loading...
زیبایی و سلامتی
نگار ریحانی بازدید : 86 دوشنبه 15 مرداد 1397 نظرات (0)

لابیاپلاستی چیست؟

بدون شک مهم ترین سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که لابیاپلاستی چیست و چه کسانی به عمل زیبایی واژن احتیاج دارند؟ لابیاپلاستی عملی است که هدف آن، افزایش زیبایی ظاهری واژن است. در این عمل پزشک اقدام به کوتاه کردن لابیاهای مینور واژن می کند و همانطور که در عکس بالا هم مشاهده می کنید، ظاهری زیبا و قرینه به آلت تناسلی خانم می دهد. امروزه این عمل در تمام کشورهای دنیا طرفداران قابل توجهی دارد و مهم ترین علت این استقبال از عمل لابیاپلاستی را می توان رضایت بخش بودن نتیجه آن دانست. عمل زیبایی واژن، هم اکنون در کشور ما بعد از عمل زیبایی بینی، پرطرفدارترین جراحی زیبایی به شمار می آید و بدلیل تاثیرات مثبتی که در افزایش اعتماد بنفس فرد، بهبود روابط زناشویی و راحتی در انجام فعالیت های بدنی دارد، جزو موفق ترین عملهای زیبایی به حساب می آید.

 

هزینه جراحی لابیاپلاستی (جراحی زیبایی واژن) چقدر است؟

 هزینه لابیاپلاستی (جراحی زیبایی واژن)چقدر است؟ بدون شک از آن جایی که قیمت لابیاپلاستی مثل دیگر عمل‌های زیبایی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های محترم است، سعی می‌کنیم در این پست به آن بپردازیم. برای دریافت یک هزینه دقیق از عمل نیاز است که حتما قبل از هر چیزی معاینه شوید. چرا که همانطور که در ادامه و در بخش فاکتورهای تاثیرگذار بر لابیاپلاستی هم مشاهده می کنید، عمل زیبایی واژن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که یکی از این فاکتورهای مهم به شکل و فرم واژن شما و لابیاهای مینور برمی گردد.

از آنجایی که عمل زیبایی لابیا برای شخص تا شخص فرق می کند، ارائه دقیق قیمت عمل زیبایی واژن مشکل است. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه عمل لابیاپلاستی این است که توسط پزشک معاینه شوید. با این حال می توان گفت هزینه تقریبی عمل زیبایی واژن عموما بین یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا دو و نیم میلیون تومان است. البته این قیمت می تواند با توجه به عوامل مختلف کمتر یا زیادتر شود.


آیا بیمه ها هزینه های لابیاپلاستی را پوشش می دهند؟

از آنجایی که لابیاپلاستی جزو عملهای زیبایی محسوب می شود، مشمول بیمه و بیمه های تکمیلی نمی شود. متاسفانه بیمه ها به این مورد که عمل لابیاپلاستی به منظور درمانی یا زیبایی انجام شده اند کاری ندارند و در هر صورت این عمل و دیگر عملهای زیبایی واژن را تحت پوشش قرار نمی دهند.

 

آیا همزمان با لابیاپلاستی می توان عملهای دیگر زیبایی واژن را انجام داد؟ این موارد چه تاثیری در هزینه لابیاپلاستی خواهند داشت؟

مسلما برخی از خانمهایی که به دنبال داشتن واژنی زیباتر هستند ممکن است نیاز به عملهای تکمیلی در کنار لابیاپلاستی هم داشته باشند. این موارد به نظر شخصی مراجعه کننده بستگی دارد. بله می توان در کنار لابیاپلاستی، جراحی های ترمیمی دیگر مثل تزریق ژل به واژن، روشن سازی واژن و واژینوپلاستی  را هم انجام داد. هزینه هر مورد جداگانه محسوب می شود و بدون شک تخفیف قابل قبولی در عملهای ترکیبی (بین 500 هزارتومان تا یک و نیم میلیون تومان) داده خواهد شد. ضمن اینکه با ترکیب چند عمل در یک روز، شما می توانید در هزینه های ثابت مثل هزینه بیمارستان بسیار صرفه جویی کنید.

با توجه به فاکتورهای مختلف تأثیرگذار بر عمل، این هزینه می‌تواند متغیر باشد.ا گر فکر می کنید که میخواهید بدانید علت این رنج قیمت چیست و چه عواملی بر آن تاثیر دارند پیشنهاد می کنیم این مقاله هزینه ی عمل لابیاپلاستی را نیز بخوانید.


مقایسه هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران و خارج از ایران

هزینه عمل زیبایی واژن در کشورهای مختلف، متفاوت است. مسلما هزینه عمل های زیبایی هم مثل دیگر خدمات پزشکی رنج قیمت زیادی در سطح دنیا دارند. با این حال بعنوان یک مقایسه از یکی از سایتهای معتبر، تفاوت هزینه بالای این عمل بسیار مشهود است.

در حالیکه در حال حاضر هزینه لابیاپلاستی در ایران حدود 3 میلیون تومان است، هزینه این عمل در ایالت تگزاس امریکا بین 6000 تا 8000 دلار است. با یک حساب سرانگشتی می توان به هزینه تقریبی 24 میلیون تا 32 میلیون تومان دست پیدا کرد.

این تفاوت بالای هزینه، یکی از دلایلی است که باعث می شود هموطنان ایرانی مقیم امریکا یا اروپا برای انجام عمل زیبایی لابیای خود به ایران بیایند و ترجیح بدهند عمل زیبایی واژن خود را در ایران انجام دهند.



 

(منبع: www.womenswellnessinstitute.com) 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 950
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,486
  • بازدید ماه : 4,390
  • بازدید سال : 23,580
  • بازدید کلی : 131,065