loading...
زیبایی و سلامتی
نگار ریحانی بازدید : 157 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)

بلفاروپلاستی چیست؟ What is blepharoplasty

 

عمل بلفاروپلاستی Blepharoplasty شامل برداشتن ظریف پوست های اضافه و تنظیم چربی های زیر پلک است .

می توان دو پلک پایین را با هم و پلک های بالایی را با هم جراحی کرد اما اکثرا پف پلکهای فوقانی و پایین بصورت همزمان عمل می شوند. 

 

بخوانید:مراقبت های بعد از عمل جراحی پلک چیست؟Postoperative care of the eyelids

 

 

ر این مطلب به پاسخ به برخی سوالات متداول درباره  جراحی پلک چشم Eyelid surgery می پردازیم.

 

سوال : جراحی پف زیر چشم  Puffy surgery under the eyes

من چشمهای پف کرده دارم که می خواهم عمل جراحی پلک بالا را انجام دهم. Top eyelid surgery

البته آن طوری که تحقیق کردم متوجه شدم که نوع جراحی پلک با لیزر Laser eyelid surgeryبهتر  است (نوعی که هم از لیزر برای برش استفاده می شود و هم برای پایان کار و محو کردن جای برش ) آیا شما این عمل را انجام می دهید؟

 

بخوانیدهزینه بلفاروپلاستی به چه صورت است؟ Cost of blepharoplasty



چون اخبارها در مورد ریکاوری متفاوت است. بعد از عمل چند روز به استراحت مطلق نیاز دارم و از چه روزی می توانم در بیرون خانه قدم بزنم یا مهمانی برم؟

پاسخ دکتر رجبی : خیر این بلفاروپلاستی با لیزر Laser eyelid surgery انجام نمیشود و با کوتر انجام میشود و هیچ تفاوتی هم در نتیجه نهایی ندارد بنده با هر دو روش انجام میدهم، ریکاوری ده روز تا دو هفته است اما خط برش بعد از ٢-٣ ماه محو می شود.

 

 

 

بخوانید:مراقبت های بعد از جراحی افتادگی پلک چیست؟  Postoperative care of the eyelids

 

 

 

 


سوال: بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک پایین چند روز طول میکشه تا همه ورم های چشم برطرف بشه ونتیجه نهایی اون مشخص بشه

الان من دو هفته عمل پلک پایین انجام دادم ولی کاملا صاف نشده و هنوز مثل قبل ورم داره؟

پاسخ دکتر رجبی : بین دو هفته تا دو ماه

سوال : با سلام. اقای دکتر برای عمل جراحی پلک Eyelid surgery از بخیه های جذب استفاده میکنن؟

اگر نه، در صورت درخواست بیمار این کارو انجام میدن؟

پاسخ دکتر رجبی : خیر، خیر؛ نتیجه جراحی با نخهای قابل جذب مطلوب نیست.

 

بخوانید: عوارض جراحی پلک  Eyelid surgery complications

 

 

سوال : با سلام. کسانیکه کارشون عمدتا با کامپیوتره چند روز بعد از عمل بلفاروپلاستی میتونن با کامپیوتر کار کنن؟

پاسخ دکتر رجبی :

محدودیت خاصی ندارد فقط هفته اول تورم پلک زیاد است و شاید کمی اذیت شوید وگرنه پرهیز خاصی لازم نیست.

 

بخوانید: عوارض عمل جراحی پلک  Eyelid surgery complications



سوال : سلام آقای دکتر من ۳۳ سال دارم و یه مقدار افتادگی پلک بالا دارم.

به فکر جراحی بودم که با روش بلفاروپلاستی آشنا شدم. ممنون می شوم حدودا هزینه این کاررا  بفرمایید

پاسخ دکتر رجبی : تعیین هزینه بدون معاینه ممکن نیست.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 17,930
  • بازدید کلی : 125,415