loading...
زیبایی و سلامتی
نگار ریحانی بازدید : 67 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

eترمیم واژن را بسیاری از اشخاص به علت های مختلفی می خواهند انجام دهند ، تنگ کردن واژن tight vagina را دکتر بهمن پور براساس شرایط بیمار به روش های مختلفی انجام می دهند ، اگر می خواهید بدانید که فاکتورهای تنگ کردن واژن شامل چه مواردی است و چه فاکتورهای در هزینه عمل تنگی واژن تاثیر گذار است را  در ادامه بیان می کنیم

واژن بانوان در اثر عوامل مختلفی نظیر زایمان های متعدد طبیعی و بالارفتن سن دچار تغییراتی می شود ، امروزه برای درمان این مشکلات راه های مختلفی در نظر گرفته شده است ، یکی از عواملی که در اثربالارفتن سن و عوارض زایمان های متعدد طبیعی رخ می دهد گشادی واژن  Vaginal dilation است .


تنگ کردن واژن  Vaginal tightening را چه تاثیری بر زندگی شخص دارد؟

کدام روش تنگ کردن واژن بهتر است ؟

بهبودی پس از تنگ کردن واژن چقدر است ؟

 

گشادی واژن Vaginal dilation  نه تنها خود شخص را بسیار آزار می دهد بلکه سبب می شود که شریک جنسی شخص از نزدیکی رضایت نداشته باشد .

تنگ کردن واژن Vaginal tightening

 

 

 

به روش های مختلفی انجام می شود

دکتر بهمن پور پس از معاینه دقیق بانوان بسته به نیاز بیمار و اینکه واژن vagina به چه میزان دچار گشادی شده است ، تنگ کردن را انجام می دهد .


هزینه عمل تنگ کردن واژن 

هزینه عمل تنگ کردن واژن بسته به این که جراح زیبایی زنان از چه روشی استفاده می کند متفاوت است ، هزینه عمل تنگ کردن واژن نیز به میزان گشادی واژن وابسته است ، به همین دلیل نمی توان هزینه دقیقی را برای تنگ کردن واژن در نظر گرفت .

تنگ کردن واژن نه تنها مشکل گشادی واژن را درمان می کند بلکه زوجین در زمان مقاربت جنسی نهایت لذت را از مقاربت جنسی می برند .



مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی با لیزر چیست؟  Laser labiaplasty




رفع گشادی واژن با لیزر

یکی دیگر از روش های که برای درمان گشادی واژن کاربرد دارد ، درمان گشادی واژن است ، لیزر مونالیزا تاچ یکی از روش های درمان گشادی واژن است .

لیزر مونالیزا تاچ در زمینه تنگ کردن واژن vagina بسیار موفق عمل کرده است ویک انقلاب بزرگ برای درمان مشکلات واژن بوده است .

تنگ کردن واژن با لیزر بسیار موفق عمل کرده است ، با استفاده از تنگ کردن واژن می توان بسیاری از رفع مشکلات زناشویی را درمان نمود .

در این جراحی در بخش خارجی واژن ترمیم زیبایی انجام می شود و در بخش داخلی واژن نزدیک شدن دیواره پشتی واژن انجام می شود .

پس از زایمان طبیعی می توان جراحی زیبایی واژن (تنگ کردن واژن ) tight vagina را انجام داد ، تنگ کردن واژن با چند روش انجام می شود بسته به نیاز بیمار و میزان گشادی واژن روش انتخابی برای تنگ کردن واژن متفاوت است

یکی دیگر از روش های تنگ کردن واژن با نخ  Tighten the vagina with yarn است، در ذیل به بیان این روش می پردازیم


کاربردهای نخ های واژن

  • درمان شلی واژن
  • درمان گشادی واژن
  • بازسازی و ترمیم پرینه پس از زایمان های متعدد
  • ترمیم چین خوردگی های واژن
  • لیفت واژن

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 126 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

تزریق چربی به واژن دلایل مختلفی دارد و خانم های زیادی برای این تزریق به دنبال پزشک قهاری هستند.

از مهمترین دلایلی که خانم ها به جراح زیبایی واژن مراجعه می نمایند، تزریق چربی به منظور تقویت نقطه G و یا همان G- point G-Spot Enhancement

 

 

 

می باشد. تقویت نقطه G سبب می شود تا خانم ها از رابطه جنسی خود، رضایت کامل داشته باشد.

شاید این سوال برای شما پیش آید که چربی مورد نیاز برای انجام تزریق چربی از کجا تامین می شود؟

برای آن که بتوان چربی مورد نیاز در تزریق چربی به واژن را تامین نمود، از بدن خود فرد و از قسمتی که دارای میزان چربی زنده بیشتری استف چربی برداشته می شود.

همچنین ممکن است در برخی از افراد، ژل اسید هیالورونیک را به عنوان یک پر کننده استفاده نمود. تا به رضایت نسبی بعد از تزریق رسید.

 

تزریق چربی به واژن

 

مزایای تزریق چربی به واژن

به دلیل آن که چربی مورد نیاز برای انجام تزریق چربی به واژن از بدن خود فرد استخراج می شود، به راحتی می توان این نکته را بیان کرد که هیچ گونه عارضه ای را به همراه ندارد. به همین دلیل رضایت بیماران بعد از تزریق چربی بسیار بالا است.

از جمله مزایای دیگر تزریق چربی به واژن افزایش اثرات مثبت بر سلامت ذهنی و جسمی است.

 

G- point

 

 

 

G- point و یا G-spot به ناحیه ای در عمق 10 الی 20 میلیمتری دیواره جلویی واژن گفته می شود. این ناحیه در برخی از خانم ها حساس است و با کمترین تحریک سرعت ارگاسم را بالا می برد.

 

مطالب مرتبط: درمان بلندی کلیتوریس

 

 

به همین دلیل بسیاری از خانم ها برای افزایش میزان حساسیت این نقطه، اقدام به تزریق چربی به واژن می نماید.

Injection of fat into the vagina 



نحوه انجام تزریق چربی به واژن

در ابتدا برای عدم احساس درد در فرد، بی حسی موضعی انجام می شود. سپس به قسمت مجاری ادراری، یک سوند وصل می شود تا در حین انجام تزریق اگر تخلیه مثانه صورت گرفت مکلی بروز نکند. همچنین با انجام این کار دیواره واژن را ثابت نگه می دارد. همین امر سبب می شود تا تزریق چربی به نقطه G-point  به راحتی صورت گیرد. بعد با استفاده از یک سوزن و چربی و یا مواد پرکننده ای که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

به منظور رسیدن به نتیجه قابل قبول به مدت یک هفته بعد از تزریق چربی به واژن، از داشتن رابطه جنسی اجتناب شود.

همچنین به دلیل آن که چربی از خود بدن فرد تزریق شده است، تا زمانی که به طور کامل نتیجه تزریق مشخص نشده است، از انجام ورزش های سنگین اجتناب شود.

همچنین به دلیل آن که در حین تزریق چربی، فرد بی حس شده است هیچ گونه دردی را حس نمی کند. با این حال در صورتی که بعد از این دردی را حس می کنید به جراح زیبایی واژن اطلاع دهید تا بررسی نماید.

نتایج تزریق چربی به واژن چه زمانی نمایان می شود؟

بعد از گذشت دو هفته از تزریق چربی تمامیم علائم رضایت مندی فرد از تزریق چربی به واژن  

Injection of fat into the vagina

نمایان می شود.

چه اقداماتی را می توان هزمان با تزریق چربی به واژن انجام داد؟

می توانید قبل از انجام این تزریق، اقدام به لابیاپلاستی و یا جراحی زیبایی واژن نمایید تا ظاهر واژن تان بهبود پیدا نماید.

همچنین می توانید اقدام به پرینورافی نمایید تا ظاهر واژنتان بهبود پیدا نماید. سپس اقدام به تزریق چربی به واژنو نقطه G نمایید.

 

مطالب مرتبط: تقویت نقطه جی چگونه صورت میگیرد؟  G-Spot Enhancement

 

 

 

 

 

دیگر کاربرد تزریق چربی به واژن چیست؟

از دیگر مزایای تزریق چربی به واژن جوانسازی واژن است که باعث می شود تا خانم هایی که به دلیل افزایش سن، کاهش وزن و یا کاهش حجم چربی بدنشان، فرم واژن شان نیز تغییر کرده است، بهبود پیدا کند. همچنین سبب می شود تا فرد از رابطه جنسی خود رضایت کامل داشته باشد.

کاندید تزریق چربی و ژل به واژن Injection of fat into the vagina چه افرادی هستند؟

تمامی خانم هایی که خواستار جوانسازی واژن هستند و یا از رابطه جنسی خود به دلیل تحریک پذیری کم G پوینت، دچار مشکل شده اند، می توانند به راحتی اقدام به این امر نموده و از نتیجه این تزریق رضایت کامل داشته باشد.

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 88 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

 

لابیاپلاستی labiaplasty در ابتدا فقط با جراحی امکان پذیر بود ، اما با گذشت زمان لابیاپلاستی با لیزر Laser labiaplasty را انجام دادند ، در خصوص عمل زیبایی لابیا labia  همیشه سوالاتی مطرح شده است که در این مقاله سوالات رایج جراحی لابیاپلاستی را به شکل کامل بیان می کنیم تا بیشتر با این جراحی زیبایی واژن vagina آشنا شوید ، این سوالات براساس سوالات بیماران دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن جمع آوری شده است .

آیا می دانستید که دکتر بهمن پور برای اولین در ایران لابیاپلاستی بدون بخیه را انجام دادند ، برای بانوانی که ترس و واهمه بخیه  لابیاپلاستی  را دارند این روش یک روش کاربردی و بسیار خوب می باشد .


آیا لابیاپلاستی با بی هوشی است ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کند که لابیاپلاستی را بی حسی و بی هوشی انجام می دهند ، در برخی از مواقع بنا به تشخیص جراح و یا درخواست بیمار لابیاپلاستی را بی هوشی انجام می دهند .


خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟

خطرات لابیاپلاستی بسیار نادر است ، به گونه ای که این خطرات را کمتر از 1% می توان بیان کرد ، این خطرات ممکن شامل عفونت و یا خونریزی باشد ، به همین دلیل است که توصیه می شود که لابیاپلاستی را نزد جراح زنان دارای دانش و هنر انجام دهید .

 

چه علائمی پس از لابیاپلاستی امر عادی است ؟
وجود درد پس از عمل لابیا 
labia

 

 

 

پلاستی امر عادی است ، به همین دلیل توصیه می شود که شخص پس از لابیاپلاستی از پوشیدن شلوار جین خودداری نماید و در هفته های اول حتما لباس های گشاد بپوشد .


چه مدت پس ازلابیاپلاستی بهبود می یابیم ؟

شخص پس از 2 روز بهبود می یابد به همین دلیل توصیه می شود که شخص از کمپرس یخ استفاده نماید ، استفاده از کمپرس یخ از التهاب و خونریزی پیشگیری می نماید ، شخص پس از 3 روز می تواند تمام فعالیت های خود را از سر بگیرد .

شخص باید داروهای آرامش بخش و مسکن های را که پزشک تجویز نموده است را مصرف نماید ، شخص از انجام فعالیت های شدید بدنی باید اجتناب بورزد .

لابیاپلاستی یکی از زیرمجموعه های  جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery است ، برای این جراحی باید یکسری مراقبت ها را انجام دهید که نشستن در وان آب گرم و یا دوش گرفتن با آب گرم یکی از نکاتی است که باید تا یک ماه انجام نشود .

شخص از استحمام با آب گرم و قرار گرفتن در وان اجتناب نماید .


پس از جراحی چه زمانی می توان به کار بازگشت ؟

پس از کار شخص در عرض دو نهایتا سه روز می تواند به سرکار بازگردد.


آیا پس از لقاح آزمایشگاهی شخص درد دارد ؟

زمانی که به شخص بی حسی تزریق می شود شخص درد کمی دارد ، اما پس از 24 ساعت شخص اندکی درد دارد که می تواند برای کاهش درد از داروها استفاده نماید و یا کمپرس سرد استفاده نماید .


رابطه جنسی پس از لابیاپلاستی labiaplasty را کی می توان شروع کرد ؟

7 روز پس از لابیاپلاستی می توان مقاربت جنسی را انجام داد .(پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شروع رابطه جنسی بعد از جزاحی لابیاپلاستی به سایت سپیدیار مراجعه کنید)


آیا پس از لابیاپلاستی labiaplasty، لابیاها دچار زخم خواهد شد ؟

شخص باید از جراحی انتظارات منطقی داشته باشد ، زیرا هر برشی شامل زخم می شود ، اما این زخم ها در مدت زمان کمی بهبود می یابند .


تاثیر لابیابلاستی بر میل جنسی 

اگر جراح زیبایی زنان لابیاپلاستی را با دقت انجام دهد و در این زمینه تخصص و تبحر داشته باشد ، شخص پس از عمل نه تنها حس جنسی اش کم نمی شود بلکه میل جنسی اش افزایش  Increased libido می یابد ، شخص  پس از لابیاپلاستی بهتر به ارگاسم (چگونه به ارگاسم برسیم؟) می رسد .


 

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 117 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (1)

 

تنگ کردن واژن چگونه است ؟   آیا تنگ کردن واژن با نخ واژینال  نیازی به بی هوشی است یا خیر ؟  چه اشخاصی می توانند تنگ کردن واژن را انجام دهند ؟  در این مقاله به پاسخ تمامی این سوالات می پردازیم .
در مقالات قبلی همانطور که گفتیم ، زایمان های طبیعی متعدد ، رابطه جنسی ، بالا رفتن سن و … همگی از عوامل گشادی واژن 
Vaginal dilation می باشند که در این مقاله به بیان تنگ کردن واژن با نخ می پردازیم .


بخوانید: واژینوپلاستی چگونه است؟ laser vaginoplasty

 

 

 


تنگ کردن واژن با نخ واژینال



آیا می دانستید که تنگ کردن واژن با نخ Tighten the vagina with yarn یکی از بهترین نتایج را در درمان گشادی واژن داشته است . لیفت واژن با نخ یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن می باشد که شخص بسیاری از مشکلاتی را که درگذشته داشته است را دیگر ندارد ، تنگ کردن واژن مانند سایر روش ها نظیر تزریق ژل به واژن ، لابیاپلاستی labiaplasty ، تزریق چربی به واژن جز جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery محسوب می شود .

جراحان زیبایی واژن در گذشته از نخ ها فقط به منظور جوانسازی پوست استفاده می کردند ، این در حالی است که امروزه با کمک علم از نخ های جدیدی که به بازار ارائه شده است ، می توان لیفت واژن و جوانسازی واژن را انجام داد .

یکی از سوالات پر تکرار در خصوص تنگ کردن واژن با نخ این است که آیا تنگ کردن واژن با نخ واژینال نیاز به بی هوشی دارد یا با بی حسی قابل انجام است .




بخوانید: لابیاپلاستی چیست؟ What is labiaplasty



  • آیا تنگ کردن واژن با نخ نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با نخ یک جراحی می باشد که نیازی به بی هوشی ندارد ، در این روش با بی حسی موضعی تنگ کردن واژن را انجام می دهند .



مطالب مرتبط:عوارض لیزر واژن




فواید تنگ کردن واژن با نخ

  • از مزیت های تنگ کردن واژن با نخ می توان به تاثیر مکانیکال سریع آن اشاره کرد ، جراح در کوتاه ترین زمان می تواند ورودی واژن را تنگ نماید
  • تنگ کردن واژن با نخ سبب کلاژن سازی ، ایجاد فیبروم واژن شود ، در این روش می توان جوانسازی را به آسانی بدون نیاز به بی هوشی انجام داد .
  • گشادی واژن مشکلات بسیاری دارد ، یکی از مشکلاتی که این بیماری دارد ، تاثیر در روابط جنسی است که سرآغاز بسیاری از مشکلات بین زوجین می باشد .


مطالب مرتبط:  واژینوپلاستی با لیزر چیست؟  laser vaginoplasty

 

 

 



چه اشخاصی می توانند تنگ کردن واژن با نخ را انجام دهند ، همیشه این سوال وجود داشته است که آیا کاندید مناسبی جهت تنگ کردن واژن با نخ می باشند یا خیر ؟

کاندید مناسب تنگ کردن واژن با نخ اشخاصی می باشند که با مشکل گشادی واژن روبرو شده باشند یا در اشخاصی که در بخش پرینه چین خوردگی دارند ، اشخاصی که با شلی واژن روبرو شده اند نیز جز کاندیدهای مناسب تنگ کردن واژن با نخ می باشند ، پس از اپیوزوتومی ممکن است شخص نیاز به بازسازی پرینه داشته باشد که در این مواقع تنگی واژن  Tight vagina با نخ بسیار کمک کننده است .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 83 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

 چه روش های برای درمان تورم پس از لابیاپلاستی باید انجام داد ؟ در این مقاله نکات مهم را در خصوص تورم پس از لابیاپلاستی بیان می کنیم .

جهت بهبود وضعیت دستگاه تناسلی از جراحی لابیاپلاستی می توان کمک گرفت ، این جراحی معمولا لب های لابیاهای داخلی و خارجی را بهبود می بخشد ، با انجام جراحی لابیاپلاستی می توان پوست های اضافه لابیاها را برداشته انجام این کار نه تنها ظاهر دستگاه تناسلی را بهبود می بخشد بلکه سبب افزایش میل جنسی بانوان نیز می شود زیرا پوست های اضافه لابیاها برداشته می شود ، تورم پس از لابیاپلاستی یکی از نگرانی بانوانی است که این جراحی را انجام می دهند که در این مقاله به بیان تورم پس از لابیاپلاستی می پردازیم ، علاوه بر آن در بخش تصاویر لابیاپلاستی ، راه های کاهش تورم پس از لابیاپلاستی را بیان می کنیم .



مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی با لیزر چیست؟  complications of labiaplasty



به شکل کلی لابیا labia پلاستی و جراحی زیبایی واژن vagina سبب بهبود روابط زناشویی می شود .


نکات جراحی لابیاپلاستی labiaplasty

  • جراحی لابیاپلاستی یک عمل سرپایی می باشد
  • این جراحی نیاز به بی هوشی ندارد
  • معمولا نیاز به یک ساعت زمان دارد
  • نقاهت جراحی بسیار کوتاه است
  • عدم نیاز به استراحت طولانی مدت

 

زمان بهبودی پس از لابیاپلاستی labiaplasty

پس از عمل لابیاپلاستی نیاز است شخص سه الی چهار روز استراحت نماید ، پس از این مدت زمان شخص می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد اما نباید تا یک ماه فعالیت های سنگین انجام دهد و یا اجسام سنگین را بردارد ، مصرف انواع ویتامین C در این دوران توصیه می شود .


تورم پس از لابیاپلاستی swollen after labiaplasty

تورم پس از لابیاپلاستی امری عادی است زیرا در ناحیه ی واژن vagina که جراحی انجام  می شود مملو از غدد لنفاوی و عصبی است ، تورم پس از جراحی لابیاپلاستی ممکن است تا یک ماه به طول انجامد نباید نگران این موضوع باشید زیرا پس از مدت زمان اندکی این تورم ها برطرف می شود .

برای کاهش تورم ها از نشستن در وان آب گرم و یا استفاده از سونا تا سه ماه ممنوع می باشد .

هر گونه گرما در ناحیه تناسلی سبب تشدید تورم ها می شود .

مصرف غذاهای پر چرب و پر نمک نیز سبب تشدید تورم ها می شود در نتیجه باید رژیم غذایی خود را در مدت زمان لابیاپلاستی و پس از آن به رژیم غذایی پرفیبر و بدون غذایی پرچرب و پر نمک تغییر دهید .(پیشنهاد میکنیم برای راه های کاهش تورم بعد از عمل لابیاپلاستی از مطالب وب سایت سپیدیار  استفاده کنید)

 

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 93 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

 

تیرگی واژن از جمله معضل هایی است که امروزه بسیاری از خانم ها را درگیر کرده است. زیرا میزان تیرگی این ناحیه نسبت به مابقی قسمت های بدن، متفاوت بوده و بیشتر است. این تیرگی ها ممکن است به در حین زایمان و یا لیزر موهای زائد دیده شود . این تیرگی برای بسیاری از خانم ها آزار دهنده است. میزان و علت تیرگی واژنvagina

 

 

 

و لابیا labia ها دقیقا مشخص نیست ولی یک امر طبیعی است. این تیرگی در واژن علت های متفاوتی دارد ولی جای نگرانی ندارد.

خانم هایی که در مناطقی در دنیا زندگی می کنند که جزو تیره پوست ها محسوب می شوند، معمولا بیشتر برای انجام سفید کردن واژن اقدام می نمایند و از تیرگی واژن خود آزار می بینند. همچنین در خانم هایی که با تغییرات هورمونی به دلیل زایمان و یا افزایش سن مواجه می شوند و سبب می شود تا تیرگی واژن افزایش یابد، نیز می توانند اقدام به سفید کردن واژن نمایند.

 


مطالب مرتبط: رفع تیرگی واژن با لیزر lightening labia skin

 

 

 



سفید کردن واژن با لیزر




چرا ناحیه تناسلی سیاه می شود؟

 

واژن در خانم ها دارای رنگ های متفاوتی است. با این حال خانم ها بر این تصورند که تیرگی واژن به دلیل عدم رعایت بهداشت و یا بروز عفونت در این ناحیه است. اما باید این نکته را بیان نمود که اصلا این طور نیست. علت تیرگی در ناحیه تناسلی بسیار متفاوت است.

اولین علت تیرگی ناحیه تناسلی، در هنگام تحریک شده ناحیه تناسلی است. در این زمان با توجه به این که جریان خون در ناحیه تناسلی افزایش پیدا می کند، تیره شده این ناحیه امری طبیعی و عادی است. تیره شده نقاط تحریک پذیر ناحیه تناسلی خانم ها، لابیا های داخلی نیز که در افزایش تحریک جنسی ممکن است تغییر رنگ دهند، همین امر سبب تیره شده ناحیه تناسلی می شود. بعد از اتمام زمان ارگاسم مجددا رنگ واژن سفید می شود.

با این حال تیره بودن نایحه تناسلی(بخوانید:کلیتوریس کجاست؟)  علت های مختلفی دارد که در افراد مختلف این دلایل و میزان این تیردگی متفاوت است و سبب می شود تا خانم ها با کاهش اعتماد به نفس در رابطه جنسی خود رو به رو شوند.

 

 

مطالب مرتبط: نقطه جی در زنان کجاست؟  G-Spot Enhancement

 

 

 



سفید کردن واژن با لیزر

 

علت های تیرگی ناحیه تناسلی

 

دلایل متعددی در تیره بودن و تیره شدن بخش های مختلف بدن از جمله نایحه تناسلی موثر هستند. در ادامه به ارائه برخی از علل تیرگی ناحیه تناسلی می پردازیم.

  • افزایش سن
  • استفاده دائمی از پودر تالک
  • بیماری هایی مانند بیماری کوشینگ و آکرومگالی
  • اختلالات پوستی،
  • بیماری های کبدی،
  • بیماری های مربوط به روده و
  • اختلال در غدد آدرنال
  • تولید بیش از حد رنگدانه ملانین
  • ژنتیک
  • عدم تعادل هورمونی
  • کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • عفونت
  • سوء تغذیه یا کمبود برخی از ویتامین ها
  • چاقی
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • شیو کردن موهای ناحیه تناسلی
  • استفاده از برخی کرم ها، صابون ها، شامپو بدن و سایر محصولات بهداشتی
  • پوشیدن لباس های تنگ و لباس های زیر ساخته شده از مواد مصنوعی

بخوانید:پروتز واژن چگونه صورت میگیرد؟

چه کارهایی برای سفید کردن پوست واژن با لیزر می توان انجام داد؟ lightening labia skin

 

 

 

 

با اینکه تیره بودن این نایحه اصلا ایرادی ندارد و فرد نباید از این حالت ناراحت باشد زیرا امری طبیعی و عادی است، با این حال راه کار های مختلفی را برای سفید کردن واژن امروزه انجام می دهند. از جمله اقداماتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، سفید کردن واژن با لیزر است.

 

تاثیر تیرگی واژن بر کیفیت زندگی خانم ها

تیره بودن واژن هیچ تاثیری منفی و آسیبی بر روی سلامت فرد ندارد ولی این مشکل برای زندگی خصوصی و شخصی فرد تاثیر گذار است. بسیاری از خانم هایی که دارای واژنی تیره هستند، در زمان برقراری اولین رابطه جنسی خود دچار استرس و نگرانی می شوند. این سبب می شود تا برای ادامه دادن روابط خود، دچار مشکل شده و کیفیت زندگی شان کاهش یابد. به همین دلیل است که افراد زیادی امروزه برای درمان تیرگی واژن خود، به پزشکان و متخصص زنان مراجعه می کنند تا بتوانند در این خصوص راهنمایی و کمک نمایند. خانم دکتر  شایان فر به عنوان اولین متخصص زنان که دارای لیزر ژولیت است می تواند به خانم ها در خصوص سفید کردن واژن با لیزر کمک نماید.

 

مطالب مرتبط: نقطه جی واژن کجاست؟G-Spot Enhancement

 

 

 

 

سفید کردن واژن

 

روش های مختلفی امروزه متداول است و خانم های زیادی را به خود درگیر نموده است. خانم ها استفاده از انواع روش های خانگی، دارو ها و جراحی ها را برای سفید کردن واژن خود امتحان می کنند. برخی از این افراد ممکن است به نتیجه ای که می خواهند نرسند.  همچنین ممکن است استفاده از این مواد و موارد در واژن به دلیل حساس بودن این منطقه، عوارض جبران پذیر و یا حتی جبران ناپذیزیری را در فرد ایجاد کند. به همین دلیل متخصصان زنان و زیبایی بر این آمدند که با استفاده از لیزر ها، سفید شدن واژن lightening labia skin را برای خانم ها محقق نمایند.

 

 

سفید کننده واژن با لیزر

 

برای سفید کردن واژن با لیزر، از انرژی فوتون های ارسالی لیزر به منظور تبخیر لایه های تیره پوست بدون ایجاد خراش و یا زدن صدمه به ساختار پوست انجام می شود. در این فرایند، با تابش لیزر در واژن، سفیدی پوست و اطراف واژن انجام می شود. تنها علت بروز این تغییر، افزایش تولید کلاژن در پوست می باشد. این روند چیزی حدود 5 روز زمان لازم دارد. بعد از انجام سفید کردن واژن با لیزر، متخصص برای بهبود این تیرگی کرم هایی تجویز می نماید. به مدت 15 روز باید از این کرم ها استفاده نمود.

از این کرم ها می توان به راحتی و در زمان استراحت و خواب به مدت 30 دقیقه استفاده نمود. برای سفید شدن لابیاهای داخلی واژن (تزریق چربی به واژن چیست؟  Injection of fat into the vagina )چیزی حدود 15 – 20 دقیقه و برای لابیاهای خارجی 45 -50 دقیقه باید کرم ها روی پوست قرار گیرد. این برنامه ممکن است به مدت یک ماه نیز ادامه پیدا کند.

 

بخوانید: تزریق ژل به واژن چگونه است؟ Injection of fat into the vagina 

 

 

 

 

 

سفید کردن واژن با لیزر، یک درمان بسیار موفق برای سفید کردن واژن و کاهش تیرگی واژن است. این روش بسیار امن، موثر و آسان برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب می باشد. از جمله دلایلی که بسیاری از خانم ها اقدام به سفید کردن واژن با لیزر می نمایند، این است که یک روش کم درد بوده که در کمترین زمان ممکن می توان انجام داد و فرد می تواند، فعالیت های روزانه خود را بلافاصله بعد از انجام لیزر ادامه دهد. خانم دکتر شایان فر با استفاده از لیزر ژولیت همواره بر این امر است که در خصوص سفید کردن واژن به خانم ها خدمات شایانی را ارائه دهد.

استفاده از لیزر ژولیت برای برطرف شدن تیرگی واژن بسیار موثر است و می توان جزو جراحی های غیر تهاجمی و سرپایی نیز اعلام نمود. برای انجام این کار نیازی به بی حسی و یا حتی بی هوشی نیست.

 

منبع:وب سایت دکتر شایان فر

نگار ریحانی بازدید : 90 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

تنگ کردن واژن با لیزر Laser vaginal tightening   یکی از روش های که باعث رضایت بانوان از جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery می شود ، با کمک عمل لابیاپلاستی labiaplasty  یا سایر روش های جراحی زیبایی واژن می توان مشکلات واژن را برطرف کرد ، طبق آماری که بدست آمده است ، بیشترین اختلاف زوجین در خصوص مقاربت جنسی و مشکلات نزدیکی است که با جراحی زیبایی واژن در این زمینه بسیار کمک کننده بوده است  ، رفع گشادی واژن پس از زایمان برای اکثر بانوان رخ می دهد .

با چه روش های می توان به رفع گشادی واژن پس از زایمان پرداخته شود ؟


تنگ کردن واژن  tight vagina با روش نوین

متاسفانه یائسگی یا افزایش سن سبب خشکی واژن می شود ، یکی از عمده ترین مشکلات بانوان در سنین بالا آتروفی واژن می باشد .

خوشبختانه در مطب دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان امروزه مشکل خشکی واژن به آسانی قابل درمان است و بانوان نباید نگران این مشکل باشند ، زیرا می توانند سلامتی خود را در مدت زمان کمی بدست بیاورند .


مطالب مرتبط: راه های تنگ شدن واژن بعد از زایمان  tight vagina

 

 

 



بهتر است بدانید که لیزرمونالیزا که در اصلاح علمی و فنی بنام V2LR  شناخته شده است ، در زمینه درمان گشادی واژن ، درمان بی اختیاری ادرار و روشن کردن واژن lightening labia skin بسیار موفق عمل کرده است .

در این روش حتی می توان زیبا کردن ناحیه تناسلی را انجام داد ، با انجام عمل لابیاپلاستی labiaplasty  می توان مشکلات نامتقارنی لابیاها و بزرگی آنها را برطرف نمود .

این لیزر با کمک فرکشنال CO2 کار جوانسازی واژن را انجام می دهد ، در این روش تحریک بافت داخلی واژن انجام می شود ، خوشبختانه در این روش بهتولید کلاژن بسیار کمک کرده است و سبب افزایش گردش خون در واژن می گردد .


بخوانید: قوی ترین تنگ کننده واژن چیست ؟


تنگ کردن واژن با مونالیزا   Tight vagina

در این لیزر فرکشنال همان گونه که لیزر برای جوانسازی صورت بود ، مورد استفاده قرار می گیرد ، با تابیده شدن لیزر به دیواره های واژن می توان درمدت زمان کمی جوانسازی واژن را انجام داد، به آسانی با کمک این روش می توان به رفع گشادی واژن  Vaginal dilation  پس از زایمان پرداخته شود .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان میزان شدت اشعه را با توجه به وضعیت بیمار و شرایط بافت دیواره واژن تعیین می نماید .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که اشعه لیزر است که سبب گرم شدن نقاط اطراف واژن می شود ، که به سبب این امر کلاژن و تولید الاستین رخ می دهد .


بخوانید: تنگ کردن واژن با لیزر Laser vaginal tightening


خوشبختانه لیزر مونالیزا تاچ با یک روش غیرتهاجمی سبب تنگ شدن جداره ی داخلی واژن می گردد ، شادابی واژن را با افزایش جریان خون در واژن می توان انجام داد 


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

نگار ریحانی بازدید : 81 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

عمل لابیاپلاستی چیست؟    What is labiaplasty,

 

 

 

 

مراقبت های بعد از عمل زیبایی واژن  care after labiaplasty



تغذیه پس از عمل زیبایی واژن

 

بعد از جراحی لابیاپلاستی باید از غذاهایی که حاوی نمک می باشند خودداری شود همچنین مصرف غذاهای پرچرب را باید به حداقل برسانید. به طور کل بعد از هر جراحی توصیه می شود که مصرف نمک را به حداقل برسانید تا از کبودی و تورم پس از جراحی کاسته شود.

مصرف داروی ویتامین Cو میوه هایی که سرشار از ویتامین C هستند بعد از جراحی لابیاپلاستی بسیار توصیه می شود به همین علت بعد از جراحی لابیاپلاستی در رژیم غذایی خود مصرف این میوه جات را افزایش دهید.


 

بعد از لابیاپلاستی labiaباید استراحت کافی  داشته باشید تا نتیجه بهتری را پس از انجام این جراحی دریافت نمایید از وارد کردن فشار به دستگاه تناسلی باید خودداری نمایید به همین علت نباید به هیچ عنوان بعد از این جراحی فعالیت های ورزشی سنگین را انجام دهید. برای جلوگیری از بروز یبوست مواد غذایی حاوی فیبر را در رژیم غذایی خود قرار دهید زیرا فشار وارده در اثر یبوست (چگونه از بروز یبوست جلوگیری کنیم؟) می تواند بروی نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد .


 

مقاربت جنسی بعد از لابیاپلاستی (تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی) باید پس از بهبودی کامل صورت گیرد تا از عوارض احتمالی پس از این جراحی کاسته شود به همین علت حداقل باید 1 ماه صبر نمایید تا بهبودی کامل صورت گیرد و پس از آن مقاربت جنسی داشته باشید. در صورتی که قبل از بهبودی کامل مقاربت جنسی داشته باشید ممکن است به محل جراحی آسیب وارد شود و نتیجه مطلوب حاصل نشود.


احساس درد پس از لابیاپلاستی

 

در 48 ساعت اولیه پس از جراحی لابیاپلاستی labiaplasty داشتن درد طبیعی است که با مصرف دارو و مسکن های تجویز شده می توانید از میزان این درد کم کنید در صورتی که بعد از گذشت مدت طولانی هنوز در ناحیه تناسلی خود احساس درد داشتید حتما با پزشک خود مشورت نمایید و برای معاینه مراجعه نمایید.


کاهش تورم بعد از لابیاپلاستی

داروهای کاهش تورم بعد عمل:

 

پس از جراحی لابیاپلاستی labiaplasty دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان داروهایی را به منظور کاهش درد و ورم تجویز می نمایند که باید بطور مرتب مصرف شوند . مصرف مرتب داروها در روند بهبودی بسیار تاثیر می گذارد .

مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی labiaplasty از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . دکتر لیلا خلیلی با استفاده از بهترین تکنیک های روز دنیا و با دقت و مهارت بالایی این جراحی را انجام می دهند که بالاترین میزان رضایت را ازبیماران خود دریافت نموده اند . در صورتی که برای جوانسازی واژن با لیزر laser vaginal rejuvenation ظاهر ناحیه تناسلی خود خواستار انجام لابیاپلاستی هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید.



منبع:وب سایت دکتر خلیلی

نگار ریحانی بازدید : 146 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

جراحی زیبایی واژن امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ،  تنگ کردن واژن tight vagina

 

 

 

را با استفاده از روش های مختلف بیان می نماید ، دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان روش های گوناگون تنگ کردن واژن را در کلینیک خود در مکانی امن و کاملا بهداشتی انجام می دهند ، در ذیل به بیان روش های تنگ کردن واژن می پردازیم :
عوامل مختلفی بر مسائل زندگی تاثیر گذار است ،یکی از مهم ترین این عوامل لذت بردن از رابطه جنسی می باشد ، بنابراین اشخاص باید سعی کنند شرایطی را فراهم نمایند که شخص از رابطه جنسی خود لذت ببرد ، بنابراین به یکی از مسائلی که سبب لذت بردن شخص از رابطه زناشویی ، تنگ کردن واژن می پردازیم .

 


روش های گوناگونی برای تنگ کردن واژن وجود دارد از جمله :
تنگ کردن واژن با استفاده از نخ 
Tighten the vagina with yarn

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ  Laser vaginal tightening
تنگ کردن واژن 
tight vagina با استفاده از جراحی پرینورافی

 

 

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن با استفاده از نخ :Tighten the vagina with yarn

 



تنگ کردن واژن :
روش بالا کشیدن پرینه پشتی
بالا رفتن سن و گذشت زمان یکی از عوامل افتادگی واژن و شل شدن واژن می باشد ، بنابراین نیاز است با استفاده از روش ها و تکنیک های جدید پرینه و واژن را به حالت اول خود برگرداند ، با استفاده از تکنیک جدید نخ می توان علاوه بر بالا کشیدن پرینه و واژن ، تنگ کردن واژن را انجام داد .
در گذشته با استفاده از نخ فقط صورت و بدن لیفت داده می شد اما امروز با متد جدید می توان لیفت پرینه را انجام داد .

نخ های قابل جذب جهت لیفت واژن توسط کمپانی پروم ایتالیا ارائه شده است که با استفاده از این نخ ها می توان به آسانی و به شکل ایمن تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را فراهم کرد .


در روش اول به شکل کانیکال تنگ کردن دستگاه تناسلی و پرینه صورت می گیرد ، خوشبختانه در این روش نیازی به بیهوشی نیست از مزیت دیگر این روش تنگ کردن واژن بدون خونریزی می باشد .

در روش دوم به شکل اثر ثانویه عمل می شود ، این روش نسبت به روش اول بسیار تاثیر گذار تر عمل می کند و سبب کلاژن سازی در ناحیه واژن می شود و بافت های ناحیه واژن به شکل خود به خود به حالت اولیه باز می گردند .



مطالب مرتبط: چگونه واژن تنگ داشته باشیم؟

 

 



موارد استفاده از نخ های واژینال :
جوان سازی واژن 
laser vaginal rejuvenation
لیفت بافت واژن
بازسازی پرینه پس از زایمان  
perineorrhaphy

تنگ نمودن واژن
ترمیم شل بودن واژن
بازسازی پرینه پس از اپیوزوتومی
ترمیم چروک خوردگی پریمه


مطالب مرتبط: واژینوپلاستی چیست؟ laser vaginoplasty

 

 

 

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ :
با وارد شدن لیزر CO2 به فیلد پزشکی جوان سازی واژن با لیزر 
laser vaginal rejuvenation  فراهم شده است ، خوشبختانه لیزر مونالیزا تاچ جهت غشای مخاطی واژن طراحی شده است .

از مزیت بارز لیزر مونالیزا تاچ ایجاد شرایط غشای مخاط به شکل طبیعی می باشد و کلاژن جدید تولید می کند .
موثرترین روش درمانی که نیاز به دارو ندارد و به شکل غیر تهاجمی به درمان می پردازد ، لیزر مونالیزا تاچ بوده که جهت درمان آتروفی و پیشگیری از آتروفی و تنگ کردن واژن کاربرد دارد.

 



در ذیل به برخی از کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ می پردازیم :
کاربردهای لیزرمونالیزا تاچ :
1- تنگ نمودن واژن
2- درمان نمودن افتادگی رحم
3- درمان بی اختیاری ادراری
4- لابیاپلاستی
5- درمان علایم یائسگی
6- درمان خشکی واژن
7- درمان سوزش
8- درمان درد در زمان مقاربت

 

 



بخوانید: واژینوپلاستی با لیزر چیست؟  


ویژگی های لیزر مونالیزا تاچ :
1- عدم نیاز به بیهوشی
2- سرپایی بودن و عدم نیاز به بستری شدن
3- هزینه بسیار کمتراز جراحی
4- مشاهده تغییرات بلافاصله پس از لیزر
5- پس از سه جلسه نتیجه مطلوب حاصل می شود
6- بدون درد
7- بدون خونریزی
خوشبختانه ماندگاری این روش پس از اولین جلسه ظاهر می گردد و تا سال ها پس از درمان ماندگاری دارد ، البته توجه به این نکته الزامی است که اشخاص باید تعداد جلساتی را که پزشک متخصص زنان وزایمان تعیین کرده است را انجام دهند ، معمولا فواصل لیزر درمانی این روش 60 روز به 60 روز می باشد .
اشخاصی که نمی توانند از لیزر مونالیزا تاچ استفاده کنند :
موارد منع لیزر مونالیزا تاچ برای بیماران حاد مبتلا به بیماری سیستمیک و موضعی می باشد ، در سایر موارد بانوان می توانند از این روش بهره ببرند و هیچ گونه منعی برای آنها وجود ندارد .
بانوانی که سستی ، سوزش ، خشکی واژن و خارش واژن ویا قصد تنگ کردن واژن را دارند می توانند از این روش بهره ببرند .

 

عمل پرینورافیعمل تنگ کردن واژن)   perineorrhaphy

امروزه جراحی های زیبایی فراوانی به فیلد پزشکی ارائه شده است ، در میان جراحی های زیبایی ، جراحی زیبایی واژن و دستگاه تناسلی بانوان بسیار طرفدار پیدا کرده است .

یکی از جراحی های زیبایی عمل زیبایی پرینورافی است ، عمل زیبایی پرینورافی جهت زیبایی واژن کاربرد دارد که میتوان با استفاده از این جراحی تنگ کردن واژن را انجام داد .

این عمل یک نوع عمل ترمیمی در نظر گرفته می شود که به منظور کاهش سایز ورودی واژن صورت می پذیرد. در برخی مواقع می توان عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل انجام داد.

کاندید های ترمیم و زیبایی واژن :

عوامل متعددی نظیر زایمان های متعدد ، بالا رفتن  سبب شل شدن واژن می شود ، می توان عمل پرینورافی را با عمل لابیاپلاستی با یکدیگر انجام داد .

برخی از دلایل بروز بیماری افتادگی و شلی رحم بدین صورت اند:

  • سن بالا
  • چاقی
  • سرفه مزمن
  • یبوست های مکرر
  • تومورهای لگنی

نحوه ی انجام عمل پرینورافی  

perineorrhaphy

در این عمل پزشک با نزدیک کردن دیواره های پشتی واژن آنها را به یکدیگر وصل می کند و با این جراحی، واژن تنگ خواهد شد. طی این عمل واژن فرد تنگ خواهد شد و مدت زمان انجام عمل حدود یک ساعت خواهد بود. این عمل تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می پذیرد. بهبودی بعد از عمل معمولا یک هفته طول می کشد. اما بهتر است که تا یک ماه مقاربت انجام نشود.

این عمل را می توان بلافاصله بعد از زایمان انجام داد و با زدن چند بخیه توسط پزشک واژن تنگ خواهد شد. در غیر این صورت باید جراحی پرینورافی جهت تنگ کردن واژن انجام گیرد.

در صورتی که نیاز باشد عمل پرینورافی همزمان با عمل لابیاپلاستی labiaplasty  انجام شود، می توان این دو جراحی را در یک روز همزمان با هم انجام داد.

بعد از عمل نیز، با رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص بیان می شود می توانید به سرعت به بهبودی کامل برسید.


نگار ریحانی بازدید : 96 سه شنبه 03 مهر 1397 نظرات (0)

دغدغه بسیاری از بانوانی که می خواهند لابیاپلاستی labiaplasty را انجام دهند ، این است که بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر چه مدت به طول می انجامد ؟ چه زمانی پس از لابیاپلاستی با لیزر می توانند به سر کار بروند ؟ آیا برای بهبودی پس از لابیاپلاستی نیاز به انجام مراقبت های خاصی است ؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات می پردازیم ، تا بیشتر با جراحی زیبایی واژن  vagina آشنا شوید .


لابیاپلاستی چیست labiaplasty

لابیاپلاستی یکی از زیر شاخه های جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  است که در این روش جراح زیبایی زنان کاهش سایز لابیاها را با لیزر انجام می دهد ، بسیار مهم است که در این روش جراح علاوه بر تخصص و داشتن دانش ، مهارت کافی را داشته باشد تا به لابیاها آسیبی وارد نشود ، زیرا در این بخش هزاران عصب و غدد لنفاوی وجود دارد که اگر جراح به آنها آشنا نباشد ، آسیب های جبران ناپذیری به واژن وارد می کند ، به همین دلیل توصیه می شود که حتما نزد جراح متخصص لابیاپلاستی را انجام دهید .


 

آیا می دانید بانوانی که دچار شلی واژن Vaginal discharge یا زایمان های متعدد طبیعی بوده اند و یا دارای لابیاهای بزرگ و نامتقارن هستند کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی هستند .



چه اشخاصی می توانند عمل لابیاپلاستی labiaplasty را انجام دهند


کاندید مناسب جراحی لابیاپلاستی

  • بانوانی که دچار شلی واژن شده اند
  • بانوانی که افتادگی رحم و واژن دارند
  • بانوانی که زایمان های متعدد طبیعی داشته اند
  • بانوانی که در زمان مقاربت جنسی با درد شدیدی همراه هستند
  • بانوانی که در زمان انجام ورزش به دلیل لابیاهای بزرگ labia  اذیت می شوند
  • بانوانی که لابیاهای تیره دارند
  • بانوانی که انحراف شدید بخش ادراری دارند
  • بانوانی که لابیا labia های نامتقارن دارند
  • بانوانی که لابیاها بسیار بزرگ دارند
  • بانوانی که لابیاهای بیرون زده دارند


کبودی ، درد و داشتن تورم پس از لابیاپلاستی یک امر طبیعی است ، زیرا پس از 14 روز شخص بهبود می یابد و شخص 72 ساعت بعد از عمل می تواند ، تمامی فعالیت های خود را از بگیرد . بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر بسیار سریع رخ می دهد .


مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی را بدانید  complications of labiaplasty



شخص تا 4 هفته باید از پوشیدن لباس های تنگ خودداری نماید ، هم چنین نباید در وان بنشیند و یا دوش آب گرم بگیرد .

شخص باید از انجام فعالیت های سنگین اجتناب بورزد ، زیرا ناحیه ای که جراحی شده است در ماه های اول حساس می باشد و شخص نباید به این ناحیه فشار زیادی را وارد نماید .

پس از 4 هفته شخص می تواند به تدریج و با مشورت جراح زنان خود به تدریج ورزش های سبک را آغاز نماید ، شخص هم چنین نباید تا 4 تا 6 هفته رابطه جنسی Increased libido داشته باشد .(بخوانید: چگونه رابطه زناشویی خود را بهبود بخشیم؟)

پس از لابیاپلاستی پزشک متخصص لابیاپلاستی جهت کنترل درد بیمار داروهای ضد درد را تجویز می نماید ، اگر شخص درد شدیدی داشت باید پزشک خود را مطلع سازد ، زیرا درد شدید امر غیرطبیعی است .

شخص تا دو روز باید از کمپرس یخ استفاده نماید ، زیرا استفاده از این کمپرس سبب کاهش درد بعد عمل می شود .

در مطب دکتر بهمن پورجراح زیبایی زنان عمل لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty را به روش های مختلفی انجام می دهند .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

تعداد صفحات : 73

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 16,918
  • بازدید کلی : 124,403