمل جراحی


 

لابیاپلاستی چیست؟  labiaplasty

لابیاپلاستی فرآیندی برای کاهش و یا تغییر شکل اندازه لابیاهای داخلی و خارجی است که دهانه واژن را پوشانده‌اند. لابیاهای بزرگ یا نامتقارن می‌تواند به علل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی، افزایش وزن، هورمون‌ها، تروما یا حتی زایمان و بارداری ایجاد شود. این حالت می‌تواند موجب درد و ناراحتی حین رابطه جنسی یا حتی هنگام تماس لباس زیر با لابیا شود و اثرات منفی زیادی روی اعتماد به نفس و زندگی جنسی فرد بگذارد. با انجام لابیاپلاستی با لیزر از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:


راحتی و زیبایی

با تماس لباس با پوست حساس لابیاها در خانم‌هایی که لابیاهای بزرگی دارند، خارش، سوزش و ناراحتی ایجاد می‌شود. همچنین این خانم‌ها برای پوشاندن بزرگی لابیاهای خود مجبورند لباس‌های گشاد بپوشند. انجام لابیاپلاستی با لیزر علاوه بر از بین بردن این اثرات فیزیکی ناراحت کننده موجب بهبود زیبایی ناحیه و افزایش اعتماد به نفس جنسی فرد می‌شود.


اثرات جنسی

خانم‌هایی که لابیاهای بزرگی در واژن vagina دارند اغلب دچار درد حین رابطه جنسی می‌شوند. با کاهش اندازه و تغییر شکل لابیا به کمک لابیاپلاستی با لیزر این ناراحتی برطرف می‌شود و با افزایش اعتماد به نفس جنسی(چگونه اعتماد به نفس پیدا کنیم؟)، رابطه جنسی صمیمی‌تری بین زوجین ایجاد می‌شود. همچنین این روش با حذف بافت اضافی در اطراف کلیتوریس لذت جنسی را افزایش می‌دهد.


مطالب مرتبط: چگونه باعث افزایش میل جنسی در زنان بشویم؟ Increased libido

 


مزایای منحصر به فرد لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر بصورت سرپایی انجام شده و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر به طور کاملا ایمن و راحت لابیاها را تغییر شکل می‌دهد. این روش به کمک بی‌حسی موضعی ناحیه قابل انجام است. به این منظور در شروع فرآیند یک بلوک کننده پودندال برای کنترل درد به مدت ۱۸ تا ۲۴ ساعت بعد از لابیاپلاستی داده می‌شود. سپس با تکنیک طراحی خاص لیزر واژینوپلاستی، نواحی لازم برای تابش لیزر علامت گذاری می‌شود. در این روش از لیزر CO2 استفاده می‌شود. انرژی لیزر فقط بر روی ناحیه تابش لیزر اثر می‌گذارد و هیچ آسیبی به بافت‌های مجاور وارد نمی‌کند. همچنین انرژی لیزر با تحریک تولید کلاژن و بهبود جریان خون در ناحیه موجب جوانسازی لابیا labia و از بین رفتن شلی آن می‌شود. لبه‌های باقی‌مانده بعد از تابش لیزر با بخیه قابل جذب بسته می‌شوند. با اتمام عمل، فرد به مدت یک تا دو ساعت به اتاق ریکاوری منتقل می‌شود و سپس می‌تواند به منزل برگردد.


مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی با لیزر را بشناسید 

 


با توجه به اینکه لابیاها عروق زیادی دارند و حساس هستند، استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش بسیار ایمن‌تر و کم‌تهاجمی‌تر از روش‌های جراحی است. مهارت و تجربه جراح و همچنین رویکرد هنرمندانه وی در نتیجه لابیاپلاستی با لیزر و جوان سازی واژن   laser vaginal rejuvenation بسیار موثر است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های قدیمی که از اسکالپل (چاقوی جراحی) یا الکتروکوتر برای برش بافت و تغییر شکل آن استفاده می‌شد اهمیت خود را از دست داده‌اند.

 

 

 

لابیاپلاستی با لیزر خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و بعد از جراحی، خونریزی یا کبودی ایجاد نمی‌شود چرا که انرژی لیزر همزمان با برش لابیاها عروق خونی را می‌بندد. بعد از عمل برخلاف روش سنتی هیچگونه اسکاری به جا نمی‌ماند و حتی جراحان هم نمی‌توانند اظهار کنند که فرد تحت جراحی قرار گرفته است.

 


منبع:وب سایت دکتر آزیتا صفارزاده

نگار ریحانی بازدید : 124 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

 

هزینه لابیاپلاستی

سوالاتی از قبیل اینکه هزینه لابیاپلاستی چقدر است ؟ هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور چقدر است ؟  را اکثر اشخاص از جای جای ایران بیان می کنند در این مقاله به بیان نکات کلیدی لابیاپلاستی پرداخته ایم سپس هزینه لابیاپلاستی را بیان کرده ایم .

لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن، اندازه لابیا labia را کاهش می دهد، و شل و آویزان بودن ناحیه اطراف دهانه واژن را از بین می برد.

برخی از زنان، از ظاهر لابیای خود راضی نیستند، و یا شکل و فرم لابیا به گونه ای است که موجب ناراحتی آنان می شود، در نهایت تصمیم به انجام این جراحی می گیرند. برای مثال، برخی از زنان به دلیل داشتن لابیای بزرگ، مقاربت دردناک را تجربه می کنند و یا از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خجالت می کشند.

 

 

مطالب مرتبط: جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation



تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی چیست ؟

جراحی لابیاپلاستی در زنان باردار امکان پذیر است ؟



مطالب مرتبط: دقیقا هزینه لابیاپلاستی چقدر است ؟


در حالت طبیعی و نرمال، در اطراف دهانه واژن، پوست چین خورده وجود دارد، و در بیشتر موارد، مشکلاتی را ایجاد نمی کند. لابیاپلاستی  ، جراحی به نسبت گرانی است. اما بعد از جراحی، بیشتر زنان از نتیجه جراحی رضایت کامل دارند.

سایز طبیعی لابیا، آن چیزی است که شما انتخاب می کنید تا اعتماد به نفس کافی را داشته باشید.(چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم؟) اگر شما از اندازه و فرم لابیاها راضی هستید، دلیلی برای انجام جراحی وجود ندارد.

ترکیب لابیاپلاستی labiaplasty (کوچک کردن و زیبایی) و واژینوپلاستی (جوان سازی و تنگ کردن واژن Labia Tightening

) به طور همزمان باهم، قطعا نتایج بهتری را در پی خواهد داشت و جالب تر این که، هزینه این دو جراحی باهم، بسیار کمتر از جراحی های جداگانه است.

تغییرات بعد از لابیاپلاستی ، به میزان و حالت غیر عادی لابیا پیش از جراحی بستگی دارد.


مطالب مرتبط: نقطه جی در زنان کجاست؟    G-Spot Enhancement



قبل از جراحی، حتما با متخصص زنان و زایمان مشاوره داشته باشید. تا وضعیت پزشکی شما نیز بررسی شود. در برخی موارد، مشکلات پزشکی هستند که منجر به بروز ناراحتی در ناحیه لابیا شده، و یا اینکه شما کاندیدای مناسبی برای این جراحی نیستید. تمامی این موارد بایستی قبل از جراحی بررسی شوند .


زنانی که مقاربت دردناک دارند،  از اندازه و ظاهر لابیاهای خود راضی نیستند و یا لابیاهای غیر قرینه دارند، کاندیداهای مناسب لابیاپلاستی هستند.

هزینه لابیاپلاستی، بسته به جراح، هزینه ای که جهت جراحی دریافت می کند و مکان جراحی (بیمارستان و یا کلینیک) متغیر می باشد.


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 118 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

 

امروزه بانوان به زیبایی و تناسب اندام بسیار اهمیت می دهند ، داشتن اندام زیبا به بانوان اعتماد به نفس می دهد ، بسیاری از بانوان به دلیل بالا رفتن سن ، ژنتیک ، داشتن بارداری های متعدد طبیعی و بسیاری از مسائل دیگر شکل واژن شان تغییر می کند ، این تغییرات در لابیاها تاثیر می گذارد و سبب آویزان و بزرگی لابیاها می شود ، اگر شما هم نمی دانید که لابیاپلاستی چیست و این جراحی در زندگی زناشویی چه تاثیر می گذارد بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید .

زمانی که لابیاها بزرگ ، نامتقارن و آویزان باشد سبب می شود که نه خود شخص و نه شریک جنسی او از نزدیکی لذت نبرد در نتیجه در زمان برقراری رابطه جنسی خجالت بکشد این موضوع نه تنها در اعتماد به نفس شخص تاثیر گذار است بلکه در سبب بروز مشکلات جنسی می شود به همین دلیل است که بانوان تمایل به انجام جراحی لابیاپلاستی و درمان شلی واژن  Vaginal discharge   پیدا می کنند .


قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

لابیاپلاستی labiaplasty بدون بخیه امکان پذیر است

لابیاپلاستی اگر به درستی انجام شود سبب افزایش میل جنسی می شود

لابیاپلاستی دارای روش های مختلفی است که جراح روش لابیاپلاستی را تعیین می کند

 

 

با جراحی لابیاپلاستی می توان از سایز لابیاها کاسته و بافت های اضافی را که در زیبایی دستگاه تناسلی بانوان تاثیر گذار است را از بین برد .

یکی از سوالاتی که همیشه مطرح می شود این است که کاندید لابیاپلاستی بیشتر چه اشخاصی هستند ، در خصوص کاندید لابیاپلاستی باید بیان کرد که اشخاص ذیل بهترین کاندید لابیاپلاستی هستند .

  • بانوانی که لابیا  labiaهای نامتقارن دارند
  • بانوانی که در زمان پوشیدن لباس های تنگ به دلیل بزرگی لابیاها آزرده خاطر می شوند
  • بانوانی که لابیاهای آویزان و بزرگ دارند(لابیا چیست؟)
  • بانوانی که در زمان ادرار کردن مشکل دارند

لابیاپلاستی چیست ؟




مراقبت های پس از لابیاپلاستی

  • نیاز است که به مدت 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده شود
  • پماد تتراسایکلین را باید به مدت 48 ساعت استفاده کرد
  • استفاده از داروهای پیشگیری از عفونت مانند کپسول سفالکسین به مدت 7 روز
  • به مدت سه هفته بانوانی که لابیاپلاستی را انجام داده اند باید از انجام ورزش های مانند اسب سواری و یوگا اجتناب نمایند
  • به مدت 6 هفته بانوان نباید مقاربت جنسی داشته باشند .

یکی از نکاتی که بانوان باید رعایت نمایند خشک نگه داشتن واژن می باشد تا از بروز عفونت پیشگیری شود .



مطالب مرتبط: هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟


هزینه لابیاپلاستی بسته به موقیعت جغرافیایی ، دستمزد جراحی ، دستگاه لیزر ، تکنیک استفاده شده ، انجام جراحی در مطب و یا بیمارستان متغییر است .

در مطب دکتر بهمن پور جراحی لابیاپلاستی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود ، با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به بخیه و بی حسی نمی باشد .

 



لابیاپلاستی در بیماران MS

لابیاپلاستی در افراد مبتلا به MS را در این بخش قرار می دهیم ، تا اشخاصی که به این بیماری مبتلا هستند ، بدانند می توانند این جراحی را انجام دهند یا خیر ؟ به طور کلی اشخاصی که بیماری خاصی مانند دیابت ، بیماری قلبی ، بیماری MS مبتلا هستند (چگونه از بروز MS جلوگیری کنیم؟) از انجام برخی از جراحی ها محدودیت دارند ، یکی از سوالاتی که بیماران دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند این است که جراحی زیبایی واژن را که لابیاپلاستی یکی از آنها است  بیماران MS می توانند انجام دهند یا خیر؟ لابیاپلاستی در بیماران MS امکان دارد یا خیر در ادامه پاسخ این سوال را مشاهده نمایید .



لابیاپلاستی در بیماران MS



مطالب مرتبط: نقطه جی کجاست؟   G-Spot Enhancement


لابیاپلاستی labiaplasty

با استفاده از عمل زیبایی لابیا می توان تقارن بین لب های کوچک واژن را ایجاد کرد ، همچنان بانوانی که در واژن بخش لابیاها با بزرگی وآویزان بودن لابیاها مواجه هستند می توانند با استفاده از لابیاپلاستی مشکلات خود را برطرف نمایند .
لابیاپلاستی در بانوان سبب افزایش میل جنسی نیز می شود زیرا بخش های اضافه و چین خورده که در تحریک واژن 
vagina تاثیر گذار هستند را با استفاده از لابیاپلاستی برداشته در نتیجه تحریک سریع تر و بهتر انجام می شود .

عمل زیبایی لابیاها را با بی حسی موضعی انجام می دهند و معمولا نیاز به یک ساعت زمان دارد ، برای بانوانی و دخترانی که نگران جای بخیه ها هستند باید بیان کرد که در مطب دکتر بهمن پور این عمل با استفاده از سافت سرجری انجام می شود که نیازی به هیچ گونه بخیه ای ندارد .
لابیاپلاستی با سافت سرجری حتی نیاز به بی حسی هم ندارد و شخص بدون درد و خونریزی می توانند لابیاپلاستی را انجام دهد .

 


یکی دیگر از سوالاتی که از دکتر بهمن پور بسیار سوال می شود این است که لابیاپلاستی را دختران باکره نیز می توانند انجام دهند ؟
دکتر بهمن پور پاسخ به این سوال بیان می کنند به دلیل اینکه این عمل هیچ ربطی به پرده بکارت ندارد ، دختران باکره نیز می توانند این جراحی را انجام دهند ، دختران باکره به دلیل نگرانی از جای بخیه ها می توانند از سافت سرجری استفاده نمایند که هیچ گونه جای بخیه ای بعد از جراحی باقی نمی ماند در نتیجه دیگر نگران جای بخیه ها نباید باشند .
یکی از سوالات دیگری که بسیار بیان می شود ، جراحی لابیاپلاستی در بیماران MS می باشد

 



لابیاپلاستی در اشخاص مبتلا به MS

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که اشخاصی که به بیماری MS مبتلا هستند ، نیاز است قبل از جراحی با جراح زیبایی زنان خود مشورت نمایند تا مواردی که نیاز است بررسی شود ، یکی از مواردی که نیاز است قبل از جراحی لابیاپلاستی در بیماران MS بررسی شود بررسی انعقاد خون در آنها می باشد ، در صورتی که جراح زیبایی زنان تشخیص دهد و هیچ مشکل خاصی وجود نداشته باشد بانوان مبتلا به MS نیز می توانند این جراحی را انجام دهند .

 


آشنایی با بیماری MS
بهتر است بدانید که این بیماری بخش عصب مرکزی را درگیر می کند ، بخش های که در اطراف و داخل مغز نخاع قرار دارند زمانی که شخص به این بیماری مبتلا می شود تخریب می گردند ، نتیجه این کار سبب می شود که کنترل عضلات ، هماهنگی میان آنها از بین برود علاوه بر آن بخش بینایی نیز دچار اختلال می گردد و شخص با اختلالات بینائی روبرو می گردد .

 


منبع: وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 98 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

 

جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی های زیبایی است که خانم ها برای بازگرداند زیبایی به آلت تناسلی و واژن و لابیاها labia به ایشان مراجعه می نمایند. در این مقاله به توضیح وظایف و مهارت های جراح زیبایی زنان و جراحی زیبایی واژن می پردازیم تا شما را بیشتر با وظایف و ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان آشنا نماییم.

از جمله سوالاتی که همیشه ذهن افراد را درگیر می نماید و از متخصص پرسیده می شود این است که در بین جراح زیبایی زنان کدام یک بهترین هستند و چه ویژگی هایی دارند؟


 جراحی زیبایی واژن  سبب افزایش میل جنسی   Increased libido در بانوان می شود و باعث می شود که بسیاری از مشکلات واژن درمان شود .

اما قبل از آن به توضیح برخی از وظایف یک جراح زیبایی زنان پرداخته سپس به ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان اشاره می نماییم.


جراحی زیبایی واژن چیست؟   Vaginal Beauty Surgery

بیشترین مراجعه خانم ها به جراح زیبایی زنان برای انجام جراح زیبایی واژن انجام می شود. امروزه جوان سازی واژن با لیزر  laser vaginal rejuvenation  از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی بین زنان می باشد. همچنین این جراحی به عنوان درمان برخی از بیماری های زنان مورد استفاده قرار می گیرد.


 



ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان


برای آشنایی بهتر با ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان ، باید یک سری شناخت ها را از متخصص داشت. با این حال یک جراح زیبایی زنان خوب باید با دقت و صبر اقدام به معاینه فرد نموده و با بررسی بیمار و بیماری فرد، اقدام به برطرف کردن مشکلات و بیماری هاری فرد نماید. متخصصی که به عنوان بهترین جراح زیبایی زنان شناخته می شود باید با تمامی آناتومی واژن ، بخش و اعصاب درگیر با واژن آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند در حین انجام جراحی بدون هیچآسیب به اعصاب و بافت واژن اقدام به جراحی زیبایی نماید.


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


نگار ریحانی بازدید : 89 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

انجام جراحی زیبایی واژن بخصوص عمل لابیاپلاستی با لیزر تحول شگرفی در فیلد جراحی زیبایی زنان بوجود آورده است 


- این جراحی به طور سرپایی کاملا بدون درد در مطب قابل انجام است و نیاز به بستری در بیمارستان و هزینه های بیمارستانی ندارد.

- عدم داشتن خونریزی : با انجام برش Cutting و انعقاد Coagulation توسط لیزر جراحی بدون خونریزی می باشد.

بدون تورم بعد از لابیاپلاستی و درد پس از عمل

-ریکاوری و بهبودی بسیار سریع ، فرد روز بعد می تواند فعالیت های عادی را شروع کند.

- بدون بخیه یا با حداقل تعداد بخیه.

- بدون بر جا گذاشتن اسکار جراحی ، جای عمل باقی نمی ماند .

- قابل انجام همزمان با سایر جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی نظیر تزریق چربی و لیزر روشن کردن واژن و لیزر تنگ کردن واژن

 

 موارد ممنوعیت انجام لابیاپلاستی با لیزر:

١-بارداری

٢-حین دوران پریود نبایستی انجام شود.

٣- اختلالات انعقاد خون

٤- عفونت ناحیه ولو و واژن

٥- دیابت

٦- ابتلا به بیماری های بدخیم


منبع:وب سایت دکتر لطفی زاد


نگار ریحانی بازدید : 95 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

ورم پس از لابیاپلاستی را که بسیاری از بیماران پس از جراحی لابیاپلاستی بیان می کنند که تا چه زمانی است و دوره بهبودی ورم پس از لابیاپلاستی چه زمانی است را در این بخش از زبان دکتر بهمن پور عزیز بیان می کنیم تا بیشتر با جراحی لابیاپلاستی و نقاهت پس از لابیاپلاستی آشنا شوید .

 

می دانستید به کمک انواع ویتامین C ورم پس از لابیاپلاستی را کاهش دهید ، بانوانی که لابیاپلاستی انجام می دهند باید بدانند که نباید در ماه های اول پس از لابیاپلاستی از غذاهای چرب و پر نمک استفاده نمایند .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند ، به دلیل اینکه لابیاهای مینور عروق و اعصاب بسیار زیادی دارند و غنی از لنفاتیک هستند ، هر گونه برشی در این نواحی زده شود چه این برش به شکل جراحی باشد ، لیزر و یا سایر روش ها باشد به دلیل التهاب و آسیبی که عروق لنفاتیک می بینند شخص پس از جراحی لابیاپلاستی تا مدتی ورم پس از لابیاپلاستی را خواهد داشت .


توصیه های دکتر بهمن پور برای کاهش ورم پس از لابیاپلاستی

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان توصیه می کند که بانوان عزیزی که جراحی لابیاپلاستی را انجام داده اند ، از موادی که دارای املاح بسیار زیادی هستند و یا موادی که بسیار شور و چرب هستند را استفاده نکنند ، مصرف فست فودها را بسیار کاهش دهند ، هم چنین از مصرف لبنیات کاهش دهید و تا حد ممکن مصرف ادویه ها را کاهش دهید .

در زمان استراحت باسن در سطح بالاتری از بدن قرار گیرد .


مراقبت های پس از لابیاپلاستی

دکتر بهمن پور به بانوانی جراحی لابیاپلاستی را انجام داده اند توصیه می کند که مراقبت های پس از لابیاپلاستی را به شکل منظم و مرتب انجام دهند و از انجام آنها غافل نشوند

  • مهم ترین مراقبت پس از لابیاپلاستی ، خشک نگه داشتن ناحیه جراحی شده است که از عفونت آن پیشگیری شود .
  • مصرف ویتامین C برای کاهش تورم ها و بهبودی سریع تر
  • بانوان باید توجه نمایند که نیازی نیست از پتادین جهت شست و شو موضع استفاده نمایند .
  • عدم پوشیدن لباس های تنگ
  • داشتن استراحت کافی

خونریزی بعد از لابیاپلاستی عادی است اما اگر بیش از حد شد باید بهترین جراح لابیاپلاستی خود را مطلع نمایید تا به شما مشاوره های لازم را بدهد .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 121 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)
عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی واژن برای ترمیم لابیا خانم هایی کاربرد دارد که لابیا بزرگی دارند و کارایی وزیبایی دستگاه تناسلی را اسیب می زند
شفا آنلاین:· انجمن امریکا خطرات جراحی زیبایی واژینال را شامل :

عفونت
تغییرات دایمی احساس جنسی
دردهای ادامه دار
خراش و ازاردگی
هزینه لابیاپلاستی

به گزارش شفا آنلاین:بهترین پیشنهاد برای کاندید عمل جراحی واژینال هستند ان است که احساس و درمان خود درمورد دستگاه تناسلی با پزشکتان مطرح نماید .

و حتی درخواستهای مربوط به عمل جراحی و عمل جراحی مربوط با دستگاه تناسلی را با پزشک خود درمیان بگذارند
ورزش کگل ، می تواند عضلات ضعیف و شل واژن را تقویت نموده و به تسبیت جراحی بیمار و افزایش اعتماد به نفس بیمار کمک نماید .

بعضی از سوالاتی که باید از پزشک خود مطرح نمایید شامل ::

خطرات کوتاه مدت عمل لابیاپلاستی چیست ؟؟
فواید اندام جراحی کدام است ؟؟
ایا عمل جراحی باعث کاهش احساس در ناحیه کلیتوریس می شود یا نه ؟؟
ایا جراحی روی رسیدن به ارگاسم تاثیر میگذارد ؟؟
ایا محدودیتی در استفاده از محصولا ت جلوگیری وجود دارد ؟؟
ایا جراحی روی بارداری و زایمان طبیعی تاثیر میگذارد ؟؟؟
ایا توقعات من از جراحی زیبایی واژن حقیقی است ؟؟؟
اقدامات غیر جراحی لابیاپلاستی کدام است ؟؟؟
ایا واژینوپلاستی و لابیاپلاستی توسط بیمه پوشش داده میشود ؟؟
اکثر بیمه ها پوشش نمی دهند . لابیا پلاستی و سایر جراحی زیبایی که به صورت انتخابی می باشند توسط بیمه پوشش داده نمی شوند . مگر در مواردی که جراحی لابیا پلاستی از نظر طبی واقعا لازم است . مانند هایپر ترافی یا بزرگی بیش از حد لابیا به علت افزایش سطح تستسرون ، مشکلات ارثی ، تحریکات مزمن
جراحی لابیاپلاستی است که باعث کاهش سایر و بهتر شدن شکل لپ های کوچک اطراف واژن می شود .
خیلی از خانم ها با لابیا های بزرگ و غیر قرینه متولد میگردند .
برخی دیگر از خانم ها بعد از زایمان طبیعی یا افزایش سن دچار این مشکل میشوند .
ظاهر لپ های بزرگ باعث کاهش اعتماد به نفس گشته و باعث احساس خجالت در کنار همسرش میشود . بعضی دیگر از خانم ها برای زیبا تر کردن دستگاه تناسلی اقدام به این عمل میکنند
تحریکات مزمن لابیا در خانم هایی که لباس های بسیار تنگ می شود و و همچنین گاهی اوقات این مشکل به دنبال مقاربت یا فعالیت فیزیکی زیاد ایجاد میگردد .
جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث بهبود ظاهر لپ های کوچک گشته و اعتماد به نفس خانم ها را افزایش شود .
خانم های که دارای لپ های تحریک پذیر هستند بعد از جراحی بهبود می یابند .

چرا من می خواهم عمل جراحی لابیاپلاستی را انجام بدهم .؟؟؟؟

دو علت اصلی برای این اقدام شامل نامتقارن بودن و ظاهر نامناسب لپ ها و دوم احساس ناراحتی در لپ ها می باشد .
خیلی از خانمها با پوشیدن لباس تنگ ، ورزش و یا مقاربت و فعالیت فزیکی زیاد دچار درد در این ناحیه می گردند .
برخی دیگر از خانمها برای اینکه زیبا تر به نظر برسند اقدام به این عمل میکنند . در حال حاظر این اقدام بسیار شایع تر از گذشته شده است .

عمل لابیاپلاستی

علل زیبایی ::

– خانم های که احساس ناخوشایند از لپ های خود دارند که باعث کاهش اعتماد به نفس شان شده است
– برخی دیگر به دنبال زیبایی برای خود یا پارترنرشان هستند

علل طبی :
1- خانم های که احساس ناراحتی در لپ های بزرگ خود دراند ( مشکل در فعالیت فیزیکی ، وزرش)

من هیچ بچه ای ندارم ایا می توانم این عمل لابیاپلاستی را انجام بدهم ؟؟
بله ، به راحتی می توانید از مزایایی این عمل لذت ببرید .

– عمل جراحی لبیاپلاستی در کجا انجام میشود ؟؟
این عمل می تواند با بی حسی موضعی در کلینیک انجام شود
– به طور متوسط طول مدت عمل لابیاپلاستی چقدر است ؟؟
این جراحی بین یک تا دو ساعت طول میکشد بسته به میزان بزرگی و عدم تقارن قبل از عمل زمان ان متفاوت است.

چه نوع بیهوشی جهت انجام لابیاپلاستی مناسب تر هست ؟؟

ما این جراحی را تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی خیلی کوتاه ( propophol انجام میدهد . و نیاز به لوله گذاری و یا بیهوشی جهت این کار وجود ندارد .
لطفا توجه داشته باشید ، بیمار حتی اگر بیهوشی بگیرید در طی بیهوشی هوشیار است و به راحتی می تواند بعد از جراحی به کارهای روزانه خود ادامه دهد .
اگر من علاقه مند به انجام جراحی لابیاپلاستی باشم قدم بعدی چه می باشد ؟؟
لطفا قبل از اقدام به جراحی درخواست خود را و ظاهر لابیا که مورد نظر شماست به دکتر گفته حتی می تواند البوم و عکسهای لازم جهت این عمل مشاهده فرمایید .
آیا من می توان در همان روز مشاوره اقدام به عمل جراحی کنم ؟؟؟
بله خیلی از بیماران بلافاصله بعد از مشاوره تمایل به انجام جراحی دارند …
بعد از اقدامات لازم پزشک قادر به انجام این عمل می شود .

هزینه جراحی لابیاپلاستی

خطرات انجام لابیاپلاستی چیست ؟؟
خطر اصلی انجام لابیاپلاستی ، خون ریزی و عفونت و زخم محل عمل میباشد که بسیار نادر است .
زمان ریکاوری و مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی چگونه است ؟؟؟
شما در محل عمل جراحی در چند روز اول ممکن است احساس ناراحتی کنید که به تدریج کاهش می یابند . تمام بیماران باید از ضد التهاب ، مسکن و انتی بیوتیک استفاده نمایند .
ترمیم کامل تقریبا شش هفته طول می کشد ، در محل عمل اگر بخیه استفاده شود ، قابل جذب میباشد و نیاز به کشیدن نمیباشد

چند نوبت معاینه یا ویزیت بعد از عمل جراحی نیاز میباشد ؟؟؟
در امریکا بیماران 2 ، 4 ، 6 و 8 بعد از عمل معاینه میگردند . تا نتایج بهتری از ترمیم محل عمل داشته باشند .
ما معمولا دو و شش هفته بعد بیماران جهت ویزیت مراجعه فرماییند .

چه مدت بعد از عمل جراحی می توانند به محل کار خود بروند ؟؟
بیشتر بیماران دو تا 4 روز بعد از عمل به محل کار خود بروند .
چه مدت بعد از جراحی لابیاپلاستی می توانم ورزش را شروع کنم ؟؟
ما توصیه می کنیم از ورزشهای کششی در 4 هفته امنتاع کنید
چه مدت بعد از جراحی می تواند فعالیت جنسی را شروع کنم ؟؟
6 تا 8 هفته بعد از لابیاپلاستی نباید
ایا لابیاپلاستی تاثیری روی احساس جنسی دارد یا خیر ؟؟
در بیشتر خانم ها کلیتوریس عضو اصلی حس جنسی است . نه لابیا ، بنابراین شما هیچ کاهش حس جنسی بعد از جراحی نخواهید داشت .
در خیلی از خانمها مقاربت بعد از جراحی لابیاپلاستی بسیار بهتر است . و در طی مقاربت لابیا حساس و دردناک نمی باشد .

ایا لابیا پلاستی پوست اطراف کلیتوریس را تغییر می دهد ؟؟؟
معمولا این ناحیه در طی جراحی تغییر نمی دهد . مگر انکه خود بیمار بخواهد پوشش روی کلیتوریس خود را کوچک تر کند .
ایا همسر من متوجه تغییری بعد از عمل جراحی خواهد شد ؟؟؟
بعد از عمل جراحی هر دو شما حس بهتر ، و اعتماد به نفس بیشتری هنگام نزدیکی دارید و همسر شما متوجه میشود که لابیا مینور کوچک تر و ظاهر بهتری شده است ..
آیا لابیا پلاستی و واژینوپلاستی می تواند در یک زمان با هم انجام گیرد ؟؟

بله ، هر دو می تواند در یک زمان انجام میشود

ایا بیمه هزینه عمل لابیا  پلاستی را میدهد ؟؟

 

 

هزینه لابیاپلاستی

 

بیمه این جراحی پوشش می دهد زیرا یک عمل انتخابی است
ایا تخفیفی شامل این عمل می شود .
ما جهت رفاه حال مراجعین تخفیف ویژه و با هزینه مناسب جهت این عمل را شامل هستیم .

 

 

تکنیک های عمل لابیاپلاستی چگونه است ؟؟
اول از همه این نکته مهم است که تکینک جراح شما جهت انجام لابیاپلاستی چه میباشد .
تجربه جراح در انجام این تکنیک بسیار مهم است . در اینجا چند تکنیک پایه جهت انجام جراحی توضیح داده میشود .
ابتدا توضیحی در مورد اناتومی و عمل دستگاه تناسلی داده میشود تا بهتر به اهمیت این عمل پی ببرید .
اساس جراحی بر پایه یک سوم خارجی کانال واژن میباشد. که به ان fornice بالایی گفته میشود . دلیل انکه این جراحان روی این ناحیه تاکید می کنند ان است که این ناحیه به دنبال زایمان طبیعی و یا مقاربت جنسی باز شده و شکل اصلی خود را از دست میدهد .
که می توان ان را با یک ترمیم ساده به شکل زیبایی اولیه در بیاید . در مواردی که این ناحیه گشاد می شود . از مهاجرت اسپرم به رحم و ناحیه سرویکس جلوگیری می کند و خود می تواند باعث نازایی خانم ها گردد .
در خانها که فقط یک بچه دارند ممکن است فورنیس فوقانی تغییر شکل و حالت داده که ممکن است به اندازه جنین باشد .
که در این موارد شخص نیاز به انجام واژینوپلاستی گردد .
در قسمت فوقانی واژن نزدیک دهانه سرویکس ، به چهار قسمت کوچک تر به نام four niceتقسیم میشود .
دو فور نیس لترال در هر طرف در سمت چپ و راست یک فورنیس خلفی در قسمت پایین مهره های کمر و یک فورنیس قدامی در قسمت بالایی
بافت واژن در این منطقه سنگ فرشی مطبق است بافتی که به طور طبیعی نسبت به رشد باکتری ها مقاوم است و چین های این ناحیه به علت این فورنیس ها یا روگا در واژن دیده میشود .

 

این ناحیه به راحتی قدرت کشش داشته و به این دلیل حین مقاربت و زایمان طبیعی به راحتی باز و گشاد میشود .
در قسمت قدامی که مجرای ادرار به سمت واژن باز میگردد . را نقطه گرافمبرگ نامیده میشود . که بافتی است اعصاب حسی زیاد دارد . (g-spot) مخاط واژن ، حساسیت این بافت بسیار کم است و یا وجود ندارد و درد ناحیه واژن بسیار کم میباشد . بخصوص در ناحیه فوقانی واژن .
نکته بسیار مهم ان است که در فورنیس فوقانی بافت عضلانی وجود ندارد بنابراین از جراحی این ناحیه نگران نباشید . و در هنگام جراحی بافت مخاطی واژن و لایه زیر جلدی و یا فاشیای سطحی برداشته میشود . و عضلات زیرین را پوست و بافت چربی احاطه میکند .
بنابراین این ناحیه حساس نبوده و جای نگرانی برای جراحی ندارد . چون این ناحیه چین های زیادی دارد و قابلیت کشسان دارد در هنگام تولد و به دنبال مقاربت اسیب دیده و از شکل طبیعی جارج میشود .

بستگی به حجم ناحیه فورنیس جراح می تواند انتخاب کند که به چه شکل فورنیس ها را جمع کرده یا ناحیه واژن را تنگ کند .
این جراحی می تواند در فورنیس های کناری به شکل cup/cave انجام گیرد و یا روی فورنیس قدامی خلفی صورت گیرد .
گاهی اوقات در یک مرحله هر دو عمل انجام میشود .
شکل جراحی معمولا به شکل ناحیه چشم انسان و یا حالت بادامی در داخل واژن انجام میشود .
یک قسمت بادمی شکل برداشته شده و بقیه قسمت ها به یکدیگر نزدیک میشود و بدین ترتیب واژن به صورت تنگ در میاید .
در برخی از بیماران بسته به نظر جراح و تجربه او از روش های دیگری استفاده می شود . تجربه در این عمل بسیار مهم است .
بدین ترتیب جراح تصمیم می گیرد که عمل را در کنارها و یا طول واژن انجام دهد .
همچنین برخی از خانم ها ممکن است یک سیستوسل خفیف که گاهی اوقات وزیکول نامیده میشود . بستگی به میزان افتادگی مثانه ، ممکن است مثانه به سمت واژن بالژ پیدا کند .
این حالت شایع است و یکی از عوارض اسیب فاشیای ویزیکو واژینال بعد از زایمان طبیعی است .
که می تواند باعث بی اختیاری ادرار و یا تکرر ادرار و یا بی اختیاری استرسی گردد .
در این موارد جراح ترمیم قدامی را برای بیمار انجام میدهد . و مثانه را به جای اول باز میگرداند . این عمل به تنگی واژن کمک میکند .
و بی اخیتاری ادرار را برطرف میکند . به یاد داشته باشید که ترمیم قدامی در موارد خیلی شدید سیستوسل کافی نبوده و توصیه نمبشود در این موارد نیاز به جراحی اسلینگ و کشیدن مثانه به بالا وجود دارد .
حتی گذاشتن مش بهترین روش درمان در این وارد نمی باشد .
مشکلات جنسی نیز مانند درد هنگام نزدیکی ممکن است به دنبال استفاده از مش در این ناحیه وجود داشته باشد . که جراح با توجه به شکل و مدل بیمار تصمیم میگیرد چه روشی را اتخاذ کردد.
مانند فورنیس قدامی ، در مورادی که رکتوم به داخل واژن بالج پیدا کرده است ، جراح یک تیکه بافت را به صورت بادمی برداشته و رکتوم را به جای اول برمیگرداند .
این عمل باید با ظرافت کامل انجام شود تا ریسک عفونت از بین برود .
در حدود نصف موارد واژینوپلاستی ترمیم پرینه و قسمت خلفی و جمع کردن و تنگ کردن واژن و جمع نمودن عضلات ناحیه پرینه میباشد .
در این جراحی عضلات قسمت تحتانی واژن تقویت میشود تا قدرت ان و مقاومت ان بخصوص در مقابل فورنیس فوقانی افزایش یابد .
بدین ترتیب تقطه جی اسپات نیز تقویت میشود . همچنین در طی جراحی محل بخیه های قبلی حاصل از زایمان نیز ترمیم و اصلاح میگردد .
و توانایی واژن افزایش میبابد . عضلات لواتو ( انی ) و عضلات پرینی ال عرضی تقویت میشود و بدین ترتیب قدرتمند و قوی میگردد .
بسته به تکنیک جراح میزان تنگی و جمع شدگی عضلات لواتور تعیین میگردد . که بیمار درد هنگام نزدیکی پیدا نکند . این بخیه ها در عمق واژن بوده و کاملا دیده نمی شود .
در گذشته جراحی های مانند واژینوپلاستی و هیسترکتومی با بی هوشی عمومی و وسیع انجام میگردد . ولی امروزه جراحی زیبایی واژن با بی حسی موضعی قابل انجام است .
و بدین ترتیب بیمار به راحتی میتواند جراحی خود را با کمترین عوارض و بدون بستری در بیمارستان انجام دهد . حتی این جراحی ها می تواند با ابزار لیزر ، سوزن های رادیو فرکانسی ، سوزن کاتر و یا دستگاه های پیش رفته دیگر انجام دهد .
بسته به نوع بیمار جراح تکنیک همل خود را انتخاب میکند . و پزشک با تجربه بهترین وسیله کمکی را جهت به دست اوردن بهترین نتیجه به شما پیشنهاد میکند .
واژینوپلاستی با تزریق چربی با سلول های بنیادی .
اخیرا تکنیک fft و یا تزریق چربی با واژینوپلاستی استفاده میگردد . چربی های بدن بیمار سانتریفیوژ میشوند تا بیشترین غلظت سلول های بنیادی به دست اید و بعد چربی های اماده جهت افزایش حجم در ناحیه پرینه تزریق میگردد .
به دنبال این عمل خون رسانی و حجم ناحیه بالا میرود و شکل ظاهر ان زیباتر میشود . در حال حاضر در موراد بزرگ کردن لپ های بزرگ و تغییر شکل پرینه از این متد استفاده میکردند . این چربی کاملا قابل جذب است. و مقداری از سلول های بنیادی و چربی تا اخر عمر با بیمار همراه می باشد .
و تا به حال نتایج راضی کننده ای از این عمل وجود داشته .
دوره ریکاوری عمل لابیاپلاستی
این مساله که چه مدت بعد از جراحی به وضعیت طبیعی و نرمال برمیگردیم برای همه بسیار مهم میباشد .
بطور نرمال دوره ریکاوری بعد از جوان سازی واژن بسیار کوتاه تر و راحت تر از دوره بعد از زایمان طبیعی میباشد .
و واژینوپلاستی جراحی سخت تری از لابیاپلاستی میباشد و دوره ریکاوری آن بسیار راحت تر از لابیاپلاستی است
به طور طبیعی شما نیاز به دو تا سه روز استراحت بعد از عمل دارید . و بعد از آن مشکلی نخواهید داشت .
سعی کنید محل عمل را حدی که می توانید خشک نگه دارید . توصیه به استفاده از پماد انتی بیوتیک در برخی موارد میگردد .
بیشتر بیماران دو تا سه روز بعد از عمل به محل کار و فعالیت خود ادامه میدهند گاهی اوقات در موارد جراحی ترکیبی واژینوپلاستی و لابیاپلاستی نیاز به 6 تا 7 روز نیاز به استراحت دارد
تا 23 روز بعد از عمل نباید ورزشهای کششی انجام داد . 5 تا 6 هفته بعد از عمل مقاربت جنسی بهترین زمان است .
و توصیه میشود که مقاربت به اهستگی و با متد های خاص شروع گردد . در موارد نادر حدود 8 درصد موارد نیاز به ترمیم ناحیه واژن اعم از تنگ کردن و شل کردن آن ناحیه میباشد .
آنتی بیتوتیک معمولا تجویز میگردد . ولی عفونت بعد از عمل بسیار نادر و حدود 5 درصد میباشد .
در نظر داشته باشید که نوع عمل و دوره ریکاوری آن در افراد مختلف بسته به استانه تحریک پذیری و شدت جراحی لازم متفاوت است .
افرادی که بتواند دوره ریکاوری را به خوبی سپری سازند ، بیشترین میزان موفقیت را خواهند داشت .
در برخی موارد که عمل فقط با لیزر انجام میگیرد نیاز به دوره ریکاوری ندارد . ولی تفاوت آن با جراحی آن است که این پروسه چند نوبت بسته به نظر جراح باید تکرار شود .
در نظر داشته باشید که همانطور که پروسه افزایش سن در تمام اعضای بدن و پوست صورت میگیرد این پروسه در دستگاه تناسلی نیز انجام میگیرد و مقابله با ان و تعدیل آن از ضروریات یک زندگی ایده ال و لذت بخش میباشد .(برای اینکه بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب کنید میتوانید در سایت تخصصی سپیدیار مقاله مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی را مطالعه کنید.

 

جراحی لابیاپلاستی و عمل لابیاپلاستی ، جراحی انتخابی بوده و اورژانس نبوده و متاسفانه شامل حال بیمه نمی گردد . ولی همانطور که ذکر شد از ضروریات زندگی سالم میباشد .

در مواردی که بیمار سیستوسل یا رکتوسل و نیاز به ترمیم آنها دارد . این جراحی تحت بیهوشی یا انجام میگردد . معمولا در بیمارستان یا مرکز جراحی انجام شده و خوشبختانه در این موارد بیمه تکمیلی پوشش خوبی دارد .
چه زمانی بعد از انجام واژینوپلاستی به شرایط طبیعی بر میگردد ؟؟؟
به طور کلی ، دوره ریکاوری بعد از جوان سازی واژن ، بسیار استرس کمتری دوره بعد از زایمان طبیعی دارد . ولی واژینوپلاستی یک مقدار مشکل تر از لابیاپلاستی است .
با این وجود دوره ریکاوری آن مشابه لابیاپلاستی می باشد .
شما بعد از جراحی دو تا سه روز نیاز به استراحت دارید . بعد از آن به تدریج محل زخم و التهابش کمتر میشود. محل بخیه را تا می توانید خشک نگه دارید و در صورت لزوم از آنتی بیوتیک موضعی نیز می توانید استفاده کنید .
اگر عمل لابیاپلاستی و لابیاپلاستی را با هم انجام دهید نیاز به 6 تا 7 روز استراحت نیاز خواهید داشت .
تا 23 روز بعد از جراحی از ورزشهای کششی خوداری کنید .
5 تا 6 هفته بعد از جراحی می توانید فعالیت جنسی خود را شروع کنید .
ترمیم کامل محل عمل حدود 13 هفته طول میکشد.
کمتر از 8 درصد موارد نیاز به جراحی ترمیمی مجدد جهت گشاد کردن یا تنگ کردن محل عمل میباشد .
استفاده از انتی بیوتیک پروفیلاکسین توصیه میشود . در عین حال که عفونت بسیار بسیار نادر و در کمتر از 5 درصد موارد اتفاق می افتد .

بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی چه اتفاقی می افتد ؟؟؟

بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی بافت های واژن شما کاملا لیفت شده ، و کانال واژن کاملا تنگ میشود و سیستوسل و ریکتوسل احتمالی شما درمان میشود .

لذت جنسی افزایش یافته ، و زندگی زناشویی بهتری خواهید داشت . 

 

 

مطالب مرتبط: چگونه در رابطه ی جنسی خود تحریک جنسی بیشتری رو اعمال کنیم؟

 

 

در هر حال واژینوپلاستی و لابیاپلاستی جراحی انتخابی محسوب شده و متاسفانه شامل حال بیمه نمی شود .

مگر آنکه سیستوسل و ریکتوسل واقعی داشته باشید در این موارد بیمه مکمل می تواند به شما کمک کند .
واژینوپلاستی و لابیاپلاستی جراحی تخصصی زیبایی زنان هستند ، که در حال حاضر بعد از جراحی بینی و آبدومینوپلاستی بسیار پر طرفدار بوده ، و اعتماد به نفس بیشتری را به شما می دهد .
و از پیری زود رس و مشکلات ادراری و افتادگی رحم و مثانه جلوگیری می نمایید .
از اینکه ما می توانیم لحضات شادتر و زندگی بهتری را با متد های نوین برای شما فراهم اوریم بسیار خرسند ایم .

 

منبع : دکتر شیرین شمس

نگار ریحانی بازدید : 104 شنبه 10 شهریور 1397 نظرات (0)

کدام تکنیک های عمل لابیاپلاستی بهتر است ؟ دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن از کدام تکنیک های لابیا پلاستی استفاده می کند ، تکنیک های لابیاپلاستی را در این مقاله قرار می دهیم تا بیشتر با لابیاپلاستی و تکنیک های لابیاپلاستی آشنا شوید .

قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

لابیاپلاستی سبب کاهش سایز لابیاها می شود و شما می توانید با کمک این عمل زیبایی دستگاه تناسلی را ایجاد نمایید ، بسیار مهم است که متخصص لابیاپلاستی این کار را انجام دهد تا آسیبی به لابیاها وارد نشود .

 

مطالب مرتبط: سوالات متداول درباره ی جراحی لابیاپلاستی

 

  1. Trim Technique

این روش، با عنوان لابیاپلاستی به روش خطی نیز شناخته می شود. این تکنیک اغلب زمانی استفاده می شود که لابیاها بزرگ تر از حد نرمال باشند. در این حالت، پوست اضافی لابیا جدا می شود و لبه باز و جدید، نزدیک به یکدیگر بخیه زده می شود. یکی از مزایای این روش این است که، قسمت صورتی تر کناره های لابیا، ما بین چین های لابیای بزرگ قرار می گیرد.

 

تکنیک Trim، ظاهر طبیعی لابیا را تغییر می دهد. این روش، احتمال بروز اختلالات ارگاسم را افزایش می دهد، و موجب از بین رفتن رنگدانه پوست و یا مخاط اطراف این ناحیه، و لبه طبیعی لابیای مینور می شود.

  1. Wedge Technique

Wedge technique، بزرگ ترین تحول در لابیاپلاستی به حساب می آید. در این روش، یک قسمت از لابیای مینور برداشته و برش به چین های طبیعی لابیا انتقال داده می شود. این تکنیک، باعث حفظ مخاط طبیعی و لبه پوست، و حساسیت لابیا می شود، و نتایج زیبایی را به حداکثر می رساند.

یکی از معایب گزارش شده از این تکنیک، آسیب احتمالی به اعصاب و لبه ها، در هنگام برداشتن برش های اضافی است.

  1. Deepithelialization Technique

این تکنیک، عمیق کردن ناحیه مرکزی لابیا، بدون آسیب به لبه های طبیعی لابیای مینور را شامل می شود. طول قطعه برداشته شده نباید بزرگ تر از طول کلیتورال به سمت بخش پشتی لابیای مینور باشد.

از مزایای ای روش این است که به عصب، بافت و سیستم لنفاوی آسیبی وارد نمی شود. گرچه تکنیک central wedge، بخش مرکزی لبه های برجسته را بر می دارد، تکنیک deepitheloalization، بخش مرکزی را بدون آسیب به لبه های برجسته حذف می کند. به همین خاطر، این روش می تواند میزان محدودی از بافت را بردارد، در نتیجه احتمال هایپرتروفی و یا بزرگ شدن لابیا نیز وجود دارد.

 

 

 لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر، مشابه روش deepithelializing است، با این تفاوت که در این روش از لیزر استفاده می شود. کاهش خون ریزی و بهبودی سریع تر، از مزایای این  لیزر است.

 

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 90 شنبه 10 شهریور 1397 نظرات (0)

لابیاپلاستی از جمله جراحی زیبایی زنان می باشد که از طریق آن تغییراتی در شکل واژن صورت می گیرد. لابیاپلاستی یکی از جراحی های پرطرفدار در کشورهای امریکایی و اروپایی می باشد. از طریق لابیاپلاستی شکل و اندازه لابیاهای واژن تغییر پیدا می کند. این جراحی را می توان با جراحی زیبایی دیگری به نام واژینوپلاستی انجام داد.


کاربردهای عمل لابیاپلاستی

  1. برطرف کردن اشکالات ظاهری لابیاها نظیر بدشکلی و چروک های آن
  2. قرینه سازی لبایای واژن
  3. کاهش تحریک های نقاط کلیتوریس ( به دلیل وجود رشته های عصبی دراین نقطه بسیار حساس و تحریک پذیر می باشد)
  4. زیبا کردن تحریکات دستگاه تناسلی زنان

اقدامات بعد از لابیاپلاستی

  1. مصرف به موقع داروهای تجویزشده توسط پزشک متخصص بعد از لابیاپلاستی
  2. استفاده از کرم و پماد ضد عفونی کننده در محل بخیه ها برای جلوگیری از عفونت و بهبودی سریع زخم ها
  3. عدم داشتن رابطه جنسی تا یک ماه پس از عمل
  4. عدم انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت حداقل سه هفته بعد از جراحی
  5. خشک کردن محل جراحی بعد از انجام لابیاپلاستی
  6. استفاده از پماد موضعی آنتی بیوتیک بعد از جراحی
  7. انجام حرکات ورزشی انعطافی و کششی تا مدت 23 روز
  8. عدم استفاده از عطر و ادکلن در ناحیه جراحی بعد از عمل
  9. در روز عمل لابیاپلاستی درصورت بروز درد می توان از داروهای مسکن برای کاهش درد و ناراحتی استفاده کرد.

10.بعد از جراحی امکان یبوست برای فرد وجود دارد یبوست نیز یکی از عواملی است که باعث درد در هنگام اجابت مزاج میشود. برای پیشگیری از این مشکل از مواد غذایی که حاوی فیبر می باشد استفاده شود.

  1. برای بهبودی تورم ناشی از جراحی از کمپرس یخ تا 2 روز استفاده شود.
  2. داشتن همراه در هنگام مرخص شدن از بیمارستان
  3. استفاده از ژل شستشو برای تمیز کردن محل بخیه ها و خشک کردن کامل آن . در برخی موارد ممکن است محل زخم ها تا دو ماه بعد از جراحی بهبود نیامد که با مراقبت های درست این زمان کمتر می شود.
  4. در صورتی که تورم و التهاب همراه با درد در زخم ها تا 4 روز ادامه داشت حتما به پزشک متخصص لابیاپلاستی مراجعه کنید.


نگار ریحانی بازدید : 90 جمعه 09 شهریور 1397 نظرات (0)

 یکی از متداول ترین سوالاتی است که در خصوص جراحی زیبایی واژن بیان می شود درباره ی درد عمل لابیاپلاستی است که قبل از پاسخ به این سوال به بیان جراحی لابیاپلاستی می پردازیم :


لابیاپلاستی

یکی از جراحی های زیبایی در بین زنان جراحی واژن یا لابیاپلاستی است اخیرا با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی و دانش افراد از علوم درمانی و راهکارهای زیبایی این جراحی طرفداران زیادی ره به خود اختصاص داده است همچنین با اختراع فن آوری های نوین درمانی و پیشرفت پزشکی و جراحی های زیبایی این جراحی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کماکان رو به پیشرفت است ؛ جراحی لابیاپلاستی به اصلاح لابیا ها که همان لب های کوچک بخش خارجی واژن هستند اختصاص دارد برخی زنان با مشکلات فرمی و نازیبایی واژن مواجهند و برای جبران این بدشکلی دست به کارهای گوناگونی می زنند که اصولی ترین و اثربخش ترین روش برای زیبایی واژن همین جراحی لابیاپلاستی است اخیرا در کشور ما پزشکان متخصص زنان و زایمان نیز خدمات زیبایی واژن را ارائه داده و در این زمینه مهارت و تجربه لازم را کسب نموده اند از جراحی زیبایی واژن موسوم به لابیاپلاستی برای اصلاح عدم قرینگی لابیا ها ، تغییر سایز یا کوچک نمودن آنها ، رفع ایرادات فرمی و برطرف نمودن چین و چروک های موجود بهره گیری می شود. در این جراحی می توان عمل واژینوپلاستی را با هدف تنگ نمودن واژن نیز انجام داد البته شایان ذکر است که تصمیم گیری در رابطه با اقدام این جراحی ها در یک جلسه وابسته به نظر و صلاحدید پزشک جراح است.


آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد ؟

جراحی های متنوعی برای زیبایی واژن انجام می شود از جمله : هاپمنوپلاستی ، فرونوپلاستی ، واژینوپلاستی ، اصلاح کلیتوریس ، مونسپلاستی ، پرینه پلاستی ، gspot و . . . که می توان در یک زمان چند جراحی را با توجه به فیزیک بیمار و تجویز پزشک انجام داد.

حال به بیان این موضوع می پردازیم که آیا جراحی لابیاپلاستی درد دارد یا خیر ؟

جراحی لابیاپلاستی به دلیل اینکه با بی حسی موضعی انجام می شود ، هیچ گونه دردی ندارد به گونه ای که شخص پس از جراحی لابیاپلاستی می تواند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازد .

 

منبع:وب سایت کلینیک سورنا

نگار ریحانی بازدید : 92 جمعه 09 شهریور 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

لابیاهای بزرگ و یا متقارن می توانند فرد را از بدن خود ناراضی کنند یا انجام برخی های فعالیت های جسمی را برای وی دشوار نمایند. لابیاپلاستی که راه حل این مشکل است با کوتاه سازی لابیا ها می تواند ناراحتی و نگرانی این دست زنان را از بین ببرد. در این عمل برای برش لابیاها از لیزر مونالیزاتاچ استفاده می شود. با توجه به اینکه ناحیه تناسلی خانم ها حساس است و عروق زیادی دارند، استفاده از لیزر برای برش به نسبت به تیغ جراحی کمتر تهاجمی است و بدلیل دقت بالای لیزر، نتیجه کار بسیار بهتر از حالت عمل زیبایی واژن با تیغ جراحی خواهد شد.

 

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

انجام این عمل با استفاده از لیزر ایمن تر است و نتایج بهتری به نسبت جراحی با استفاده از تیغ در بردارد. در ادامه به مزایای لابیاپلاستی با لیزر می پردازیم:
 لیزر موجب منعقد شدن سریع خون می شود بنابراین تقریبا هیچ خونریزی وجود ندارد.
• لیزر ریسک ایجاد زخم پس از جراحی را کاهش می دهد.
• استفاده از لیزر، احساس ورم و درد پس از جراحی را کاهش می دهد.
• لیزر همچنین به میزان زیادی سرعت بهبودی را افزایش می بخشد. به طوریکه فرد نیم ساعت بعد از عمل، از مطب مرخص شده و بدون هیچ مشکلی به منزل برمیگردد.

 

آیا کوچک سازی کلاهک کلیتوریس با لیزر قابل انجام است؟

جراحی کوچک سازی کلاهک کلیتوریس با استفاده از لیزر CO2 به دلیل ویژگی های خاص این لیزر سریع، بدون خونریزی و موثر است. این جراحی به خصوص نیازمند جراح متبحری است زیرا کلیتوریس، اندام اصلی مسئول لذت جنسی در زنان است. بنابراین انتخاب یک جراح مناسب اهمیت زیادی در موفقیت این عمل دارد.

 

جراحی لابیاپلاستی با لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

عمل لابیاپلاستی با لیزر برای افراد زیر مناسب است:
• زنانی که دچار بزرگی لابیا هستند.
• زنانی که لابیای آنها موجب التهاب، ورم و درد می شود.
• زنانی که در اثر پوشیدن لباس های تنگ دچار درد و اختلالات التهابی مکرر می شوند.
• زنانی که از ظاهر لابیای خود راضی نیستند.
چنانچه در انتخاب عمل زیبایی واژن شک دارید پیشنهاد می کنیم مقاله 
لابیاپلاستی به چه افرادی توصیه می شود؟ را بخوانید. در این مقاله به طور مفصل به این سوال پرداخته ایم که چه کسانی کاندید عمل لابیاپلاستی هستند.

 

آمادگی های لازم برای عمل لابیاپلاستی با لیزر

در جلسه مشاوره با پزشک زنان پس از بررسی سلامت کلی فرد، انگیزه جراحی بیمار بررسی می شود و پزشک برای رد هرگونه التهاب و عفونت در دهانه واژن و خود واژن فرد را معاینه می کند.
دو هفته پیش از تاریخ جراحی تعیین شده، بیمار باید از مصرف آسپیرین یا دروهای مشابه، ویتامین E و داروهای سرماخوردگی اجتناب کند. این دارو ها می توانند موجب افزایش خونریزی در طی جراحی شوند.
در صورت ابتلا به عفونت در طی دو هفته پیش از زمان تعیین شده جراحی، باید پزشک را مطلع کرد.
اگر جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام شود، بیمار نباید تا شش ساعت قبل از جراحی چیزی بخورد یا بنوشد و همچین باید آزمایش های خون لازم برای بیهوشی عمومی (از جمله سدیم، پتاسیم، قند خون، شمارش گلبول های خون و غیره) را انجام دهد.

 

عوارض لابیاپلاستی با لیزر

تمام جراحی ها با عوارض متعددی از جمله التهاب و عفونت همراه هستند. انتخاب یک جراح مجرب و همچنین اجرای کامل دستورات پزشک قبل و پس از عمل، در به حداقل رسانی عوارض جراحی موثر است . تبحر زیادی در انجام جراحی های زیبایی متعدد از جمله لابیا پلاستی، واژینوپلاستی، تزریق ژل به واژن، پرینورافی و بسیاری از موارد دیگر  مهم است.

 

پس از عمل لابیاپلاستی با لیزر چه رخ میدهد؟

پس از جراحی، شما ممکن است تا چند روز کمی درد داشته باشید اما ورم و درد در طی یک هفته به میزان زیادی کاهش خواهد یافت. کمپرس سرد می تواند به کاهش ورم کمک کند. بهتر است رابطه جنسی و فعالیت های سنگین را برای شش تا هشت هفته به تاخیر بیندازید. بهبود ناحیه جراحی شده تا چند ماه ادامه دارد و پس از چند ماه اول هنگامی که ورم به طور کامل از بین رفت، می توانید نتیجه جراحی خود را ببینید.

 

افرادی که ویژگی زیر را داشته باشند،عمل لابیاپلاستی به آن ها توصیه نمیشود

• سرطان های دستگاه تناسلی و تولید مثل
• بارداری
• قاعدگی
• اختلالات انعقاد خون
• عفونت واژینال
• دیابت 

 منبع:وب سایت دکتر ذاکریان

نگار ریحانی بازدید : 106 پنجشنبه 08 شهریور 1397 نظرات (0)

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی چگونه است ؟

آیا پس از لابیاپلاستی میل جنسی کاهش پیدا می کند ؟

آیا لابیاپلاستی بدون درد است ؟

سوالاتی که در بالا ذکر شد از جمله سوالاتی است که همه ی اشخاص در خصوص جراحی لابیاپلاستی بیان می کنند .


تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

 جراحی لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی زنان است ، این جراحی فقط به لابیاها مرتبط نیست بلکه اشخاصی که این جراحی را انجام می دهند جراح باید دقت نماید تا به اعصاب حسی زنان بخشی که کلیتوریس نام دارد آسیبی وارد نشود ، زیرا در این بخش اعصاب متعددی وجود دارد در نتیجه باید در زمان جراحی زیبایی لابیاپلاستی جراح زنان دقت نماید که هیچ آسیبی به این اعصاب وارد نشود .

در برخی از مواقع ممکن است در این بخش هیچ تحریکی به دلیل پوست اضافه صورت نگیرد که با انجام جراحی لابیاپلاستی می توان این مشکل را حل نمود .

با انجام جراحی لابیاپلاستی نه تنها میل جنسی کاهش نمی یابد بلکه افزایش می یابد .

توصیه می کنند حتما اشخاص جراحی لابیاپلاستی را تحت نظر جراح زیبایی زنان انجام دهند زیرا این ناحیه بسیار حساس است و اگر توسط جراح متخصص و مجرب انجام نشود ممکن است شخص را دچار مشکل نماید ، اما اگر این جراحی توسط جراح با تجربه انجام شود نه تنها مشکلی ایجاد نمی شود بلکه شخص افزایش میل جنسی با عمل لابیاپلاستی را تجربه میکند.


منبع:وب سایت کلینیک سورنا

نگار ریحانی بازدید : 121 پنجشنبه 08 شهریور 1397 نظرات (0)

 

جراحی لابیاپلاستی چیست

 


در این مقاله به بیان پاسخ سوالات فوق می پردازیم ، در عمل لابیاپلاستی کوچک کردن لابیامینورها انجام می شود ، معمولا پس از لابیاپلاستی اشخاص نهایت رضایت از جراحی لابیاپلاستی دارند .
در گذشته جراحی لابیاپلاستی فقط در کشورهای آمریکایی و اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه در کشورمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار طرفدار پیدا کرده است .

در این جراحی علاوه بر جوان سازی واژن ، زیبایی واژن نیز انجام می شود .



 

چه کسانی می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام بدهند؟

اشخاصی که لابیا تیره دارند و یا لابیاها نامتقارن هستند
اشخاصی که به دلیل بزرگ بودن لابیاها در زمان ورزش بسیار اذیت می شوند .
اشخاصی که با بارداری متعدد دچار شلی واژن شده اند .
اشخاصی که در زمان مقاربت جنسی درد دارند .

 

 

با لیزر می توان جراحی لابیاپلاستی را انجام داد ،برجسته سازی لابیاها ، فرج و پوبیس امکان پذیر است .
جراحی لابیاپلاستی امروزه مشکلات بسیاری از روابط زناشویی را درمان نموده است ، زیرا بسیاری از اشخاص از این موضوع اطلاع ندارند که بزرگی لابیاها وشل بودن واژن سبب تحت تاثیر قرار گرفتن زندگی روابط زناشویی می شود .
جراحی لابیاپلاستی نه تنها ظاهر لابیاها را تغییر می دهد بلکه سبب افزایش میل جنسی بانوان می شود در نتیجه بهبود روابط زناشویی رخ می دهد .
جراحی لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی می باشد به گونه ای که در زمان عمل لابیاپلاستی با بی حسی موضعی می توان این جراحی را انجام داد .

 


منبع:وب سایت کلینیک سورنا

نگار ریحانی بازدید : 94 چهارشنبه 07 شهریور 1397 نظرات (0)

لابیاپلاستی نوعی از جراحی زیبایی زنان برای بهبود ظاهر دستگاه تناسلی می باشد. در این جراحی لابیای داخلی و خارجی از طریق برداشتن پوست اضافی آنها ترمیم می شود. این جراحی نه تنها باعث زیبایی دستگاه تناسلی زن می شود بلکه باعث تقویت میل جنسی شده که به بهبود روابط جنسی کمک فراوانی می کند.

زنان در اثر عوامل مختلفی از جمله افزایش وزن، کاهش وزن ، زایمان های متعدد یا در اثر عوامل ژنتیکی دچار تغییرات ظاهری می شوند به طوری که زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از این تغییرات مربوط به اندام تناسلی زن می باشد . در اثر عواملی که ذکر شد لبه های واژن دچار شلی و افتادگی می شود که این مسئله نه تنها باعث تضعیف روحیه اعتماد به نفس فرد شده بلکه بر روابط جنسی او تاثیر می گذارد .با جراحی لابیاپلاستی بافت هایی از لبه های واژن برداشته شده و قرینه بین آنها ایجاد می شود. این جراحی زیبایی واژن باعث جوانسازی اندان تناسلی شده و به بهبود کیفیت رابطه جنسیکمک می کند.

ویژگی های جراحی لابیاپلاستی

  1. این عمل به صورت سرپایی بوده و بیهوشی لازم ندارد.
  2. مدت زمان تقریبی برای لابیاپلاستی حدودا یک ساعت زمان می باشد.
  3. دوره بهبودی بعد از جراحی کوتاه می باشد.
  4. بعد از جراحی برخلاف سایر عمل های زیبایی نیاز به استراحت در طولانی مدت نمی باشد.

چه مدت زمان برای بهبودی کامل بعد از لابیاپلاستی نیاز است؟

بعد از جراحی فرد باید مدت زمان 3 الی 4 روز استراحت کند . تا یک ماه توصیه می شود فرد از فعالیت های سنگین و سخت ورزشی اجتناب کند. برای بهبودی سریع مصرف انواع ویتامین C به فرد تا زمان بهبودی کامل توصیه می شود.


تورم بعد از لابیاپلاستی

لابیاپلاستی مانند هر نوع جراحی دارای عوارض طبیعی می باشد که در کوتاه مدت بهبود می یابد. یکی از این عوارض ایجاد تورم در محل جراحی می باشد. از آنجائیکه واژن دارای بافت ها و غدد لنفاوی و عصبی فراوان می باشد در اثر جراحی آسیب کمی به رگها و بافت های این ناحیه وارد می شود که در نهایت باعث تورم در واژن می شود . گاهی مدت زمان بهبودی برای تورم واژن تا یک ماه به طول می انجامد که جای نگرانی نیست و از بین می رود.

اقدامات لازم برای رفع تورم بعد از لابیاپلاستی

  1. تا زمان بهبودی کامل تورم از وان حمام آب گرم و سونا به هیچ وجه استفاده نکنید در غیر اینصورت تورم افزایش پیدا می کند.
  2. دمای ناحیه جراحی را بالا نبرید زیرا هر حرارتی موجب افزایش تورم واژن می شود.
  3. استفاده از مواد غذایی حاوی فیبر در کاهش تورم ناشی از جراحی لابیاپلاستی موثر می باشد. مصرف غذای پرچرب و پر نمک بر شدت تورم می افزاید.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

فرد بعد از لابیاپلاستی باید اقداماتی را در جهت کمک به بهبودی انجام دهد که شامل موارد ذیل می باشد:

  1. بعد از مرخص شدن از بیمارستان حتما یک نفر را همراه خود تا رسیدن به منزل داشته باشید .
  2. داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کرده تا به بهبود و تسکین درد کمک کند.
  3. تا مدت 2 رو از کمپرس یخ در ناحیه تناسلی استفاده کنید . این کار به بهبود تورم ناشی از جراحی کمک می کند.
  4. تا مدت 2 ماه بعد از جراحی رابطه جنسی نداشته باشید .
  5. تا یک هفته بعد از جراحی استراحت کامل کنید .
  6. از پمادهای ترمیمی برای بهبود سریع تر بخیه ها با تجویز پزشک استفاده کنید بعد از یک هفته بخیه ها جوش می خورد و بعد از 1 الی 2 ماه بخیه ها کاملا جذب می شوند.

آیا می توان لابیاپلاستی را با جراحی دیگر انجام داد ؟

لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی زنان می باشد که می تواند به طور همزمان با واژینوپلاستی انجام داد . واژینوپلاستی نوعی عمل برای تنگ کردن واژن می باشد که برای افرادی که در اثر زایمان های متعدد دچار گشادی واژن شده اند انجام می شود. در صورتی که این جراحی با لابیاپلاستی انجام شود لبه های واژن قرینه شده و دهانه آن تنگ می شود .

اثرات جنسی لابیاپلاستی

بسیاری از افراد تصور می کنند با انجام لابیاپلاستی صد در صد میل جنسی آنها افزایش می یابد . در صورتی که این موضوع قطعیت نداشته و اثرات این جراحی در افراد مختلف متفادت می باشد. عواملی که باعث افزایش میل جنسی می شود پیچیده بوده و به ارتباط افراد با هم مربوط می باشد . در لابیاپلاستی پوست واژن کشیده می شود و تاثیر زیادی در میل جنسی فرد ندارد و بیشتری اثر آن زیبایی واژن می باشد.

لابیاپلاستی بدون بخیه

از آن جائیکه لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی واژن می باشد، می توان بدون برش آن را انجام داد . در این جراحی از نوعی دستگاه مخصوص استفاده می شود که نیازی به بخیه ندارد. لابیاپلاستی بدون بخیه نه تنها با استفاده از ظرافت خاص باعث زیبایی ظاهر لابیاها می شود بلکه عوارض بعد از جراحی برای فرد به همراه ندارد . از آنجائیکه امروزه افراد از جراحی زیبایی به وفور استفاده می کنند انجام عمل هایی که نیاز به برش و به دنبال آن بخیه ندارد مورد استقبال قرار می گیرد.

مزایای لابیاپلاستی بدون بخیه

1. نیاز به بی حسی و بیهوشی ندارد .
2. فرد در حین و بعد از عمل هیچ گونه درد و خونریزی را مشاهده نمی کند.
3. نیاز به بستری ندارد و بعد از جراحی فرد می تواند به فعالیت روزمره خود بپردازد.
4. از آنجائیکه جراحی بدون بیهوشی می باشد نیاز به تجهیزات اتاق عمل نداشته و در مطب می توان لابیاپلاستی را انجام داد.
5. ترمیم سلول های واژن حتی در حین جراحی لابیاپلاستی ( با استفاده از این دستگاه می توان جای بخیه جراحی لابیاپلاستی قبلی را از بین برد.)
6. رفع چین و چروک لابیاها

افراد مناسب برای لابیاپلاستی بدون بخیه

نکته قابل توجه در این روش لابیاپلاستی اینست که در همه جراحی های زیبایی لابیا نمی توان از این روش استفاده کرد. البته همه افراد جز تعداد محدودی از زنان و دختران می توانند از این روش استفاده کنند.
قبل از انجام این جراحی باید با جراح زیبایی زنان  مشورت کنید در صورت داشتن شرایط لازم می توان این عمل را انجام داد .

نقش جراح در لابیاپلاستی بدون بخیه

جراح باید از مهارت و تبحر کافی در این زمینه را داشته باشد زیرا نیاز به دقت و ظرافت کافی جراح در استفاده از این دستگاه را دارد. از این دستگاه می توان در ترمیم سایر نواحی واژن استفاده کرد. بنابراین جراح باید به آناتومی واژن مسلط باشد و از نقاط حساس و عصب های موجود در این ناحیه اطلاع کافی داشته باشد تا آسیبی به این نواحی در حین برداشتن بافت های اضافی ( دارای چین) با استفاده از این دستگاه وارد نکند.

تاثیرات جنسی لابیاپلاستی بدون بخیه

1. افزایش میل جنسی زن
2. افزایش لذت جنسی در حین مقاربت
3. افزایش حس اعتماد به نفس فرد


منبع:وب سایت دکتر هادی فر

نگار ریحانی بازدید : 104 چهارشنبه 07 شهریور 1397 نظرات (0)

لابیا چیست؟

لابیا بخشی از دستگاه تناسلی زنان است و بخش اصلی قابل مشاهده دهانه واژن است. در زنان دو نوع لابیا وجود دارد: لابیا ماژور (یا لابیای بیرونی) که بزرگتر است و لابیا مینوا که لایه تا شده پوست بین لابیا ماژور است. لابیا در بردارنده و مسئول محافظت از کلیتوریس و دهانه واژن و مجرای پیشاب است. لابیا برگرفته از واژه ای لاتین به معنای لب است.

 

 

لابیا ماژور چیست؟

لابیا ماژور یا لابیای بیرونی دو لایه پوستی است که از تپه ونوس روی استخوان شرمگاهی تا ناحیه پرینه ادامه دارد. وظیفه آنها پوشش دهی و محافظت از ساختارهای حساس و داخلی مانند دهانه واژن، لابیا مینورا و کلیتوریس است.

 

لابیا مینور چیست؟

لابیا مینور یا لابیا داخلی، دو لایه پوست در هر سمت دهانه واژن است که بین لابیا ماژور قرار دارد. لابیا مینور از نظر رنگ و اندازه در بین افراد متفاوت، مختلف است. لابیا مینور از کلیتوریس به سمت پایین در هر دو طرف دهانه واژن کشیده شده است.

 

اندازه طبیعی لابیا مینور چقدر است؟

به طور رسمی و علمی، اندازه مشخصی برای لبه های کوچک واژن ذکر نشده است. اندازه لابیاهای مینور بین انسانهای مختلف متفاوت است و این مورد، به سن، ژنتیک، مسائل هورمونی و بارداری های متعدد وابسته است.
با این حال از نظر پزشکی، چنانچه لابیاهای مینور باعث آزار و اذیت شخص حین انجام فعالیتهای ورزشی شود و یا با جلوگیری از خروج ترشحات واژن، موجب عفونتهای واژینال شود، غیرطبیعی محسوب می شود و باید فرد جهت انجام عمل لابیا پلاستی اقدام کند.
از نظر زیبایی هم تعریف خاصی برای اندازه طبیعی لابیامینور وجود ندارد با این حال بسیاری از خانمهایی که متقاضی عملهای زیبایی واژن هستند می خواهند با کوتاه کردن لبه های کوچک واژن، ظاهری زیباتر داشته باشند.


علت بزرگی لابیا مینور چیست؟

هنوز نمی توان گفت دقیقا چرا لبه های کوچک واژن بعد از بلوغ رشد می کنند. با این حال بررسی ها نشان می دهند که عوامل مختلفی بر بزرگی اندازه لابیا مینور تاثیرگذار هستند. مهمترین این عوامل عبارتند از:
عوامل ژنتیکی: برای مثال اندازه لابیا مینور در برخی از نژادها بزرگتر می شود و در برخی از نژادها رشد زیادی نخواهد کرد.
تغییرات هورمونی در بدن:میزان تغییرات هورمونی در بدن در اندازه لابیا مینور بسیار تاثیرگذار است. برای مثال در زنان باردار سایز لابیاها بزرگتر از حالت عادی خود می شود.
زایمانهای طبیعی متعدد: یکی از عواملی که موجب بزرگ شدن لبه های مینور می شود زایمانهای طبیعی متعدد است. منظور از "متعدد" داشتن زایمان های بالای سه یا چهار عدد است.
بالا رفتن سن: با بالارفتن سن لابیاهای مینور دچار افتادگی می شوند. این افتادگی لبه های کوچک واژن یکی از دلایل اصلی اقدام به عملهای زیبایی واژن در سنین حدود 40 سال است. بد نیست بدانید که بعد از دوران یائسگی با کاهش تولید هورمونهای زنانه لابیاهای مینور شروع به کوچک شدن می کنند.

با توجه توضیحات فوق پیداست نمی توان دقیقا گفت علت بزرگ شدن لبه های واژن چیست. برای برخی از خانمها بعد از بلوغ، علاوه بر بزرگ شدن لابیاهای مینور، با تیرگی و افتادگی آنها هم روبرو می شویم که موجب می شود خیلی از خانمها به عملهای زیبایی واژن مثل لابیاپلاستی علاثمند شوند. در ادامه به طور مختصر به عمل زیبایی لابیا می پردازیم. 

 

آشنایی با عمل زیبایی لابیا

عمل زیبایی لابیا یا همان لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین عملهای زیبایی بین خانمهاست. در این عمل پزشک با کوتاه کردن لابیا مینورباعث زیباتر شدن آلت تناسلی خانم می شوند. چنانچه شما هم از تیرگی یا افتادگی لبه های کوچک واژن خود ناراضی هستید، این عمل می تواند این عمل هم اکنون یکی از پرطرفدارترین عملهای زیبایی در جهان به شمار می آید و روز به روز به متقاضیان آن افزوده می شود.
از مزایای عمل لابیاپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- جوان سازی بافت واژن 
2- داشتن اندام تناسلی زیباتر
3- افزایش اعتماد به نفس در روابط جنسی
4- افزایش لذت در روابط جنسی
5- جلوگیری از سایش و درد لبه‌های واژن هنگام فعالیتهای ورزشی

  


 

 

 

آشنایی با پروتز واژن

لابیا ماژور قسمت اعظم بیرونی آلت تناسلی خانمها را تشکیل می دهد. این قسمت از بدن مثل بقیه اعضای بدن با بالارفتن سن دستخوش تغییراتی می شود که امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی در زمینه عملهای زیبایی زنان، می توان اینگونه مشکلات را حل کرد. لابیای ماژور با افزایش سن فرد، زایمان های طبیعی، کاهش چربی بدن و تغییرات هورمونی ادچار تغییراتی از جمله پیری پوست، افتادگی پوست، شل شدگی پوست، لاغر و چروک شدن پوست می شود. تمام این موارد موجب می شوند که زیبایی لابیای ماژور و اندام تناسلی خانم کمتر شود و با تحت تاثیر قرار دادن رابطه جنسی فرد، موجب کاهش اعتماد به نفس و لذت کمتر از رابطه جنسی شود.


یکی از عمل هایی زیبایی که در حوزه جراحی زیبایی زنان انجام می شود، عمل پروتز واژن است. در این عمل پزشک با استفاده از تزریق چربی به واژن یا تزریق ژل به واژن باعث طراوت و بزرگ شدن لابیا ماژور می شود. تزریق ژل و چربی در لابیا ماژور باعث از بین رفتن افتادگی پوست و در نتیجه جوانسازی واژن می شود.

از آنجایی که عمل پروتز واژن هیچگونه عوارضی ندارد و فرد بعد از انجام عمل می تواند بدون نیاز به هیچ استراحتی به خانه برود و فعالیتهای روزانه خود را از سر بگیرد، این عمل، به یک عمل پرطرفدار بین خانمها تبدیل شده است.

 

آشنایی با روشن سازی واژن

یکی از عملهای زیبایی که بر روی ناحیه لابیا ماژور انجام می شود، رفع تیرگی از این قسمت از بدن توسط لیزرمونالیزاتاچ است. واژن خانمها معمولا بعد از بلوغ به دلایل مختلفی تیره می شود. مهمترین عوامل تیرگی واژن عبارتند از:
عوامل ژنتیکی
بالارفتن سن
تغییرات و اختلالات هورمونی
پوشیدن لباسهای تنگ و حاوی الیاف پلاستیکی بالا
بارداری
عفونتهای پوستی و قارچی
استفاده مکرر از ژیلت
با استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا می توان طی سه جلسه عمل روشن سازی واژن را انجام داد. نتایج استفاده از لیزر برای روشن سازی واژن بسیار قابل قبول بوده و شما پس از جلسه اول تغییرات را حس خواهید کرد. معمولا فاصله بین جلسات، یک ماه تا دو ماه است و خوبی استفاده از لیزر برای روشن سازی واژن، ماندگاری بالای این روش است.


منبع:وب سایت دکتر ذاکرین

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 3,227
  • بازدید سال : 22,417
  • بازدید کلی : 129,902